Her er Real Madrids mulige CL-modstandere
Nu det åbenbart officielt - vi starter ude. Godt.Kiwes post=146988 skrev:
Kan jeg også læse. Jeg tror desværre ikke den holder. Der blev refereret til 2019 mener jeg hvor City og United var i samme situation - den blev ændret.Steen post=146987 skrev: Spanske medier mener, at man stadig får lov til at spille returopgøret på Bernabeu. Fornuften vil i hvert fald sejre, hvis de får ret.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
men når jeg efter lidt tid har tygget lidt over tanken omkring vores kommende modstander - chelsea, så synes jeg faktisk at vi har fået en fin lodtrækning
favoritterne var self villarreal, benfica eller atletico madrid.
det næstbedste er chelsea.
Mine tanker går på, at vi jo stillede helt forfærdeligt op i sidste sæson. skaderne havlede ned over os, ramos, hazard, en vini jr som WINGBACK... altså... alt skriger jo bare her...
Denne gang...
Vi er SÅ meget i bedre forfatning hvor chelsea gennemlever deres værste periode i lang tid med alt det som foregår udenfor banen. sportsligt virker de heller ikke så solide som før.
Vinicius jr er en klart bedre spiller.
Alaba og Militao har styrket vores forsvar
Camavinga og Valverde bliver måske nøglen for os i de to kampe
Vi kommer til at spille på et fyldt stadion. og vi kommer til at spille på BERNABEU!
Det hele kræver dog at ancelotti slippetær arrogancen og kigger tilbage på vores fejl med zidane
Der husker jeg at der var vi meget delte herinde, omkring om det var okay eller ej.
videnskab.dk/kultur-samfund/champions-le...mebane-i-sidste-kamp
Så alt det hysteri og ståhej med hjemmebane i sidste kamp er omsonst.
God dag til jer alle sammen.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Artiklen tager ikke udgangspunkt i de nye regler angående udebanemål. Synes at det giver en større fordel at slutte hjemme i dag. Har ikke noget data at bakke det op med, men tænk på West Ham hjemme mod Sevilla i går.Kasillas post=146995 skrev: Husk nu at det er en myte at hjemmebane er fordel i sidste kamp:
videnskab.dk/kultur-samfund/champions-le...mebane-i-sidste-kamp
Så alt det hysteri og ståhej med hjemmebane i sidste kamp er omsonst.
God dag til jer alle sammen.
Jeg har svært ved at finde koblingen. Med de gamle regler havde begge hold præcist 90 minutter plus ekstra tid til at jage et udebanemål, så svært at se hvordan det var en fordel med hjemmebane til sidst. I tilfældet af forlænget tid med de gamle regler med 30 minutter, da ville udebaneholdet have størst fordel, da et udebanemål i de 30 minutters forlænget spilletid ville tælle mere, (altså udeholdet får 30 minutter ekstra) så der ville jeg mene, at det var fordel at spille ude til sidst, hvis du forstår min pointe.
Nu med de nye regler kan jeg fortsat ikke se, hvordan det er en fordel at starte først/sidst, men det ville være interessant hvis det blev undersøgt.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂