Optakt: Sevilla – Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

1 år 1 måned siden #121 af Elto92
​Åh gud man...

De seneste par kampe her i 2022 har seriøst været de vildeste jeg kan huske. Jeg vil huske denne sæson - uanset hvordan det hele ender - på forårets neglebidere af kampe.... 

Det her Remontada pis tager livet af mig, men hold kæft hvor elsker jeg når det lykkes
ps. ABSOLUT SKANDALE DOMMER PRÆSTATION IAFTEN..

Det er ofte de her udekampe mod sevilla, Bilbao, Valencia og Villareal hvor dommeren er helt på månen
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #122 af henrikcomn
Sikke en smuk uge med nogle fantastiske 3-2 resultater

1 år 1 måned siden #123 af Raul7-2880
Et mesterskab og en semifinale i CHL (City er for stærke) er bestemt en godkendt sæson. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

1 år 1 måned siden #124 af Bismo
Jeg må rose Ancelotti for at handle hurtigt efter pausen, da det stod klart, at formationen ikke virkede.

1 år 1 måned siden #125 af Bismo

Raul7-2880 post=148320 skrev: Et mesterskab og en semifinale i CHL (City er for stærke) er bestemt en godkendt sæson. 

​Jeg så deres seneste to kampe (mod Atleti og Liverpool) og var overhovedet ikke imponeret. Hvis vi parkerer bussen, bliver vi rullet. Men de er overhovedet ikke uoverkommelige, hvis man tager kampen til dem og presser dem. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Bismo.

1 år 1 måned siden #126 af El Siete
​Haha, Rakitic udtaler efter kampen at de havde dommeren imod sig :D Lille pus dog. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 1 måned siden #127 af elle44

El Siete post=148323 skrev: ​Haha, Rakitic udtaler efter kampen at de havde dommeren imod sig :D Lille pus dog. 

​Hvor mon han har tilegnet sig den offermentalitet fra? Hmm 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 1 måned siden #128 af Jona
Ja jeg forstår jo overhovedet ikke folk er så bange for city.
PL er efter min mening den mest overvurderede liga.
Kdb, cancelo og Diaz er da de eneste der efter min mening kan komme ind på RM's startopstilling. Men hvem ellers? Vil man hellere ha ederson en courtois? Vil man hellere ha stones end alaba? Vil rodri, gundogan og b Silva gøre det bedre i RM end case modric og kroos?
Er sterling og Jesus bedre en Benz og Vini?
Ja vi er røget ud til dem før men det er som om folk glemmer at det var kampe hvor varane og carvajal skiftedes med at ha deres værste kamp nogensinde i den hvide trøje.
Jeg er sgu fortrøstningsfuld.

1 år 1 måned siden #129 af Dragam

Jona post=148325 skrev: Ja jeg forstår jo overhovedet ikke folk er så bange for city.
PL er efter min mening den mest overvurderede liga.
Kdb, cancelo og Diaz er da de eneste der efter min mening kan komme ind på RM's startopstilling. Men hvem ellers? Vil man hellere ha ederson en courtois? Vil man hellere ha stones end alaba? Vil rodri, gundogan og b Silva gøre det bedre i RM end case modric og kroos?
Er sterling og Jesus bedre en Benz og Vini?
Ja vi er røget ud til dem før men det er som om folk glemmer at det var kampe hvor varane og carvajal skiftedes med at ha deres værste kamp nogensinde i den hvide trøje.
Jeg er sgu fortrøstningsfuld.

​Jeg ville LANGT hellere have Kyle Walker end carvajal... men er ellers enig ift spillere til vores hold. Men til den type bold guardiola vil spille, er deres spillere bedre.

1 år 1 måned siden #130 af Jona
Dragam
Ja den er jeg enig i Men den plads havde jeg egentlig tænkt cancelo ville få. Har stadig en svaghed for mendy selvom han ikke har spillet sine bedste kampe på det sidste. Og Walker og mendy minder egentlig meget om hinanden. Defensive bæster men som ikke er verdens bedste offensivt. Men ja den er da helt op til debat om forsvaret skulle hedde cancelo Walker eller mendy cancelo med mendy's nuværende form in mente

1 år 1 måned siden #131 af Fondo_Sur

Raul7-2880 post=148320 skrev: Et mesterskab og en semifinale i CHL (City er for stærke) er bestemt en godkendt sæson. 

​Tsk, det skrev flere brugere også om Chelsea. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

1 år 1 måned siden #132 af Vinícius
Vi spiller en klog kamp. Ancelotti kan ikke stilles til ansvar for Militaos fejl. Men når vi snakker om trænerne, så udstiller Lopetegui igen sin naive tilgang til disse kampe. Sevilla stormer frem i presset i hele første halvleg. Vi lider i første halvleg, både under Sevillas pres, men resultatmæssigt primært under Militaos fejl. Men i anden halvleg viser Loppens tilgang sin svaghed. Sevilla får gummiben, og må allerede udskifte det første offer for Loppens spil i halvlegen - Papa Gomez. Kampen i dag er et godt eksempel på, hvorfor vi nogle gange skal acceptere en dårlig halvleg for en god anden halvleg. Nogle gange må man parere og så slå til, når modstanderen er trætte - ligesom i dag. Det måtte jo komme med Sevillas "fantastiske" træner.

Må også rose Ancelotti for sine udskiftninger. Jeg sidder hele kampen med følelsen af, at vi nok skal vende det. Vinicius er også utroligt kampafgørende i dag, og har en fantastisk tredjesidste fod på 2 mål - trille bolden til Carvajal, samt bag om støttebenet til Rodrygo. Rodrygo er igen afgørende og fantastisk som indskifter(men har nærmest aldrig vist noget som starter). Carvajal viser også højt niveau, og er måske endelig ved at komme rigtigt tilbage fra sin skade. Benzema har dog en sjælden dårlig kamp, men er alligevel afgørende.

Dommeren er til gengæld utrolig dårlig, men kunne igen have været kampafgørende IMOD os. I det samlede regnskab bliver det gemt og glemt, for vi har jo "dommertække".

Hvis vi spiller som anden halvleg i dag mod City, så går vi videre. Men Militaos 3 fejl giver mareridt om sidst vi mødte City, hvor hans ditto i forsvaret (Varane) kostede 2 mål mod netop City, og desuden solgte Ramos i første kamp (som kostede ham et rødt kort - tilsvarende burde Cama have fået rødt i dag). Vi er vores egen værste fjende, og hvis vi spiller som vi bedst kan, så går vi videre. Men hvis vi spiller kujon-bold, så ryger vi ud.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Vinícius.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Leveret af Kunena Forum
Annonce