Optakt: Sevilla – Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

1 år 1 måned siden #133 af Dybbøl
Jeg er godt nok imponeret over hvilket arbejdes raseri/løbepensum Valverde han bare bliver ved med at vise kamp efter kamp selvom vi er nået så langt hen i sæsonen. Mange snakker om N’golo Kante løber solen sort inde på Chelseas midtbane. Men vores egen Valverde, ikke nok med at han løber solen sort, så tager han samtidig nogle ekstremt vilde og vigtige power-løb med bolden ved fødderne. Han åbner jo vitterligt hele banen op når han tager de intense raids. Jeg er KÆMPE fan af vores egen Fede. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #134 af 9eren
Synes egentlig at Camavinga gjorde god figur men han er for aggressiv defensivt. Med bold er han jo mere direkte og god til at få fart i spillet. Kan han modnes defensivt bliver han utrolig vigtig for os !

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #135 af 9eren
Vinicius mål. Den er da ikke med armen vel. Synes det er med skulderen han ligger den ned.

Vil egentlig tale om hans afslutning i den situation. Kan han ikke begynde at afslutte mere effektivt som der. Så er han jo for vild.

Dem som mener at Rodrygo ikke er god nok tll Madrid, den snak er vist afsluttet!
Asensio virker derimod lidt skidt og måske kunne han være den der bliver solgt til sommer. Håber det ikke !

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

1 år 1 måned siden #136 af Ramos4
Må indrømme at Vinicius igen er ved at ramme et rigtig højt niveau. Assist i begge kampe mod Chelsea og nu igen mod Sevilla. Det var heldigvis bare en lille bølgedal han var nede i.

Hvis han kan holde nuværende niveau, bliver han en vigtig figur fremover. Ikke den store målscorer, men en fløj der kan udfordre og lægge op. Så må Mbappe stå for målene.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 1 måned siden #137 af Ramos4
Forstår ikke hvorfor medierne mener at mesterskabet er så meget tættere på nu. Barca har to kampe mindre og kan komme ned på at være 9 point efter - som hele tiden har været muligheden. Det er Barca der har været hovedudfordreren siden *de* slog Sevilla.

Nuvel, mesterskabet har været hjemme længe, men forstår ikke hvad der ændrede sig i går.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

1 år 1 måned siden #138 af Higuain99
Fordi ude mod Sevilla jo netop var en af de kampe, som der var stor sandsynlighed for at vi smed point på. Havde vi fx tabt igår, også tabte ude mod Atletico, så var forspringet til Barcelona jo lige pludselig meget tyndt, hvor de har fordelingen ved a point.

Læg dertil hvilken effekt sejren igår vil have på Barcelonas tro på det umulige. Det var et enormt step imod mesterskabet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, El Siete

1 år 1 måned siden #139 af Fondo_Sur
Jep, rent moralsk betød det enormt meget for mesterskabet. Nu er der plads til et par fejltrin, som der godt kunne komme ude mod Osasuna, ude mod Atletico, Ude mod nedrykningstruede Cadiz og den sidste hjemmekamp mod Betis. 
Sidste redigering: 1 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

1 år 1 måned siden #140 af Elto92
Jeg tror allerede at vi inden for den næste 7 dags tid kan kalde os for laliga mestre.

Barca har Cadiz iaften som virkelig kæmper om at blive i rækken. Jeg tror Cadiz vil gøre alt.

I næste kamp, altså blot 3 dage senere skal catalanerne op mod Sociedad som også kæmper for de her vigtige europa pladsbilletter

1 år 1 måned siden #141 af El Siete

Ramos4 post=148333 skrev: Må indrømme at Vinicius igen er ved at ramme et rigtig højt niveau. Assist i begge kampe mod Chelsea og nu igen mod Sevilla. Det var heldigvis bare en lille bølgedal han var nede i.

Hvis han kan holde nuværende niveau, bliver han en vigtig figur fremover. Ikke den store målscorer, men en fløj der kan udfordre og lægge op. Så må Mbappe stå for målene.

17 mål og 17 assists i sæsonen er ganske fornuftigt, og kan han holde nogenlunde det niveau fremadrettet, bliver det rigtig giftigt med Mbappe. Også Benzemas 39 mål og 13 assists i 39 kampe er utroligt flot. De tre fremme til næste sæson kan kun blive magisk. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 år 1 måned siden #142 af Ramos4

Higuain99 post=148335 skrev: Fordi ude mod Sevilla jo netop var en af de kampe, som der var stor sandsynlighed for at vi smed point på. Havde vi fx tabt igår, også tabte ude mod Atletico, så var forspringet til Barcelona jo lige pludselig meget tyndt, hvor de har fordelingen ved a point.

Læg dertil hvilken effekt sejren igår vil have på Barcelonas tro på det umulige. Det var et enormt step imod mesterskabet.

​Jaja det er jeg med på, men medierne bliver ved med at snakke om et forspring på 15 point. Det har vi jo ikke...

1 år 1 måned siden #143 af El Siete

9eren post=148332 skrev: Vinicius mål. Den er da ikke med armen vel. Synes det er med skulderen han ligger den ned.

Vil egentlig tale om hans afslutning i den situation. Kan han ikke begynde at afslutte mere effektivt som der. Så er han jo for vild.

Dem som mener at Rodrygo ikke er god nok tll Madrid, den snak er vist afsluttet!
Asensio virker derimod lidt skidt og måske kunne han være den der bliver solgt til sommer. Håber det ikke !

​Synes det bølger frem og tilbage med de to. Så er Asensio i form og scorer flotte og vigtige mål, vupti, så han er ude i kulden igen, og Rodrygo kommer ind og gør det godt i en periode. De er begge alt for ustabile, og er ikke klar til at være faste startere. En af dem skal være backup til Mbappe, og umiddelbart tænker jeg det skal være Rodrygo. Asensio tror jeg ikke vil stille sig tilfreds med en sekundær rolle og han skal evt videre til Milano. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 1 måned siden #144 af Elto92
Jeg tæller da 15 point ned til nærmeste forfølger?
Hvorfor er det ikke 15 point?

Leveret af Kunena Forum
Annonce