Optakt: Sevilla – Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

2 måneder 1 uge siden #145 af Ramos4

Elto92 post=148344 skrev: Jeg tæller da 15 point ned til nærmeste forfølger?
Hvorfor er det ikke 15 point?

​Fordi Barca har to kampe i hånden.

Nevermind.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 uge siden #146 af Elto92
Jeg er med ven. Men det er ikke selvskrevet at de vinder de kampe der. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 måneder 1 uge siden #147 af DeLaRed

El Siete post=148342 skrev:

9eren post=148332 skrev: Vinicius mål. Den er da ikke med armen vel. Synes det er med skulderen han ligger den ned.

Vil egentlig tale om hans afslutning i den situation. Kan han ikke begynde at afslutte mere effektivt som der. Så er han jo for vild.

Dem som mener at Rodrygo ikke er god nok tll Madrid, den snak er vist afsluttet!
Asensio virker derimod lidt skidt og måske kunne han være den der bliver solgt til sommer. Håber det ikke !

​Synes det bølger frem og tilbage med de to. Så er Asensio i form og scorer flotte og vigtige mål, vupti, så han er ude i kulden igen, og Rodrygo kommer ind og gør det godt i en periode. De er begge alt for ustabile, og er ikke klar til at være faste startere. En af dem skal være backup til Mbappe, og umiddelbart tænker jeg det skal være Rodrygo. Asensio tror jeg ikke vil stille sig tilfreds med en sekundær rolle og han skal evt videre til Milano. 

​Ja, faelles for dem begge er at de ikke er gode nok til at skulle starte i Madrid (men er begge blevet brugt i mangel paa bedre), de har stort set faaet samme spille tid, og har stort set ogsaa leveret samme slut produkt ifht til G/A, og her kan der ikke vaere nogen tvivl om at de begge er gode nok til at vaere bredde spillere i Madrid, meget mere kan vi nemlig ikke forlange af spillere der hovedsageligt skal sidde paa baenken. (De goer sig ogsaa begge to klart bedst som indskiftere i 2. halvej, men bidrager med forskellige ting rent taktisk)

Jeg tror du har ret i at Asensio nok vaelger at forlade klubben, han vaelger nok spilletiden frem for titlerne, hvilket er fair nok. Jeg saa ham dog personligt gerne blive (sammen med Rodrygo), da han kan blive brugt paa flere pladser, ogsaa den offensive midtbane som vi saa i kampen igaar. Problemet er hvis han forlader klubben, saa bliver der jo ikke koebt en ny spiller til bredde, men derimod ender det med bare at vaere Vazquez der skal spille de minutter, og her er vi nu engang langt bedre tjent med Asensio og Rodrygo.

Donde está la biblioteca?

2 måneder 1 uge siden #148 af DeLaRed

El Siete post=148339 skrev:

Ramos4 post=148333 skrev: Må indrømme at Vinicius igen er ved at ramme et rigtig højt niveau. Assist i begge kampe mod Chelsea og nu igen mod Sevilla. Det var heldigvis bare en lille bølgedal han var nede i.

Hvis han kan holde nuværende niveau, bliver han en vigtig figur fremover. Ikke den store målscorer, men en fløj der kan udfordre og lægge op. Så må Mbappe stå for målene.

17 mål og 17 assists i sæsonen er ganske fornuftigt, og kan han holde nogenlunde det niveau fremadrettet, bliver det rigtig giftigt med Mbappe. Også Benzemas 39 mål og 13 assists i 39 kampe er utroligt flot. De tre fremme til næste sæson kan kun blive magisk. 

​Pointen med Mbappe er utrolig vigtig, hvis han bliver en del af dette angreb, saa bliver der helt automstik mere plads til bade Vini og Benz, han kommer til at goere spillerne omkring ham bedre, men imo saa skal Vini bare fortsaette med at levere 34 G/A per season, det er laenge nok hvis baade Mbappe og Benzema begge skal op over de 30 maal per season.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.