Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 36. spillerunde

4 år 2 måneder siden #85 af Kiwes
​Vini med 21 mål og 20 assist i sæsonen - hvem skulle ha troet det. 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, NadaMás, Cristiano7, Ramos4, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #86 af Lars1991
​Det er lidt mærkeligt at sidde og hate på flere spillere i en 6-0 sejr hvor vi allerede har sikret mesterskabet :D Men sådan er vi så forskellige I guess.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

4 år 2 måneder siden #87 af Cristiano7

Kiwes post=149774 skrev: ​Vini med 21 mål og 20 assist i sæsonen - hvem skulle ha troet det. 

​Ikke mig, men det er ret vildt! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #88 af 9eren
Jeg troede på det.

Jeg skrev for nogle år siden at Rodrygo og Vini ville være mega farlige sammen en dag og det var min store drøm. Det er tydeligt hvilket angreb Carlo vil bruge i finalen, hvis ikke der kommer skader i vejen.

Det kom efter en kamp med Brasiliens U21 mener jeg. Der så jeg dem sammen.

4 år 2 måneder siden #89 af DeLaRed

9eren post=149778 skrev: Jeg troede på det.

Jeg skrev for nogle år siden at Rodrygo og Vini ville være mega farlige sammen en dag og det var min store drøm. Det er tydeligt hvilket angreb Carlo vil bruge i finalen, hvis ikke der kommer skader i vejen.

​Men er vi ikke ude i at det potentielt blir Fede der starter kampen og Rodrygo der kommer ind fra baenken i finalen? (altsaa med tanke paa at Case/Kroos?modric er selskrevet paa midtbanen)

Donde está la biblioteca?

4 år 2 måneder siden #90 af Thomaskjensen
@Christiano7, helt enig i at Jovic kan meget mere end Mariano, han har trods alt haft 1 god periode i Tyskland.

Jovic er alt det man ikke vil se som Madridista, langsom, doven, ugidelig, opgivende og så skal han konstant "sættes op" da han intet kan skabe selv.
Med Mariano får man trods alt en der gerne vil løbe, gerne forsøger, og samtidig ikke er for fin til at smide en takling.

Jovic er som den gamle Ronaldo, bortset fra at han ikke kan ramme målet.

Desværre laver Jovic nok en Balzard og bliver i klubben til kontrakten løber ud, uden nogen sinde rigtig bevise hvad han er værd.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
4 år 2 måneder siden #91 af Madridista02

Thomaskjensen post=149780 skrev: @Christiano7, helt enig i at Jovic kan meget mere end Mariano, han har trods alt haft 1 god periode i Tyskland.

Jovic er alt det man ikke vil se som Madridista, langsom, doven, ugidelig, opgivende og så skal han konstant "sættes op" da han intet kan skabe selv.
Med Mariano får man trods alt en der gerne vil løbe, gerne forsøger, og samtidig ikke er for fin til at smide en takling.

Jovic er som den gamle Ronaldo, bortset fra at han ikke kan ramme målet.

Desværre laver Jovic nok en Balzard og bliver i klubben til kontrakten løber ud, uden nogen sinde rigtig bevise hvad han er værd.

​Undskyld hvad!? Jovic er som den gamle Ronaldo?! Hold da op :D

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Dragam

4 år 2 måneder siden #92 af Elto92
​Bale har trods alt bevist sit værd i klubben..Han har været en del af en legendarisk trio, scoret i nogle afgørende finaler.
Og alle legender har eller burde have minimum ét ikonisk mål som man vil huske dem for. (cristianos sakse bl.a.) 
Ingen kunne så forudse at Bale ville vokse sig til at blive et endnu større pattebarn
Hazard er en anden sag. Han har ikke bevist noget. Men jeg vil lade det komme ham til gode. 

Så længe han er i klubben, så har han kvaliteter vi fortsat drømmer om at se. 

Jovic er ikke nogen gammel ronaldo,
han er en ung Fauberg, et mindset der minder om Jonathan Woodgates, en fysik som Gravesen
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, NadaMás, Dragam, DeLaRed, The European Super League

4 år 2 måneder siden #93 af Dragam

DeLaRed post=149779 skrev:

​Men er vi ikke ude i at det potentielt blir Fede der starter kampen og Rodrygo der kommer ind fra baenken i finalen? (altsaa med tanke paa at Case/Kroos?modric er selskrevet paa midtbanen)

​Det virker ikke for mig som om, at kroos er selskrevet... så man kunne sagtens have case, modric og fede på midten, og rodrygo oppe foran. Synes ikke fede bidrager med sindssygt meget på den position uanset hvad, hvorimod hans løbe pensum er med til at lukke en masse huller på midten.

Selvom det er næsten synd hvis Camavinga ikke spiller - han er så god :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 2 måneder siden #94 af DeLaRed

Dragam post=149784 skrev:

DeLaRed post=149779 skrev:

​Det virker ikke for mig som om, at kroos er selskrevet... så man kunne sagtens have case, modric og fede på midten, og rodrygo oppe foran. Synes ikke fede bidrager med sindssygt meget på den position uanset hvad, hvorimod hans løbe pensum er med til at lukke en masse huller på midten.

Selvom det er næsten synd hvis Camavinga ikke spiller - han er så god :D

​Jeg er ikke uenig med dig, min pointe var at bare fordi Kroos hare faaet lidt pauser paa det seneste saa tror jeg ikke vi skal forvente at han ikke er selvskrevet til 8'eren fra start, jeg ville vaere svaert overrasket hvis han ikke starter kampen. Og med det udgangspunkt, er det jo imellem Fede og Rodrygo, og i og med Ancelotti er klog nok til at vide at man ikke "bare lige" gaar ud og dominere Klopps Liverpool hold, giver det nok mest mening at have Fede paa banen fra start saa man kan skabe et overtag paa midtbanen, herfra kan Rodrygo komme paa banen naar man iloebet af 2. halvje skal flytte spillet laengere op paa Liverpools banehalvdel.

...Det er ihvertfald mit bedste bud paa hvad Ancelotti taenker, og i og med jeg ikke tror Kroos blir ofret, saa tror jeg personligt det ville vaere en stor fejl (imod Liverpool) at starte Rodrygo fremfor Fede, da Real for brug for Power paa midtbanen, medmindre Ance han bevist gaar efter endnu en Remontada ;-)

Donde está la biblioteca?

4 år 2 måneder siden #95 af Fondo_Sur
Det var jo en helt fantastisk præstation i går. Der er så mange detaljer, man kan fremhæve. Vil alligevel fremhæve Vinicius’ første hattrick, især hans mål til 4-0 og 6-0. Det var altså af højeste klasse, og det er fedt at se, hvordan flere spillere udvikler sig og trives på holdet under Ancelottis ledelse.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

4 år 2 måneder siden #96 af Thomaskjensen
:) Overdrivelse fremmer forståelse, den gamle version af min elskede Ronaldo kunne gå rundt i 90 minutter uden at lykkes med noget som helst og så alligevel score 4 mål...

Leveret af Kunena Forum