Optakt: Real Madrid - Levante, LaLiga, 36. spillerunde

1 uge 4 dage siden #97 af Dragam

DeLaRed post=149786 skrev:

Dragam post=149784 skrev:

DeLaRed post=149779 skrev:

9eren post=149778 skrev: Jeg troede på det.

Jeg skrev for nogle år siden at Rodrygo og Vini ville være mega farlige sammen en dag og det var min store drøm. Det er tydeligt hvilket angreb Carlo vil bruge i finalen, hvis ikke der kommer skader i vejen.

Det kom efter en kamp med Brasiliens U21 mener jeg. Der så jeg dem sammen.

​Men er vi ikke ude i at det potentielt blir Fede der starter kampen og Rodrygo der kommer ind fra baenken i finalen? (altsaa med tanke paa at Case/Kroos?modric er selskrevet paa midtbanen)

​Det virker ikke for mig som om, at kroos er selskrevet... så man kunne sagtens have case, modric og fede på midten, og rodrygo oppe foran. Synes ikke fede bidrager med sindssygt meget på den position uanset hvad, hvorimod hans løbe pensum er med til at lukke en masse huller på midten.

Selvom det er næsten synd hvis Camavinga ikke spiller - han er så god :D

​Jeg er ikke uenig med dig, min pointe var at bare fordi Kroos hare faaet lidt pauser paa det seneste saa tror jeg ikke vi skal forvente at han ikke er selvskrevet til 8'eren fra start, jeg ville vaere svaert overrasket hvis han ikke starter kampen. Og med det udgangspunkt, er det jo imellem Fede og Rodrygo, og i og med Ancelotti er klog nok til at vide at man ikke "bare lige" gaar ud og dominere Klopps Liverpool hold, giver det nok mest mening at have Fede paa banen fra start saa man kan skabe et overtag paa midtbanen, herfra kan Rodrygo komme paa banen naar man iloebet af 2. halvje skal flytte spillet laengere op paa Liverpools banehalvdel.

...Det er ihvertfald mit bedste bud paa hvad Ancelotti taenker, og i og med jeg ikke tror Kroos blir ofret, saa tror jeg personligt det ville vaere en stor fejl (imod Liverpool) at starte Rodrygo fremfor Fede, da Real for brug for Power paa midtbanen, medmindre Ance han bevist gaar efter endnu en Remontada ;-)

​Jeg HÅBER du tager fejl angående hvad Ancelotti tænker :D
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #98 af Dragam
":) Overdrivelse fremmer forståelse, den gamle version af min elskede Ronaldo kunne gå rundt i 90 minutter uden at lykkes med noget som helst og så alligevel score 4 mål..."

Bob bob bob bob bob, ik'... O Fenomeno lavede stadig fantastiske ting på fodbold banen, selv som svært overvægtig og grænsende til fodbold invalid, i hans sidste tid i Corinthians - også udover at score mål.

Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 4 dage siden #99 af El Siete
Benzema: 44 mål og 15 assists
​Vinicius: 21 mål og 20 assists

Smid så lige Mbappe ind i det mix, det bliver fanme en vild trio :D 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Thomaskjensen, Nada mas, Ramos4, DeLaRed

1 uge 4 dage siden #100 af Thomaskjensen
Misforstå mig ret Dragam, :) jeg elskede ikke Ronaldo for hans arbejdsindsats, men for hans effektivitet, noget Jovic ikke har noget som helst af. (effektivitet).

Du ved jeg har været fan af Vini fra dag 1, trods det bare er i år han kan ramme målet, Vini har viljen, gåpåmod, fightervilje og alt det der, noget hverken Ronaldo eller Jovic har.

Nu havde den gamle Ronaldo en enorm X faktor, det har Jovic IKKE :(

Forsvare ikke at det er verdens bedste sammenligning overhovedet, men skal du være en diva i mit RM så skal du have x-faktor som Ronaldo :)

Så kan vi snakke om at han er fejlkastet osv. men viljen findes ikke, arbejdsindsatsen er en joke. Attitude, fack ham.

Men skulle han levere levere +25 mål om året som Ronaldo, ja så skulle jeg nok lære at elske ham :)

1 uge 3 dage siden #101 af The European Super League
​DeLaRed

Har du ikke bemærket at der foregår en Jovic diskussion lige over hovedet på dig? :-)

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 uge 3 dage siden #102 af The European Super League

El Siete post=149791 skrev: Benzema: 44 mål og 15 assists

​Det er smukt! <3

Men jeg har dog lidt mine bekymringer om at der bliver for mange kokke, der fordærver maden på den venstre wing. Både Mbappé og Vinicius Jr. plejer at spille på den position. Lidt ligesom vi så med Gareth Bale, da han kom til klubben, hvor han også normalt startede på left wing men måtte indse at Ronaldo ejede den position.

Benzema er heldigvis meget fleksibel og bevæger sig meget på banen. Jeg har også mine forventninger om at Mbappé kan spille mange pladser. Men bør man spille en top3 spiller i verden ude af position?

Jeg synes vi skal teste Vinicius på højre wing. Se om hans talent rækker til at spille ude af position.

Historia que tú hiciste
Historia por hacer
Porque nadie resiste
Tus ganas de vencer

1 uge 3 dage siden #103 af Fondo_Sur
Benzema - Mbappé

Vinicius - Camavinga/Valverde - Modric - Valverde/Rodrygo

Ancelotti gjorde i hvert fald noget lignende i 14/15 med stor succes.

Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Fondo_Sur.

1 uge 3 dage siden #104 af Dragam

The European Super League post=149801 skrev:

El Siete post=149791 skrev: Benzema: 44 mål og 15 assists

​Det er smukt! <3

Men jeg har dog lidt mine bekymringer om at der bliver for mange kokke, der fordærver maden på den venstre wing. Både Mbappé og Vinicius Jr. plejer at spille på den position. Lidt ligesom vi så med Gareth Bale, da han kom til klubben, hvor han også normalt startede på left wing men måtte indse at Ronaldo ejede den position.

Benzema er heldigvis meget fleksibel og bevæger sig meget på banen. Jeg har også mine forventninger om at Mbappé kan spille mange pladser. Men bør man spille en top3 spiller i verden ude af position?

Jeg synes vi skal teste Vinicius på højre wing. Se om hans talent rækker til at spille ude af position.

​Problemet med Bale var at han var en rigtig klassisk kant, som primært brugte sin hurtighed til at gå på ydersiden af modstanderne og lave indlæg / afslutninger, og det var han sublim til. Han var / er ikke en væver type ala messi og robben, som er god til at trække ind i banen... så Bale blev gjort langt dårligere af at han blev brugt ude af position.

Mbappe derimod kan begge ting, så jeg ser det ikke være et problem med ham. MEN... Mbappe er en langt bedre afslutter end vini, og han vil langt nemmere komme til afslutninger på venstre side, og alene af den grund synes jeg at vini skal rykkes over på højre, ligegyldigt om det vil gøre vini bidrager mindre - Mbappe er vigtigere.

1 uge 3 dage siden #105 af Elto92
​Det bliver en endnu længere sæson for vores spillere med et VM til efteråret. 

Mange af os vores spillere som er begyndt at gå i stykker nu eller vise trætheds tegn, vil højst sandsynligt allerede lide under dette, meget tidligere i næste sæson. Derfor ser jeg det som afgørende, at vi henter noget kvalitet heriblandt bappen. 

Det kan sagtens være, at bappe er bedre på venstre side, men han skal nok komme til at veksle og bytte med vini og benz.

Forstil jer at være højre back for modstanderholdet, og ikke vide om man skal stå overfor vini der løber mod baglinjen, bappe der vil trække ind og afslutte/kombiner eller benz der kan finde på hvad som helst genialt. (pånær måske at trække mod på baglinjen)

Men som jeg har understreget før, alt dette skal ske I ÅR.
Der er blevet presset den absolut sidste dråbe af citronen i år og det går snart galt.

​​​​

Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Elto92. Begrundelse: stavefejl

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.