Hazard: Jeg vil spille mere

3 måneder 1 uge siden #25 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Lars1991 post=155490 skrev: ​Det da vildt så lang tid Hazard haters kan køre på at han var lidt chubby i en preseason for 3 år siden :D Ja det var ikke optimalt, men så er det vist hellere ikke værre....

De to andre er ikke engang værd at svare på... om han tager på landshold og vælger at blive i klubben har intet med mangel på respekt at gøre.. Kig du på Bale i stedet, så kan du se hvordan man håndterer noget med mangel på respekt.

Bale blev udsat for en årelang smædekampagne før han begyndte at bide fra sig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #26 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=155493 skrev:

Lars1991 post=155490 skrev: ​Det da vildt så lang tid Hazard haters kan køre på at han var lidt chubby i en preseason for 3 år siden :D Ja det var ikke optimalt, men så er det vist hellere ikke værre....

De to andre er ikke engang værd at svare på... om han tager på landshold og vælger at blive i klubben har intet med mangel på respekt at gøre.. Kig du på Bale i stedet, så kan du se hvordan man håndterer noget med mangel på respekt.

Ja medierne var meget efter ham - men kan ikke se hvorfor det undskylder hans opførsel imod klubben.

3 måneder 1 uge siden #27 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Lars1991 post=155496 skrev:

Ja medierne var meget efter ham - men kan ikke se hvorfor det undskylder hans opførsel imod klubben.

​Hvad er det helt præcist du mener GARETH har gjort? Og her taler vi ikke om hans agent...

3 måneder 1 uge siden #28 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Dragam post=155497 skrev:

Lars1991 post=155496 skrev:

​Hvad er det helt præcist du mener GARETH har gjort? Og her taler vi ikke om hans agent...

Her fra hoften lige en ikke-prioriteret liste med årsager til at Bales var upopulær blandt fans/presse:
  • Wales, Golf, Madrid. In that order - banneret han storsmilene stod bag da Wales besejrede Ungarn 
  • Nægtede at tale spansk offentligt, selvom han tydeligvis kunne begå sig på sproget. Var det i Miami hvor han foretog et fuldt interview på spansk kort efter sin ankomst, som en lille fuckfinger til den spanske hovedstad og særligt den spanske presse
  • Forlod kampene før tid når han var utilgængelig, hvis han overhovedet dukkede op. Der var flere historier om dårlig attitude udenfor banen ift. at bakke holdet op, som andre skadede spillere glædeligt gør, når de er ude med skader. Det gad han ikke bruge tid på.
  • Spillede til slut (under Zidane) med en forfærdelig attitude når han endelig var på banen. Intet pres, ingen højintense løb, bidrog ikke på nogen måde. Var blot til stede, uden egentlig at være det.
  • Han var ofte skadet/ude af stand til at spille for Real Madrid, men en uge eller to efter kunne han spille 2x90 minutter for Wales - og bidrage effektivt til deres spil
  • Ofte set spille golf mens skadet (kan selvfølgelig godt være muligt, men ikke det bedste billede at sende udadtil når man i forvejen er forhadt blandt andet pga. golf fyldte mere end fodbolden)

Når det er sagt, så var han i sin prime en fantastisk spiller og de første par år vil aldrig blive glemt. Jeg synes desuden han generelt fremstår som en yderst sympatisk gut. Og hold kæft et venstre ben. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

3 måneder 1 uge siden #29 af Lars1991
​Mathiaska sagde nogle af tingene, men der var også den her situation 
 hvor han ligger og "sover" på bænken til en liga kamp fordi han ikke blev skiftet ind... Altså man kunne jo blive ved, men det ved du jo også godt.

Og så det også mærkeligt at sige "ikke agenten" som om de to slet ikke har noget med hinanden at gøre. Agenten taler jo på vegne af Bale...

3 måneder 1 uge siden #30 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Hazard: Jeg vil spille mere
​Jeg husker en del videoer og billeder fra sidste år med fejringer efter de store CL triumfer, hvor Bale slet ikke var at finde på noget som helst og Hazard (uanset om han var skadet eller bare ikke kom ind) var med på billederne og gjorde sit for at være en del af holdet. 

Hazard skal med rette kritiseres for sin latterlige tilgang da han blev signet og han er uden sammenligning det største flop i historien, men han er sgu ikke et dårligt menneske, en dårlig holdkammerat, en dårlig repræsentant for klubben eller andre negative ting. Det er udelukkende sportsligt at han skal kritiseres og jeg tror ikke på at han spiller dårligt med vilje.

3 måneder 1 uge siden #31 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Hazard: Jeg vil spille mere
" Intet pres, ingen højintense løb, bidrog ikke på nogen måde. Var blot til stede, uden egentlig at være det."

Uden at jeg skal blande mig i denne debat, saa kunne ovenstaaende kommentar lige saa godt have vaeret skrevet om Hazard :-)

Donde está la biblioteca?

3 måneder 1 uge siden #32 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Hazard: Jeg vil spille mere
​Nogen officiel udmelding på hvorfor den 3. dyreste signing i fodbold historien ikke spiller mod Elche?!? Han står ikke på skadeslisten.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 måneder 1 uge siden #33 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=155570 skrev: ​Nogen officiel udmelding på hvorfor den 3. dyreste signing i fodbold historien ikke spiller mod Elche?!? Han står ikke på skadeslisten.

​Hvorfor bliver du ved med at køre på den? Please. De to største Hazard tilhængere, nævner ingen navne, er alligevel ikke at finde på forummet længere.
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

3 måneder 1 uge siden #34 af Lars1991
​Også sjovt som de blev stille omkring Bale lige pludselig :) så må man tilbage og køre på Hazard igen!

3 måneder 6 dage siden #35 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Hazard: Jeg vil spille mere

DeLaRed post=155505 skrev: " Intet pres, ingen højintense løb, bidrog ikke på nogen måde. Var blot til stede, uden egentlig at være det."

Uden at jeg skal blande mig i denne debat, saa kunne ovenstaaende kommentar lige saa godt have vaeret skrevet om Hazard :-)

​Jeg er ikke uenig, men synes trods alt Hazard ofte går rigtig fint med i kombinations spillet når han får minutter. Det gjorde Bale umiddelbart sjældent. 
Celtic kampen var nok også blot en enlig svale i Hazards tilfælde..  

3 måneder 6 dage siden #36 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=155570 skrev: ​Nogen officiel udmelding på hvorfor den 3. dyreste signing i fodbold historien ikke spiller mod Elche?!? Han står ikke på skadeslisten.

Hvem er det du prøver at håne med din konstante Hazard hetz?

Sidste redigering: 3 måneder 6 dage siden ved Real HWL.

Leveret af Kunena Forum
Annonce