Hazard: Jeg vil spille mere

3 måneder 6 dage siden #37 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Hazard: Jeg vil spille mere

-#7- post=155485 skrev: Sådan helt personligt er jeg bare blevet lidt ligeglad hvad angår Hazard, og det tror jeg mange er, derfor er der ikke samme grad af pres fra os fans samt medierne på belgieren. Derudover ligner Vinicius jo efterhånden en kommende Ballon d'Or vinder, så det er jo ikke fordi vi mangler en Hazard i topform som sådan på den venstrekant.

Og så var Bale jo heller ikke sen til at komme med nogle små mærkelige bemærkninger ind imellem, noget som jeg slet ikke har set Hazard gøre, tværtimod vil jeg næsten sige.

Men jeg vil da så sige at når Hazard rent faktisk spiller, så er det her forum i hvert fald ikke sen til at give ham en bredside hvis han ikke spiller som om han har kostet 100 mio. €, hvilket han jo så også sjældent gør må man sige. Men han er jo heller ikke fredet på samme måde som Bale var det, hvor man bare spillede ham hver gang selvom det var tydeligt for alle og enhver at det ikke fungerede, det gjorde jo heller ikke noget godt for "metaltrætheden" omkring Bale.

Hvis Bale var fredet, så må Hazard være på UNESCOs verdensarvsliste. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce