Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Fortjent pointtab igen, de andre klubber vil bare det her mere end de forvente drenge i Real Madrid. Pinligt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men ja, ved simpelthen ikke hvad der skete i dag. Vi kunne ikke sætte to afleveringer sammen. Rayo pressede med masser af intensitet, men der var jo plads. Flere gange er vi ved at spille os ud af det, men så misser afleveringerne eller teknikken. Der var bare for mange spillere der spiller under niveau, og når vi så på samme tid mangler Kroos og Benzema, ja så gik det galt.
Jeg synes også Ancelotti venter for lang tid med at skifte ud. Det ikke den bedste bænk, men der sidder jo stadig nogle fine spillere derude.. og det fungerede jeg bare ikke inde på banen.
Det ved jeg squ ikke om jeg er enig i... dommeren tillod alle deres svinestreger, hvilket i stor grad kuede os... mindede helt om at spille mod Atletico madrid når det er værst...Real HWL post=156265 skrev: Hold kæft en pinlig indsats, og vi kan ingen gang give dommeren skylden idag.
Ah, ro på nu, vi har tabt ÈN La Liga kamp indtil videre :)Cristiano7 post=156261 skrev: Ud med Ancelotti. Totalt 2.sæson syndrome. At det går ned ad bakke i anden sæson pga stædighed, tynd trup og ingen plan b.
Ellers forstærker vi ikke bredden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Et fair nederlag mod en kæmpende modstander. Det er de forhold Real Madrid må forvente at møde. Derfor går det bare ikke, at de unge spillere blev kyset. Benzemas skader og dårlige form har vel efterhånden kostet 6 point.
Lige siden da er han gået fra den ene dårlige kamp efter den anden, hvor han hellere vil diskutere med dommere end at spille fodbold, og i dag var blot endnu et eksempel på dette. I det mindste har flere fået øjenene op for det nu.
Det ærgrer mig dog helt vildt, da han sagtens kunne være vores og endda La Ligas bedste fodboldspiller, men det lader til, at berømmelsen er steget ham til hovedet, for jeg ser ikke længere den hårdtarbejdende kantspiller, som jeg blev så glad for og støttede i alle de år, hvor flere var på nakken af ham pga. manglende slutprodukt. Han er ved at blive en enorm diva...