Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #145 af JesperThomsen
​Real Madrid skulle have købt Lewa i sommer.. 
Fortjent pointtab igen, de andre klubber vil bare det her mere end de forvente drenge i Real Madrid. Pinligt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #146 af Real HWL
Hold kæft en pinlig indsats, og vi kan ingen gang give dommeren skylden idag. 
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 måneder 2 uger siden #147 af El Siete
​Hvor er det bare sløjt at det er Mariano, Vasquez og Nacho man sætter ind når sådan en kamp skal reddes. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, SeQueda

2 måneder 2 uger siden #148 af mohbar
​Forhåbentlig er dette etkæmpe wake up call for holdet. Der er absolut ingen 'gratis' kampe i LaLiga og der skal være langt mere fysik og gnist når vi spiller.

2 måneder 2 uger siden #149 af Lars1991
​Virkelig ringe kamp og det jo desværre fortjent at vi taber. Med det sagt, kunne dommeren jo slet ikke håndtere atmosfæren, hold da op. Det vel kun Modric og Mendy der lavede flere fejl end ham. Kampen kunne have set anderledes ud hvis Rayo havde fået det røde kort da Vini bliver slået tydeligt. Men det skal jo ikke være en undskyldning.. det jo ikke meningen vi kun skal kunne slå Rayo hvis de 10 mand.

Men ja, ved simpelthen ikke hvad der skete i dag. Vi kunne ikke sætte to afleveringer sammen. Rayo pressede med masser af intensitet, men der var jo plads. Flere gange er vi ved at spille os ud af det, men så misser afleveringerne eller teknikken. Der var bare for mange spillere der spiller under niveau, og når vi så på samme tid mangler Kroos og Benzema, ja så gik det galt.

Jeg synes også Ancelotti venter for lang tid med at skifte ud. Det ikke den bedste bænk, men der sidder jo stadig nogle fine spillere derude.. og det fungerede jeg bare ikke inde på banen.

2 måneder 2 uger siden #150 af Dragam

Real HWL post=156265 skrev: Hold kæft en pinlig indsats, og vi kan ingen gang give dommeren skylden idag. 

​Det ved jeg squ ikke om jeg er enig i... dommeren tillod alle deres svinestreger, hvilket i stor grad kuede os... mindede helt om at spille mod Atletico madrid når det er værst...

2 måneder 2 uger siden #151 af Bismo
Manglende fokus hele vejen rundt. Hvad mere kan man sige. Fuldt fortjent sejr til Rayo. De kæmpede fra start til slut.

2 måneder 2 uger siden #152 af Kiwes
​Hvad gør vi lige med Mendy situationen? Alaba synes jeg heller ikke har set for god ud derude ej heller Nacho. Altså Mendy kunne lige så godt spille serie 5 med det niveau. Ja og Carvajal er ikke meget bedre. Det altså ikke godt, vi har ikke nogle der kan erstatte dem. Forhåbentlig kan vi få Benzema tilbage til den sidste kamp eller så må Mariano altså få chancen og så må Rodrygo på bænken. Og Tchouameni hold da op han skal til at tage sig sammen - han fatter jo intet af at være defensiv midtbane, hans positionering er SÅ FUCKING ELENDIG!
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Kiwes.

2 måneder 2 uger siden #153 af El Siete

Cristiano7 post=156261 skrev: Ud med Ancelotti. Totalt 2.sæson syndrome. At det går ned ad bakke i anden sæson pga stædighed, tynd trup og ingen plan b.

Ellers forstærker vi ikke bredden.

​Ah, ro på nu, vi har tabt ÈN La Liga kamp indtil videre :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #154 af elle44
Det var nok alligevel den værste kamp vi kunne mangle Kroos i.

2 måneder 2 uger siden #155 af Fondo_Sur
Forstår simpelthen ikke, hvorfor Carvajal spiller. Han laver dumheder i hver kamp. Han bør ikke spille selvom der ikke er nogen direkte erstatning.

Et fair nederlag mod en kæmpende modstander. Det er de forhold Real Madrid må forvente at møde. Derfor går det bare ikke, at de unge spillere blev kyset. Benzemas skader og dårlige form har vel efterhånden kostet 6 point.

2 måneder 2 uger siden #156 af Mølbat
​Da jeg for lidt over en måned siden (efter Osasuna-kampen) tillod mig at kritisere Vinicius efter en kamp, hvor han ganske vist scorede på et tilfældigt indlæg, men konstant smed bolden væk og samtidig kostede et mål med sin dårlige attitude, fik jeg at vide af flere brugere herinde, at man ikke måtte kritisere ham, fordi han kom i gode positioner osv.

Lige siden da er han gået fra den ene dårlige kamp efter den anden, hvor han hellere vil diskutere med dommere end at spille fodbold, og i dag var blot endnu et eksempel på dette. I det mindste har flere fået øjenene op for det nu.
Det ærgrer mig dog helt vildt, da han sagtens kunne være vores og endda La Ligas bedste fodboldspiller, men det lader til, at berømmelsen er steget ham til hovedet, for jeg ser ikke længere den hårdtarbejdende kantspiller, som jeg blev så glad for og støttede i alle de år, hvor flere var på nakken af ham pga. manglende slutprodukt. Han er ved at blive en enorm diva...

Leveret af Kunena Forum
Annonce