Truppen mod Rayo Vallecano, LaLiga, 13. spillerunde

2 måneder 2 uger siden #157 af Kiwes
​Jeg forstår ikke hvorfor vi skal snakke om Vini efter kampen i dag. Jeg tæller i hvert fald en håndfuld spillere der bekymrer mig langt mere!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #158 af Dybbøl
Flot flot kamp af Fran Garcia. Meget imponerende (dog et klodset straffespark)

Burde vi hente/købe ham tilbage her i vinter transfer vinduet?

2 måneder 2 uger siden #159 af Lars1991
​Vini bliver også fuldstændig smadret i den her kamp og får selv et meget tyndt gult kort tidligt i kampen, som holder ham tilbage. Altså hvis dét var et gult kort, burde Rayo jo have fået markant flere. (generelt vildt at vi får flere gule kort end Rayo i den her kamp...). 
Men altså, det godt nok svære betingelser for Vini i dag, når spillerne får lov til at gå til ham på den måde, og han så bliver straffet for at give tilbage. Selvfølgelig kan man stadig godt præstere, men når resten af holder så også falder helt igennem, så bliver det altså virkelig svært.

Jeg er enig i at han har et formdyk og han skaber sig for meget, men lige i den her kamp får han godt nok også svære betingelser af dommeren og resten af holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #160 af Hamid8210
​han var imponerende sidste år også. Men han kommer ikke det 100

2 måneder 2 uger siden #161 af DeLaRed
Som sagt fra season start, vi mangler bredde, vi har en trup paa kun 23 mand, hvoraf kun 15-16 af dem egentlig kan goere en forskel paa aller oeverste plan, det er alt for meget at forlange at 15-16 mand skal hive en sejr hjem i hver 4-5 dag.

Fran Garcia er et godt sted at starte (saa aegerligt at vi ikke hentede ham i sommers), men der skal mere til...

Vi kan simpelthen ikke forvente mere af den nuvaerende trup, slet ikke med et VM midt i seasonen...og skader har vi faktisk ikke haft meget af indtil videre (sammenlignet med for 2 aar siden f.eks.). Dette bliver ikke sidste kamp vi taber mod et midter/bundhold i ligaen i aar pga traethed og manglende alternativer.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Dragam

2 måneder 2 uger siden #162 af Fondo_Sur
@Mølbat

Synes Vinicius er den samme som altid. For nem at irritere. Han spiller bare for dårligt. Ligesom Benzema har gjort. Og Modric sæsonen efter sidste VM.

Det er total 2. season syndrom efter en vild sæson - som jeg ser det.

Liverpool har fx også set helt energiforladte ud. Og City har været båret af Haaland. Bare for at nævne nogle eksempler.

Derfor er det jo vigtigt, at man får hentet forstærkninger ind for at imødekomme det her. Det her er noget Ancelotti og co. burde vide. Som om at de bare regner med endnu et mesterskab. Nej, det kræver sult og fuld koncentration, og det har de bare ikke haft nok af i de sidste uger.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Fondo_Sur.

2 måneder 2 uger siden #163 af DeLaRed

Dybbøl post=156279 skrev: Flot flot kamp af Fran Garcia. Meget imponerende (dog et klodset straffespark)

Burde vi hente/købe ham tilbage her i vinter transfer vinduet?

​Der blir ikke handlet til Januar...men han er imo en No-Brainer til naeste sommer, vi ejer 50% af ham allerede, saa det er en utrolig billig pris for en staerk bredde spiller. Smid Brahim oveni den ligning og saa har vi pludslig en trup paa 25 mand, uden at have sagt farvel til nogen endnu, og det er for utroligt billige penge.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Dragam

2 måneder 2 uger siden #164 af Kiwes
​Vi ejer vel stadig 50% af Fran Garcia. Jeg ser ikke noget i vejen for at hente ham i januar allerede. Vi har behov for et alternativ til Mendy.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 måneder 2 uger siden #165 af Thomaskjensen
Tak gode gud at jeg missede 30 min af anden halvled da mit fiber fik spat. Kunne havde været mig der i frustration var ude og hakke kablet over.

Dommeren var bestemt ikke med os i dag, men lad nu være med at rage som en anden Barca fanboy, det klær os ikke.

2 måneder 2 uger siden #166 af Cristiano7

Dragam post=156262 skrev:

Cristiano7 post=156261 skrev: Ud med Ancelotti. Totalt 2.sæson syndrome. At det går ned ad bakke i anden sæson pga stædighed, tynd trup og ingen plan b.

Ellers forstærker vi ikke bredden.

​...

Og hvilken del af det her synes du er Ancelotti's skyld? Uddyb gerne...

​For at ikke ville forstærke truppen.

Give en lang snor til visse spillere, selvom de spiller en svag eller dårlig kamp efter kamp. 

Ancelotti er ofte blevet fyret i anden sæson for at have en alt for afslappet attitude til truppen. 

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 2 uger siden #167 af 9eren
Der var simpelthen så mange spillere der sejlede i dag. Uskarphed og ikke til stede

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

2 måneder 2 uger siden #168 af Cristiano7

El Siete post=156272 skrev:

Cristiano7 post=156261 skrev: Ud med Ancelotti. Totalt 2.sæson syndrome. At det går ned ad bakke i anden sæson pga stædighed, tynd trup og ingen plan b.

Ellers forstærker vi ikke bredden.

​Ah, ro på nu, vi har tabt ÈN La Liga kamp indtil videre :) 

​Det her er måske starten ;) 

Bliver der ikke handlet ind i Januar, så tvivler jeg på at truppen er fortsat stærk nok til resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum
Annonce