- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Liverpool-Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 1. kamp
Optakt: Liverpool-Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 1. kamp
Kan ikke se forskel på det her og vm for klubholdBrylle post=158861 skrev:
Sidste år smed vi 3-målsføring mod Chelski. Lad os lige gøre det færdigt her i stedet for alt muligt andet :Delle44 post=158850 skrev: Ind med Alvaro, det en god kamp at optanke lidt selvtillid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Hahah det kan jeg godt forstå. Klasseforskelelle44 post=158866 skrev:
Kan ikke se forskel på det her og vm for klubholdBrylle post=158861 skrev:
Sidste år smed vi 3-målsføring mod Chelski. Lad os lige gøre det færdigt her i stedet for alt muligt andet :Delle44 post=158850 skrev: Ind med Alvaro, det en god kamp at optanke lidt selvtillid.
Overvejede så meget at tage på Anfield, nu fortryder jeg lidt, men ser frem til El Clasico næste uge og så må vi se hvem vi trækker næste gang hvis miraklet udebliver. Kunne være fedt med Dortmund, i så fald kan jeg anbefale jer andre ikke at købe gennem billetbørs, for stod på Signal Iduna sidste uge mod Chelsea med billetter der allerede var brugt af en før mig...
Vinícius post=158863 skrev: Jeg har altid sagt, og siger det igen. Mané var the real MVP i Liverpool, ikke Salah.
Fair skal være fair, Salah har været Liverpools klart bedste offensivspiller i dag.. det mere de to andre der har været helt væk (udover et godt hælmål).
Donde está la biblioteca?
Ja men indtil Nacho kom ind og pakkede ham fuldstændig sammenLars1991 post=158870 skrev:
Vinícius post=158863 skrev: Jeg har altid sagt, og siger det igen. Mané var the real MVP i Liverpool, ikke Salah.
Fair skal være fair, Salah har været Liverpools klart bedste offensivspiller i dag.. det mere de to andre der har været helt væk (udover et godt hælmål).
Verdensklasse 2. halvej fra hans side, i fuld kontrol, tilbyder sig konstant og tvinger Liverpool til at løbe mange meter og så er han med i 2 mål. Helt fantastisk!longwind post=158871 skrev: 84 minutter spillet og Modric er her der og alle vegne. Sikke en spiller
Donde está la biblioteca?
Vi spiller så heller ikke imod et hold fra en utrolig svinsk spansk liga.longwind post=158875 skrev: Noget nær perfekt dommerpræstation i aften uden drama eller noget. Hvor er det savnet