- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Liverpool-Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 1. kamp
Optakt: Liverpool-Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 1. kamp
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Nacho: "At the beginning of the season I felt very bad. I didn't deserve that situation. My future is not clear to me.
Lyder til at Perez skal i gang med noget sweet-talk.
Men Nacho! Wow en spiller. Nøj et selvmål hvis den mands kontrakt ikke bliver forlænget
Nej jeg ville heller ikke blive overrasket.Dragam post=158884 skrev:
Briter vil altid primært kigge mod de britiske klubber, så vil slet ikke blive overrasket hvis han vælger liverpool, og er med til at vende deres udvikling.Jona post=158865 skrev: Hva så Bellingham. Er det stadig et svært valg?
Men forhåbentlig ved han at man altid kan tage til Liverpool.
Men Real Madrid? Det er yderst sjældent man får mere end 1 chance for at tage til verdens største klub.
Velkommen til!Figo_10 post=158900 skrev: Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette mig, så jeg kan deltage i debatten, efter jeg har fulgt hjemmesiden og læst med i forummet i en del år. Efter en kamp som i går er jeg nødt til at byde ind. Det lignede jo hele sidste sæsons CL, og sjovt nok var jeg aldrig rigtigt nervøs, selv om Liverpool hurtigt kom på 2-0. Jeg sad og håbede på 2-2, men Real's comeback i går oversteg alligevel alle forventninger. Alaba var desværre ikke god (og var vel åbenbart ikke helt klar), men udover ham og Courtois' fadæse var jeg imponeret over alles indsats - ikke mindst Nacho for bare at nævne en enkelt. Han må og skal bare ikke spille andre steder!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at modric har været det næstvigtigste køb siden ronaldo. Hands down, the best.
Flot tålmodighed må man sige :DModric91 post=158904 skrev: kommer også lige ind her. Endelig kan jeg fandmæ skrive efter at have ansøgt om at blive medlem men ingen admin aktiverede min profil i meget meget lang tid.. årene gik og så prøvede jeg bare igen for sjovt i går at lave en ny profil. 24 timer senere og så er jeg inde i arenaen. Nice og tak hvem der end godkendte det i dag
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024