Optakt: Liverpool-Real Madrid, Champions League, ottendedelsfinale, 1. kamp

3 år 4 måneder siden #133 af FranciscoISCO
Ja og så er Nacho jo tydeligvis den nye Maldini i det forsvar. Så blev næste sæsons trøjertryk endeligt afgjort 

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #134 af Brylle
​Jeg synes, at Rudiger har været helt vildt elendig efter de første par kampe i sæsonen, men han er ved at komme efter det nu synes jeg. God præstation i dag og generelt har han oppet sig voldsomt. Det viser lidt om hvor vigtig kontinuiteten er dernede. Dejligt at vi har fået ham med også på det niveau, især nu hvor Alaba har det lidt svært.

3 år 4 måneder siden #135 af SeQueda
​Nacho er simpelthen verdens bedste altmuligmand. Han er guld værd, når vi render ind i skader i bagkæden. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 4 måneder siden #136 af Kiwes
​Nacho: "The club has told me that if I want, I can renew. I haven't decided what I'm going to do. It is a personal and family decision

Nacho: "At the beginning of the season I felt very bad. I didn't deserve that situation. My future is not clear to me.

Lyder til at Perez skal i gang med noget sweet-talk.

3 år 4 måneder siden #137 af Hamid8210
Mvp er fandme nacho!! Alaba har kraftedme spillet med hovedet under jorden!

Men Nacho! Wow en spiller. Nøj et selvmål hvis den mands kontrakt ikke bliver forlænget
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed, Mas

3 år 4 måneder siden #138 af Batmajn
bliver bare nød til at dele hans reaktion :D

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, schreiber77, Thomaskjensen, Ramos4, Mas

3 år 4 måneder siden #139 af Figo_10
Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette mig, så jeg kan deltage i debatten, efter jeg har fulgt hjemmesiden og læst med i forummet i en del år​. Efter en kamp som i går er jeg nødt til at byde ind. Det lignede jo hele sidste sæsons CL, og sjovt nok var jeg aldrig rigtigt nervøs, selv om Liverpool hurtigt kom på 2-0. Jeg sad og håbede på 2-2, men Real's comeback i går oversteg alligevel alle forventninger. Alaba var desværre ikke god (og var vel åbenbart ikke helt klar), men udover ham og Courtois' fadæse var jeg imponeret over alles indsats - ikke mindst Nacho for bare at nævne en enkelt. Han må og skal bare ikke spille andre steder!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, schreiber77, Thomaskjensen, DeLaRed

3 år 4 måneder siden #140 af Jona

Dragam post=158884 skrev:

Jona post=158865 skrev: Hva så Bellingham. Er det stadig et svært valg?

​Briter vil altid primært kigge mod de britiske klubber, så vil slet ikke blive overrasket hvis han vælger liverpool, og er med til at vende deres udvikling.

​Nej jeg ville heller ikke blive overrasket.
Men forhåbentlig ved han at man altid kan tage til Liverpool. 
Men Real Madrid? Det er yderst sjældent man får mere end 1 chance for at tage til verdens største klub. 

3 år 4 måneder siden #141 af Ramos4

Figo_10 post=158900 skrev: Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at oprette mig, så jeg kan deltage i debatten, efter jeg har fulgt hjemmesiden og læst med i forummet i en del år​. Efter en kamp som i går er jeg nødt til at byde ind. Det lignede jo hele sidste sæsons CL, og sjovt nok var jeg aldrig rigtigt nervøs, selv om Liverpool hurtigt kom på 2-0. Jeg sad og håbede på 2-2, men Real's comeback i går oversteg alligevel alle forventninger. Alaba var desværre ikke god (og var vel åbenbart ikke helt klar), men udover ham og Courtois' fadæse var jeg imponeret over alles indsats - ikke mindst Nacho for bare at nævne en enkelt. Han må og skal bare ikke spille andre steder!

​Velkommen til!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo_10

3 år 4 måneder siden #142 af Modric91
​kommer også lige ind her. Endelig kan jeg fandmæ skrive efter at have ansøgt om at blive medlem men ingen admin aktiverede min profil i meget meget lang tid.. årene gik og så prøvede jeg bare igen for sjovt i går at lave en ny profil. 24 timer senere og så er jeg inde i arenaen. Nice og tak hvem der end godkendte det i dag

3 år 4 måneder siden #143 af Modric91
​nå. Tilbage til noget bold. Fed kamp i går.. håber modric forlænger.. min evige nr 1 spiller nogensinde som selv får iniesta til ar blive jaloux..

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at modric har været det næstvigtigste køb siden ronaldo. Hands down, the best.

3 år 4 måneder siden #144 af Ramos4

Modric91 post=158904 skrev: ​kommer også lige ind her. Endelig kan jeg fandmæ skrive efter at have ansøgt om at blive medlem men ingen admin aktiverede min profil i meget meget lang tid.. årene gik og så prøvede jeg bare igen for sjovt i går at lave en ny profil. 24 timer senere og så er jeg inde i arenaen. Nice og tak hvem der end godkendte det i dag

​Flot tålmodighed må man sige :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum