Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 28. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Matamoro post=161016 skrev: Samu Chuekwese. 23 år gammel. Kontraktudløb om et år. Den ligger da til højrebenet.
Ej den ligger fandme ikke lige til højre benet. Undskyld mit franske. For inden den her kamp har han scoret 4 mål i 26 kampe. Flot han brænder banen af idag. Men han spiller jo ikke sådan her hver kamp. Det er sku for useriøst.
Skal vi nu ikke liiiiige skrue ned for retorikken herinde? :D Så var vi vist heller ikke dårligere..
Vi har rigtig mange store chancer som blev pisset væk..særligt Rodrygo. Den kunne nemt have gået den anden vej.Lars1991 post=161019 skrev: xG i dag: Real Madrid: 2.07 Villarreal: 1.45
Skal vi nu ikke liiiiige skrue ned for retorikken herinde? :D Så var vi vist heller ikke dårligere..
- 9eren
- Gæst
-
Jeg betalte kun 55 euro for mine billetter med en fin udsigt. Trøjerne er jo dyre alle steder når det handler om topklubber. Nu står vi foran et nyt giga stadion og måske nye top spillere. Vil vi fans have noget så må vi også betale for det!madrid2000 post=161017 skrev: En almindelig billet til kampen koster 90-100 euro. En RM trøje koster 1200 kr. Så præstere de sådan en omgang lort. I det mindste burde han starte unge spiller som Alvaro, Arribas og de andre, der gøre det godt for Castilla.
- 9eren
- Gæst
-
Folk var egentlig okay med kampen hernede. Nogle brokkede sig da lidt men der var småt medJesperThomsen post=161003 skrev: det er at gøre nar af de tusindvis af fans der er på stadion i aften at være så pinlige!
Bayern / City må glæde sig til en evt semi i cl
piften
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Det er ret sørgeligt at vores mægtige klub har den holdning! Som om man bare accepterer at være håbløst langt efter Barcelona :(9eren post=161023 skrev:
Folk var egentlig okay med kampen hernede. Nogle brokkede sig da lidt men der var småt medJesperThomsen post=161003 skrev: det er at gøre nar af de tusindvis af fans der er på stadion i aften at være så pinlige!
Bayern / City må glæde sig til en evt semi i cl
piften
- 9eren
- Gæst
-
Det håber jeg da, for nyheden har været på madridista.dk ganske længe ;-)Kimbo post=161027 skrev: Hat i læst det med Valverde ?