Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale

3 år 2 måneder siden #37 af Ramos4

Al-Andaluzz post=161888 skrev: Er jeg den eneste der synes, at vi spiller decideret kedeligt det meste af tiden? Det må sgu da for helvede være at spille den fra forsvar til midtbane, uden at vi skal køre den rundt i evigheder i forsvaret og så smide den væk på en lang bold eller satset aflevering.

Savner Modric

​Det kan godt være lidt hårdt at se på et hold uden spilsystem. Kønt er det sgu sjældent.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #38 af Kiwes
​Det kan bare heller ikke være rigtig at man skal side og være nervøs for at ens angriber får rødkort hver kamp. Det har jeg ikke overskud til, der er andre ting jeg gerne vil bruge mine nerver på. Han vil have godt af noget tid på bænken - desværre er truppen bare ikke til det.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Kiwes.

3 år 2 måneder siden #39 af El Siete

Lars1991 post=161885 skrev:

El Siete post=161879 skrev:

Lars1991 post=161875 skrev: ​Hvad sang de efter Vinis gule kort? Det lød lidt som "mono", men det kunne det vel umuligt være?

​Tænkte det samme. 

Det virkede som om der kom en længere pause efter det og der blev sagt noget i stadionspeakeren. Men det kan også være om noget helt andet, men efter alt der er sket, kunne jeg ikke lade være med at tænke på det. Men altså kan næsten ikke tro det, for så skal dommeren jo standse kampen.

​Da jeg så Vasquez og Ceballos snakke med ham, tænkte jeg der var noget om det, meen mon ikke det var noget andet - det ville være for sindsygt.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 år 2 måneder siden #40 af Modric91
Btw, der var drama nede i tunellen efter pausefløjt. Mon ik det var Vini hejehehe

3 år 2 måneder siden #41 af DeLaRed
Der var ikke fight i tunnelen! Vini går bare videre og Lucas og Rudi afværger yderligere tilnærmelser fra Osasuna bænken ved at gå med Osasuna spillerne ned, så der skete intet.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 2 måneder siden #42 af JesperA
Han er mega provokerende, men det kan heller ikke være rigtigt han kan drible den samme mand 20 gange på en halvleg og alligevel få gult før ham.. Det er jo hver gang
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete

3 år 2 måneder siden #43 af Modric91
Vini her der og alle vegne.. præcis som knægten vil have det.

Og det her er bare et lille dansk Forum.

Han ved hvordan han trække opmærksomhed.

Go Vini mann !!!

3 år 2 måneder siden #44 af Lars1991

El Siete post=161892 skrev:

Lars1991 post=161875 skrev: ​Hvad sang de efter Vinis gule kort? Det lød lidt som "mono", men det kunne det vel umuligt være?

​Tænkte det samme. 

Det virkede som om der kom en længere pause efter det og der blev sagt noget i stadionspeakeren. Men det kan også være om noget helt andet, men efter alt der er sket, kunne jeg ikke lade være med at tænke på det. Men altså kan næsten ikke tro det, for så skal dommeren jo standse kampen.

​Da jeg så Vasquez og Ceballos snakke med ham, tænkte jeg der var noget om det, meen mon ikke det var noget andet - det ville være for sindsygt.

Har heller ikke set nogen snakke om det på twitter eller noget, så probably ikke noget i dette tilfælde.

Og så må jeg bare sige at jeg er meget uenig i alt der bliver skrevet imod Vini i denne tråd. Fatter jer ikke en meter. Prøv nu lige at overvej hvor meget han har været ude for i denne sæson, især her i 2023. Bliver sparket ned mere end nogen anden spiller i verden, og så bliver der lige tilføjet en bunke racisme fra publikum i hver anden udekamp, som der absolut intet bliver gjort noget ved. Manden er 22 år. Selvfølgelig kommer der en reaktion.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, mohbar, El Siete

3 år 2 måneder siden #45 af Bismo

Lars1991 post=161897 skrev:

El Siete post=161892 skrev:

​Tænkte det samme. 

Har heller ikke set nogen snakke om det på twitter eller noget, så probably ikke noget i dette tilfælde.

Og så må jeg bare sige at jeg er meget uenig i alt der bliver skrevet imod Vini i denne tråd. Fatter jer ikke en meter. Prøv nu lige at overvej hvor meget han har været ude for i denne sæson, især her i 2023. Bliver sparket ned mere end nogen anden spiller i verden, og så bliver der lige tilføjet en bunke racisme fra publikum i hver anden udekamp, som der absolut intet bliver gjort noget ved. Manden er 22 år. Selvfølgelig kommer der en reaktion.

​Ja den er selvfølgelig ikke nem. Kan godt forstå hvorfor han reagerer som han gør. 

3 år 2 måneder siden #46 af Bismo
Måske hvis han fik lidt støtte fra resten af holdet ville hans reaktioner være mere afdæmpede. Lige nu er det jo ham selv, der hele tiden skal gå i clinch med dommere og beskidte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 2 måneder siden #47 af Raul7-2880

mohbar post=161865 skrev: ​vinicius er simpelthen bare en fantastisk spiller. Kommende ballon vinder

​Det sker aldrig med den sparketeknik - omend den er kraftig forbedret på det seneste 

3 år 2 måneder siden #48 af schreiber77
Jeg kan sagtens forstå han bliver frustreret, men han er bare ustyrlig dårlig til at håndtere sin frustration. Det påvirker hans spil så negativt! Hvilket påvirker hele vores offensiv...

Jeg er med på han ikke bliver sparket ned i samme omfang, men du ser aldrig Rodrygo brokke sig når han bliver sparket ned, han kaster sig heller ikke. Han forsøger at få noget ud af bolden, og får han ikke et frispark så spiller han videre.

Leveret af Kunena Forum