Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale
Det kan godt være lidt hårdt at se på et hold uden spilsystem. Kønt er det sgu sjældent.Al-Andaluzz post=161888 skrev: Er jeg den eneste der synes, at vi spiller decideret kedeligt det meste af tiden? Det må sgu da for helvede være at spille den fra forsvar til midtbane, uden at vi skal køre den rundt i evigheder i forsvaret og så smide den væk på en lang bold eller satset aflevering.
Savner Modric
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Da jeg så Vasquez og Ceballos snakke med ham, tænkte jeg der var noget om det, meen mon ikke det var noget andet - det ville være for sindsygt.Lars1991 post=161885 skrev:
El Siete post=161879 skrev:
Tænkte det samme.Lars1991 post=161875 skrev: Hvad sang de efter Vinis gule kort? Det lød lidt som "mono", men det kunne det vel umuligt være?
Det virkede som om der kom en længere pause efter det og der blev sagt noget i stadionspeakeren. Men det kan også være om noget helt andet, men efter alt der er sket, kunne jeg ikke lade være med at tænke på det. Men altså kan næsten ikke tro det, for så skal dommeren jo standse kampen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Donde está la biblioteca?
Og det her er bare et lille dansk Forum.
Han ved hvordan han trække opmærksomhed.
Go Vini mann !!!
El Siete post=161892 skrev:
Da jeg så Vasquez og Ceballos snakke med ham, tænkte jeg der var noget om det, meen mon ikke det var noget andet - det ville være for sindsygt.Lars1991 post=161885 skrev:
Tænkte det samme.Lars1991 post=161875 skrev: Hvad sang de efter Vinis gule kort? Det lød lidt som "mono", men det kunne det vel umuligt være?
Det virkede som om der kom en længere pause efter det og der blev sagt noget i stadionspeakeren. Men det kan også være om noget helt andet, men efter alt der er sket, kunne jeg ikke lade være med at tænke på det. Men altså kan næsten ikke tro det, for så skal dommeren jo standse kampen.
Har heller ikke set nogen snakke om det på twitter eller noget, så probably ikke noget i dette tilfælde.
Og så må jeg bare sige at jeg er meget uenig i alt der bliver skrevet imod Vini i denne tråd. Fatter jer ikke en meter. Prøv nu lige at overvej hvor meget han har været ude for i denne sæson, især her i 2023. Bliver sparket ned mere end nogen anden spiller i verden, og så bliver der lige tilføjet en bunke racisme fra publikum i hver anden udekamp, som der absolut intet bliver gjort noget ved. Manden er 22 år. Selvfølgelig kommer der en reaktion.
Ja den er selvfølgelig ikke nem. Kan godt forstå hvorfor han reagerer som han gør.Lars1991 post=161897 skrev:
El Siete post=161892 skrev:
Har heller ikke set nogen snakke om det på twitter eller noget, så probably ikke noget i dette tilfælde.
Og så må jeg bare sige at jeg er meget uenig i alt der bliver skrevet imod Vini i denne tråd. Fatter jer ikke en meter. Prøv nu lige at overvej hvor meget han har været ude for i denne sæson, især her i 2023. Bliver sparket ned mere end nogen anden spiller i verden, og så bliver der lige tilføjet en bunke racisme fra publikum i hver anden udekamp, som der absolut intet bliver gjort noget ved. Manden er 22 år. Selvfølgelig kommer der en reaktion.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Det sker aldrig med den sparketeknik - omend den er kraftig forbedret på det senestemohbar post=161865 skrev: vinicius er simpelthen bare en fantastisk spiller. Kommende ballon vinder
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg er med på han ikke bliver sparket ned i samme omfang, men du ser aldrig Rodrygo brokke sig når han bliver sparket ned, han kaster sig heller ikke. Han forsøger at få noget ud af bolden, og får han ikke et frispark så spiller han videre.