Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale
- 9eren
- Gæst
-
1 år 10 måneder siden #73
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale
Vi fik vundet kampen meget fint men den kamp jeg husker mest for denne sæson i Copa del Rey er 0-4 sejren i Barcelona
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 år 10 måneder siden #74
af elle44
Besvaret af elle44 på emne Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale
Carvajal bør få ros. Enig i alt andet.Kiwes post=161923 skrev: Først og fremmest. Inkompetence at en CDR finale skal ligge lige opad en CL uge. Det må man simpelthen kunne gøre bedre. Vini og Rodrygo med en god kamp...resten har jeg ikke så meget positivt at sige om og derfor holder jeg mund. Fortsætter vi med at spille sådan her..så bliver vi slået med tenniscifre mod city. Vi kan SLET IKKE finde ud af at holde og spille bolden rundt.
- 9eren
- Gæst
-
1 år 10 måneder siden #75
af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Optakt: Real Madrid-Osasuna, Copa del Rey, finale
Godt vi fik klaret denne her pokal finale. Selvom afstanden er stor til Barcelona nu, så var muligheden for at vinde la liga faktisk ikke langt fra. Vi har stadig spillet det bedste angrebs fodbold i denne sæson af alle hold. Flotte detaljer og en trio der virkelig bare har fundet hinanden.
Sæsonen er hvert fald godkendt i mine øjne!
Fuldt fokus til på tirsdag, få givet masser af god massage til de lår muskler inden kampen mod City.
Sæsonen er hvert fald godkendt i mine øjne!
Fuldt fokus til på tirsdag, få givet masser af god massage til de lår muskler inden kampen mod City.
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved 9eren.