Florentino Pérez: Vi forlænger med Cristiano Ronaldo

13 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Selv om Florentino Pérez med al sandsynlighed bliver eneste kandidat ved sommerens præsident-valg, har han alligevel skudt kampagnen i gang.

Det skete på et møde med Peña Ramón Mendoza i dag, hvor Florentino Pérez lovede, at man snart ville forlænge kontrakten med Cristiano Ronaldo. Hans korte, men præcise besked til medlemmerne lød:

- Vi vil forlænge med Cristiano Ronaldo.

Peña Ramón Mendoza benyttede samtidig lejligheden til at hædre både Florentino Pérez, men også portugisiske Pepe blev kåret som æresmedlem af fanklubben og det var en hæder, som Florentino Pérez til fulde forstod:

- Jeg har ikke set en eneste kamp, hvor Pepe ikke har kæmpet til det sidste. Han fortjener den pris, I giver ham, for sin Madridismo og sit smil.

Endelig lagde Florentino Pérez også op til, at Raúl vil vende hjem til Real Madrid en gang i fremtiden:

- Han er ikke væk, han er bare rejst til først Tyskland og nu Qatar, men han vender til det, der er og altid vil være hans hjem.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Man kan købe dit og man kan købe dat, men hvad skal det alt sammen hjælpe, hvis ikke Cristiano Ronaldo udstyres med en ny kontrakt.

Det er det altoverskyggende, for er der nogen i Real Madrid, som har fortjent en ny kontrakt, så er det ham.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JesperA, Steen, JimmyBroe, Jaken, Henrik--

13 år 3 måneder siden #3 af LasseRMD
Enig Siempre Madrid!
Da vi hentede Cristiano i sin tid, havde jeg aldrig troet på, at han ville blive en så vigtig og fundamental spiller. Han er jo indbegrebet af en Madridista? Forlæng med det samme! Den mand skal have livstidskontrakt!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Henrik--

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #4 af Senyera
Indebegrebet af Madridista? Han er en professionel fodboldspiller der yder 110% uanset hvor han spiller, men ud fra hans udtalelser i pressen virker han ikke som en der slutter karrieren af i Madrid.

13 år 3 måneder siden #5 af Hugol
Cristiano er vigtig for Real Madrid, og jeg vil da selvf også ha han gerne bliver. Men jeg græder ikke skulle han forlade Real Madrid. Der er kun 2 spillere der har fået mig til at græde efter de forlod Real Madrid. Det er Ivan Zamorano og Raul.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 måneder siden #6 af Siempre Madrid

Senyera skrev: Indebegrebet af Madridista? Han er en professionel fodboldspiller der yder 110% uanset hvor han spiller, men ud fra hans udtalelser i pressen virker han ikke som en der slutter karrieren af i Madrid.

Hvilke udtalelser?

Denne? "Jeg vil gerne blive i Real Madrid, men jeg kender ikke fremtiden"..........Det er vel en pragmatisk og professionel holdning, som vel kun kan tolkes negativt, hvis man virkelig vil.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 3 måneder siden #7 af BBB

Senyera skrev: Indebegrebet af Madridista? Han er en professionel fodboldspiller der yder 110% uanset hvor han spiller, men ud fra hans udtalelser i pressen virker han ikke som en der slutter karrieren af i Madrid.

Det samme kan man sige om Messi, selvom han nok også identificeres som indbegrebet af den ånd, der hersker i Barca. Specielt den (påståede) ydmyghed :p

13 år 3 måneder siden #8 af Steen
Fantastisk nyhed. Han har fortjent det, og jeg håber han bliver mange år endnu og slår flere rekorder samtidig med at han oplære Jesé , så han en skønne dag kan tage over for ham.

Cristiano fortsætter med at imponere mig sæson efter sæson. Sidste sæson var han vanvittig god, og jeg forventede at han ville falde en lille smule i niveau men nej, han har kun forbedret sig. Mange flere vigtige mål, en god attitude og så ser det også ud til at han har løst de problemer der angiveligt var i omklædningsrummet mellem ham og de andre. Han er blevet en leder og en person som mange af vores spillere er begyndt at se op til.

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #9 af Senyera

Siempre Madrid skrev:

Hvilke udtalelser?

Denne? "Jeg vil gerne blive i Real Madrid, men jeg kender ikke fremtiden"..........Det er vel en pragmatisk og professionel holdning, som vel kun kan tolkes negativt, hvis man virkelig vil.

Han har flirtet lidt med Manchester United, og tvivler på at det er noget nogen ville gøre, hvis de var indbegrebet af Real Madrid? Ellers har jeg misforstået begrebet af at være indbegrebet af Madridista?

13 år 3 måneder siden #10 af M_linding
Cristiano Ronaldo er madridista, og en perfekt repræsentant for klubben - punktum.

Det må man som Barcelona-fan så bare se, om man kan leve med.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 3 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Senyera skrev:

Siempre Madrid skrev:

Hvilke udtalelser?

Han har flirtet lidt med Manchester United, og tvivler på at det er noget nogen ville gøre, hvis de var indbegrebet af Real Madrid? Ellers har jeg misforstået begrebet af at være indbegrebet af Madridista?

Han har sagt at han aldrig vil glemme tiden i Manchester United, men det er vel kun naturligt i og med at han fik sit gennembrud der. Men lad mig høre: Flirter Messi også med San Lorenzo, når han siger at han gerne vil slutte sin karriere der.

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #12 af Senyera
Synes ikke man repræsenterer klubben godt når man udtaler i pressen at man ikke er glad. Ja undskyld men for at være en ægte madridista synes jeg bare at man skal være fan af klubben og det virker han ikke til at være. Messi er ikke indbegrebet af Barca på samme måde som de andre spanske La Masia spillere er det. Han er argentiner med stort A, men elsker klubben for det de har givet ham. Havde han endt i en anden top klub da han var mindre var han måske blevet en legende der.

Leveret af Kunena Forum