Florentino Pérez: Vi forlænger med Cristiano Ronaldo
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
At han så ønsker at blive belønnet derefter, er kun helt fair. Han har set den ene spiller efter den anden få en ny kontrakt, så jeg kan da godt forstå, hvis han føler at det snart er hans tur. Det har intet med manglende Madridismo at gøre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg savner Storken, han var sgu da i det mindste nuanceret i sine kommentarer.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Senyera skrev: Havde han endt i en anden top klub da han var mindre var han måske blevet en legende der.
Andre klubber havde ikke pumpet ham med HGH, så måske kunne han være blevet en legendarisk bold dreng i Boca juniors.
- Senyera
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Han yder hver dag det bedste for Real Madrid, hvad enten det er træning eller kamp. Mere Madridismo behøver man ikke proppe ind i ham.
At han så ønsker at blive belønnet derefter, er kun helt fair. Han har set den ene spiller efter den anden få en ny kontrakt, så jeg kan da godt forstå, hvis han føler at det snart er hans tur. Det har intet med manglende Madridismo at gøre.
Så denne gloværdige Madridismo kan cuttes ned til at man bare skal yde for klubben? At Ronaldo yder 100% hvergang har nok nærmere noget at gøre med at han gerne vil vinde titler og være verdens bedste fodboldspiller. Så denne professionalisme havde nok fundet sted uanset hvilken klub han spillede for. For at have Madridismo, skal man i mine øjne, have Real Madrid i hjertet, og det har han ikke, for den plads er optaget af Manchester United.
Enten deltag i debatten, eller hold dig væk. Der er ingen der behøver din mening, når den ikke har noget indhold. Tror du seriøst selv at du kan få mig til at stoppe ved at bede mig om det. Kom da med nogle argumenter, hvis du har nogen.Senyera - du kan og magter tydeligvis ikke at forstå det, så hvorfor ikke lade det ligge!?
Jeg savner Storken, han var sgu da i det mindste nuanceret i sine kommentarer.
Hvornår kommer du med noget brugbart? Har efterhånden været herinde i et godt stykke tid.Andre klubber havde ikke pumpet ham med HGH, så måske kunne han være blevet en legendarisk bold dreng i Boca juniors.
Så denne gloværdige Madridismo kan cuttes ned til at man bare skal yde for klubben? At Ronaldo yder 100% hvergang har nok nærmere noget at gøre med at han gerne vil vinde titler og være verdens bedste fodboldspiller. Så denne professionalisme havde nok fundet sted uanset hvilken klub han spillede for. For at have Madridismo, skal man i mine øjne, have Real Madrid i hjertet, og det har han ikke, for den plads er optaget af Manchester United.
Jeg er dybt dybt enig, men jeg tror vitterligt at du undervurdere Real Madrid's rolle en smule. Ronaldo har mange gange udtalt, at hans drømmeklub er Real Madrid, og hans familie er Real Madrid fans, og hans drømme destination altid har været Real Madrid.
Jeg tror bare ikke, at Ronaldo vidste hvordan det var og spille for Real Madrid, og hvad det krævede og vinde fansenes opbakning, og selvom han allerede nu har vist sig guld værd for klubben, og han altid giver sig 110% til hver kamp, så er der fans der tvivler på ham.
Det sammenlignet med United, så tror jeg bedst han kan lide dem, men jeg tror Ronaldo er kæmpe Real Madrid.
Hvis dit hjerte er så småt, så der kun er plads til én klub, så er det sørgeligt. Ikke at jeg overhovedet holder med andre klubber, men hjertet kan sagtens være flere steder, og for Ronaldo er det vel hos Sporting, United og Real Madrid
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Senyera
- Gæst
-
Dog ved jeg ikke heeelt om jeg kan gå med til at han selv altid har været Real Madrid fans.
www.goal.com/en/news/12/spain/2009/07/08...arcelona-eric-djemba
Denne artikel er gammel, men hvorfor skulle han lyve åbenlyst?
Min teori er at Ronaldo aldrig rigtig har haft et fan-forhold til hverken Barca eller Real, men når nogen spurgte ham hvem han holdte med i El Clasico, ville han svare Barca. Muligvis fordi at de havde en Ronaldinho som han kunne spejle sig selv i. Men Real Madrids mega-interesse for ham, og måden han blev modtaget på, på Bernabeu har uden tvivl gjort at han i dag er langt mere Madrid-tilhænger end Barca. :)
Senyera skrev: Hjertet kan godt have flere klubber, men der er altid nogen der vægter mere end andre. Jeg tror Manchester har gjort mest indtryk, og alt var nærmest perfekt: forhold til træner, fans, spillerne osv.
Dog ved jeg ikke heeelt om jeg kan gå med til at han selv altid har været Real Madrid fans.
Min teori er at Ronaldo aldrig rigtig har haft et fan-forhold til hverken Barca eller Real, men når nogen spurgte ham hvem han holdte med i El Clasico, ville han svare Barca. Muligvis fordi at de havde en Ronaldinho som han kunne spejle sig selv i. Men Real Madrids mega-interesse for ham, og måden han blev modtaget på, på Bernabeu har uden tvivl gjort at han i dag er langt mere Madrid-tilhænger end Barca. :)
Stop nu med galde om Ronaldo ikke er glad for madrid. Er sku da en grund til folk ikke gider diskutere med dig eller komme med noget sagligt når du hele tiden kommer med negativ snak om vores spillere og lovpriser alt om barcelona og din gud messi.
Det er sku trættende at høre på, håber du en dag kan se verden med andet en barca briller. Jeg kan så deltage i debatten og sige at dem som jeg ser i barcelona mht tilhørsforhold og "barca dna" er puyol, xavi, iniesta.
Messi lever langt fra op til jeres profil i forhold de tre foroven som i de fleste tilfælde altid har været fair og gode eksempler for ungdommen. Dog havde xavi lige nogle ting at sige udenfor kameraet selv om det var på, men han er tilgivet.
- Senyera
- Gæst
-
Jeg siger bare at Ronaldo ikke er en sand Madridismo. Hvorfor er det så svært at acceptere? Hvor har jeg lovprist alt om Barca og Messi? Du digter alt muligt op, og i sidste ende tror jeg du forveksler det jeg skriver, med noget andre Barca fans har skrevet. Vi er ikke alle ens, og hvis du synes at det er stort af dig, at du kan se at 3 spillere som har været i klubben i over 10 år og vokset op i klubben, er indbegrebet af Barca-ismo, og som har sagt de altid ville slutte i Barca, så må du godt nok tro om igen. Det er nærmere fodboldlogik, og dine briller er langt mere farvede end mine.asp3200 skrev:
Senyera skrev: Hjertet kan godt have flere klubber, men der er altid nogen der vægter mere end andre. Jeg tror Manchester har gjort mest indtryk, og alt var nærmest perfekt: forhold til træner, fans, spillerne osv.
Stop nu med galde om Ronaldo ikke er glad for madrid. Er sku da en grund til folk ikke gider diskutere med dig eller komme med noget sagligt når du hele tiden kommer med negativ snak om vores spillere og lovpriser alt om barcelona og din gud messi.
Det er sku trættende at høre på, håber du en dag kan se verden med andet en barca briller. Jeg kan så deltage i debatten og sige at dem som jeg ser i barcelona mht tilhørsforhold og "barca dna" er puyol, xavi, iniesta.
Messi lever langt fra op til jeres profil i forhold de tre foroven som i de fleste tilfælde altid har været fair og gode eksempler for ungdommen. Dog havde xavi lige nogle ting at sige udenfor kameraet selv om det var på, men han er tilgivet.
Senyera skrev:
Jeg siger bare at Ronaldo ikke er en sand Madridismo. Hvorfor er det så svært at acceptere? Hvor har jeg lovprist alt om Barca og Messi? Du digter alt muligt op, og i sidste ende tror jeg du forveksler det jeg skriver, med noget andre Barca fans har skrevet. Vi er ikke alle ens, og hvis du synes at det er stort af dig, at du kan se at 3 spillere som har været i klubben i over 10 år og vokset op i klubben, er indbegrebet af Barca-ismo, og som har sagt de altid ville slutte i Barca, så må du godt nok tro om igen. Det er nærmere fodboldlogik, og dine briller er langt mere farvede end mine.asp3200 skrev:
Fordi du siger noget som hele eller næsten hele forummet ikke mener er korrekt. Du bliver så ved med at kommentere det, hvorfor ikke bare lade det ligge og så ti stille.
Synes ikke det er stort, det er bare fakta at puyol repræsentere barcelona meget bedre en usympatiske messi, længere er den ikke.
Tror nok dine briller er mere farvet, igennem alle dine post har du intet sagt positivt herinde om madrid, alt ender i negative emner, samtaler og stikpiller over det hele. Godt andre herinde også ser det efterhånden.
On topic, så konkluderer du ud fra en artikel fra Goal (!) som citerer The Sun (!!) som citerer en helt tredie, at Barcelona en gang var Ronaldos foretrukne klub. Kan du godt selv se hvor komisk det ser ud? Og så spørger du, hvorfor han skulle lyve. Hvem snakker du om her? Goal, The Sun eller Djemba? Ronaldo bliver jo ikke direkte citeret for noget som helst!?
Mht om Ronaldo er indbegrebet af Madridismo, så virker det som en lidt søgt diskussion, som kan ses fra flere vinkler. Hvis man skal have været i klubben i hele sit voksne liv ala Raul og Casillas, ja så er Ronaldo jo selvfølgelig diskvalificeret. Hvis man giver alt for klubben runde efter runde efter runde, repræsenterer klubbens værdier såsom storhed, perfektionisme, arrogance, storsind, overlegenhed med mange flere og idoliseres af millioner verden over ligesom verdens største klub bliver det, ja så er han selvskreven.
Så er det vel op til den enkelte hvordan man definerer Madridismoen og hvor Ronaldo passer ind i den sammenhæng.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg ser virkelig ikke noget problem i forhold til graden af hans Madridismo. Tværtimod ville jeg finde det absurd, at han forsøgte at nedtone tiden i Manchester United. Han lever til fulde op til sit ansvar på og uden for banen og er professionel helt ud til fingerspidserne.
Jeg tillader mig at sætte spørgsmålstegn ved dit kendskab til Madridismoen, hvis du mener at den er kendetegnet ved, at man død og pine skal gå og sige "Hala Madrid og jeg er hvid helt ind i sjælen, mit blod er hvidt og jeg tænker kun på at ære logoet, amen!".
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Senyera
- Gæst
-
Gribben skrev: Senyera, jeg tror ikke, at der er nogen, der forveksler det du skriver med noget andre har skrevet. Du var trods alt kun et halvt mulehår og få stemmer fra at blive smidt ud herindefra, på trods af at der ellers næsten aldrig bliver smidt nogen ud grundet Siempre's ide med at der skal være plads til alle. Det må vel alligevel være stof til eftertanke, og det er mit indtryk at nærmest ingen herinde bryder sig om dine indlæg.
Det giver overhovedet ikke stof til eftertanke når folk man diskuterer med er så snæversynet. Jeg gør intet andet end at argumentere for mine sager, på en måde hvorpå jeg mindst muligt støder alle jer Real fans. Jeg prøver at holde mig til emnet, UDEN konstant at komme med irrelevante kommentarer som "lad det nu ligge (det er os som har ret)", "ingen gider alligevel at høre på dig fordi du er så farvet" bla bla bla. Jeg siger heller ikke alt muligt lort, ligesom jeg altid får at vide at Messi er en dopet dværg, og Guardiola også var det, og at Barca altid filmer. Osv osv. Jeg ved godt, at Real fansne herinde har en meget længere snor, når det kommer til at håne rivalklubben, så det er ikke derfor jeg er her. Jeg er her blot for at give en anden vinkel på tingene - selvom den vinkel ikke altid er velkommen, og SELVOM den vinkel kan være svær at sluge.