Florentino Pérez: Vi forlænger med Cristiano Ronaldo

13 år 3 måneder siden #25 af asp3200
Emnet hedder vi forlænger med christiano ronaldo og det kommer til at ske. Vi synes han er god for madrid og indeholder de værdier som madrid står for.

Emnet hedder ikke. Ronaldo er ikke værdig i mine øjne til madridismoen mvh barca fan. Fint du har den holdning, har vi andre så ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, rezamadridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #26 af Senyera

asp3200 skrev: Emnet hedder vi forlænger med christiano ronaldo og det kommer til at ske. Vi synes han er god for madrid og indeholder de værdier som madrid står for.

Emnet hedder ikke. Ronaldo er ikke værdig i mine øjne til madridismoen mvh barca fan. Fint du har den holdning, har vi andre så ikke.

Man har hver sin mening og så udvikler man en debat. Men hvis du ikke vil udvikle en debat kan vi to godt bare lade den ligge ved "Vi har hver vores mening".

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #27 af Senyera

Siempre Madrid skrev: Hvorfor er det så svært, at Cristiano Ronaldo har masser af følelser for Manchester United, når han har fået sit gennembrud der og generelt har haft det rigtig godt?

Jeg ser virkelig ikke noget problem i forhold til graden af hans Madridismo. Tværtimod ville jeg finde det absurd, at han forsøgte at nedtone tiden i Manchester United. Han lever til fulde op til sit ansvar på og uden for banen og er professionel helt ud til fingerspidserne.

Jeg tillader mig at sætte spørgsmålstegn ved dit kendskab til Madridismoen, hvis du mener at den er kendetegnet ved, at man død og pine skal gå og sige "Hala Madrid og jeg er hvid helt ind i sjælen, mit blod er hvidt og jeg tænker kun på at ære logoet, amen!".

Det kan være svært at diskutere et sådant emne, hvis vi ikke har definitionen på Madridismo. Jeg troede det var en der drømte om at spille i Real Madrid hele sit liv, så længe det er muligt... lidt ligesom alle jer Madrid fans på dette site. I ville aldrig vælge andet end Madrid, med mindre i stod i Rauls situation hvor man ikke længere har niveauet. Det er sand Madridismo i min verden.

13 år 3 måneder siden #28 af Siempre Madrid
Men der er jo forskel på os almindelige fans, som helt frit kan vælge klub for livet og så en spiller, som har en karriere på maks. 20 år og som kan komme til en klub/forlade en klub af mange forskellige årsager, som han måske ikke selv har 100% indflydelse på.

En spiller som Cesc Fábregas vil da også have masser af følelser for Arsenal, selv om ingen vel er i tvivl om, at hjertet netop nu ligger i Barcelona.

Derfor handler det om, hvordan spillerne agerer i nuet og her er der ingen som helst tvivl om i mit sind, at Cristiano Ronaldo til fulde lever op til sit ansvar og hver dag gør sit ypperste for klubben og så hverken kan eller vil jeg forlange mere af ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #29 af Senyera

Siempre Madrid skrev: Men der er jo forskel på os almindelige fans, som helt frit kan vælge klub for livet og så en spiller, som har en karriere på maks. 20 år og som kan komme til en klub/forlade en klub af mange forskellige årsager, som han måske ikke selv har 100% indflydelse på.

En spiller som Cesc Fábregas vil da også have masser af følelser for Arsenal, selv om ingen vel er i tvivl om, at hjertet netop nu ligger i Barcelona.

Derfor handler det om, hvordan spillerne agerer i nuet og her er der ingen som helst tvivl om i mit sind, at Cristiano Ronaldo til fulde lever op til sit ansvar og hver dag gør sit ypperste for klubben og så hverken kan eller vil jeg forlange mere af ham.

Men består jeres holdkort så ikke af mange spillere med Madridismo?

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #30 af Rubæk

Senyera skrev: Jeg gør intet andet end at argumentere for mine sager, på en måde hvorpå jeg mindst muligt støder alle jer Real fans. Jeg prøver at holde mig til emnet [...]

Come on...

Du er i min verden hjertelig velkommen her på siden, ligesom Storken var det (inden han tog sin afsked). Samtidig jeg erkender at det ikke er altid at tonen over for dig er ønskværdig, men når vi har set eksempler på at du kan fare i flint og skrive ting der tilsyneladende ikke har andet formål end at tirre andre brugere (jeg taler ikke om dine indlæg her i tråden), så ville det være fantastisk hvis du ikke forsøgte at fremstille dig selv som en anden Messias.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Rubæk.

13 år 3 måneder siden #31 af M_linding

Senyera skrev:

Siempre Madrid skrev: Men der er jo forskel på os almindelige fans, som helt frit kan vælge klub for livet og så en spiller, som har en karriere på maks. 20 år og som kan komme til en klub/forlade en klub af mange forskellige årsager, som han måske ikke selv har 100% indflydelse på.

Men består jeres holdkort så ikke af mange spillere med Madridismo?

Man har ikke madridismo, men er madridista:)

Men jo, der er da heldigvis nogle stykker... Det gælder især: Iker, Ramos, Ronaldo, Callejon, Khedira, Marcelo, Morata og Higuain.

• Bernabéu
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #32 af Bernabéu

Senyera skrev:

Siempre Madrid skrev: Hvorfor er det så svært, at Cristiano Ronaldo har masser af følelser for Manchester United, når han har fået sit gennembrud der og generelt har haft det rigtig godt?

Jeg ser virkelig ikke noget problem i forhold til graden af hans Madridismo. Tværtimod ville jeg finde det absurd, at han forsøgte at nedtone tiden i Manchester United. Han lever til fulde op til sit ansvar på og uden for banen og er professionel helt ud til fingerspidserne.

Jeg tillader mig at sætte spørgsmålstegn ved dit kendskab til Madridismoen, hvis du mener at den er kendetegnet ved, at man død og pine skal gå og sige "Hala Madrid og jeg er hvid helt ind i sjælen, mit blod er hvidt og jeg tænker kun på at ære logoet, amen!".

Det kan være svært at diskutere et sådant emne, hvis vi ikke har definitionen på Madridismo. Jeg troede det var en der drømte om at spille i Real Madrid hele sit liv, så længe det er muligt... lidt ligesom alle jer Madrid fans på dette site. I ville aldrig vælge andet end Madrid, med mindre i stod i Rauls situation hvor man ikke længere har niveauet. Det er sand Madridismo i min verden.

Senyera, overvej hvorfor du er Barcelona fan. Måske er dét årsagen, til du intet fatter til Madridismo..

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #33 af Mohammed186
Man har ikke madridismo, men er madridista:)

Men jo, der er da heldigvis nogle stykker... Det gælder især: Iker, Ramos, Ronaldo, Callejon, Khedira, Marcelo, Morata og Higuain.

Hvorfor er Khedira med på listen?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Mohammed186.

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #34 af Mohammed186
Og så ellers en video, med iniesta som drømte om at spille for Real Madrid. Men har så spillet for Barca hele sit liv, mister han så sin "Barca-Ismo".

Betyder ikke jeg tror cristiano, foretrak barca.

13 år 3 måneder siden #35 af M_linding

Mohammed186 skrev: Hvorfor er Khedira med på listen?

Hvorfor skulle han ikke være det?

Han er en gentleman, der altid yder sit bedste, og er totalt dedikeret til klubben. Den eneste "fejl" ved Khedira er, at han er født i Stuttgart og ikke Madrid.

Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at Khedira er den spiller der bedst efterlever madridismoen på banen, sammen med Casillas...

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #36 af Mohammed186
Hvorfor er spillere som alonso, ikke med så?

Leveret af Kunena Forum