Florentino Pérez: Vi forlænger med Cristiano Ronaldo

13 år 3 måneder siden #37 af Daniel

M_linding skrev:

Mohammed186 skrev: Hvorfor er Khedira med på listen?

Hvorfor skulle han ikke være det?

Han er en gentleman, der altid yder sit bedste, og er totalt dedikeret til klubben. Den eneste "fejl" ved Khedira er, at han er født i Stuttgart og ikke Madrid.

Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at Khedira er den spiller der bedst efterlever madridismoen på banen, sammen med Casillas...

Det er måske en lille overdrivelse, om end din pointe er til at forstå; Khedira er en gentleman, som ærer Madridismoen og dennes fantastiske værdier til fulde. Han har lært at forstå Real Madrid, hvilket er grunden til tyskerens stigende succes og accept i og omkring klubben!

Ramos og Higuain er naturligvis indbegrebet af Madridismoens smukke ansigt, ligesom Casillas også er det. Disse symboliserer om nogen nutidens Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #38 af M_linding

Mohammed186 skrev: Hvorfor er spillere som alonso, ikke med så?

Nu er det jo hvordan JEG oplever tingene...

Men Alonsos hjerte er rødt, og ikke hvidt. Han respekterer Real Madrid som klub og arbejdsgiver, men det er vist også det.

• Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #39 af Senyera

Bernabéu skrev:

Senyera skrev:

Siempre Madrid skrev: Hvorfor er det så svært, at Cristiano Ronaldo har masser af følelser for Manchester United, når han har fået sit gennembrud der og generelt har haft det rigtig godt?

Jeg ser virkelig ikke noget problem i forhold til graden af hans Madridismo. Tværtimod ville jeg finde det absurd, at han forsøgte at nedtone tiden i Manchester United. Han lever til fulde op til sit ansvar på og uden for banen og er professionel helt ud til fingerspidserne.

Jeg tillader mig at sætte spørgsmålstegn ved dit kendskab til Madridismoen, hvis du mener at den er kendetegnet ved, at man død og pine skal gå og sige "Hala Madrid og jeg er hvid helt ind i sjælen, mit blod er hvidt og jeg tænker kun på at ære logoet, amen!".

Det kan være svært at diskutere et sådant emne, hvis vi ikke har definitionen på Madridismo. Jeg troede det var en der drømte om at spille i Real Madrid hele sit liv, så længe det er muligt... lidt ligesom alle jer Madrid fans på dette site. I ville aldrig vælge andet end Madrid, med mindre i stod i Rauls situation hvor man ikke længere har niveauet. Det er sand Madridismo i min verden.

Senyera, overvej hvorfor du er Barcelona fan. Måske er dét årsagen, til du intet fatter til Madridismo..

Overvej at læse dine indlæg igennem før du poster, så man kan forstå hvad du skriver, og dermed kan komme med et svar. Du ved altså ingenting om Barca og deres værdier, fordi at du er Real Madrid fan?
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved Senyera.

13 år 3 måneder siden #40 af rezamadridista

M_linding skrev:

Mohammed186 skrev: Hvorfor er Khedira med på listen?

Hvorfor skulle han ikke være det?

Han er en gentleman, der altid yder sit bedste, og er totalt dedikeret til klubben. Den eneste "fejl" ved Khedira er, at han er født i Stuttgart og ikke Madrid.

Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at Khedira er den spiller der bedst efterlever madridismoen på banen, sammen med Casillas...

Enig. Og han var også ude for en måned eller to og sige, at han føler sig som den heldigste person siden han ankom til Real Madrid.

Ville du ikke også måske tilfølge Varane der? Listen for mig er Casillas, Khedira, Alonso og Varane.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 måneder siden #41 af Real Madrid 7
Emne heder vi forlænger med Ronaldo ikke om Ronaldo er en madridmo Ronaldo er en fantastik spiller ren faktisk verdens bedste fodbold spiller i verden pg jeg syntes Ronaldo er en madridsmo for han har altid ønskede sig at komme til Madrid han tænker kun på Madrid og en skøn dag vender han tilbage til Manchester

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #42 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Florentino Pérez: Vi forlænger med Cristiano Ronaldo

Real Madrid 7 skrev: Emne heder vi forlænger med Ronaldo ikke om Ronaldo er en madridmo Ronaldo er en fantastik spiller ren faktisk verdens bedste fodbold spiller i verden pg jeg syntes Ronaldo er en madridsmo for han har altid ønskede sig at komme til Madrid han tænker kun på Madrid og en skøn dag vender han tilbage til Manchester

Du skal ikke på nogen måde tage det her som en fornærmelse. Men hvor gammel er du?

Relevans til Barca-fans på en Madrid-side: Jeg savner Storken. Han var sgu en sød dreng, der endda "kun" postede når det havde relevans. Og Senyera, din 9gag-signatur giver mig kræft i hjernen.

13 år 3 måneder siden #43 af Real Madrid 7

Fred P og de slemme frø skrev:

Real Madrid 7 skrev: Emne heder vi forlænger med Ronaldo ikke om Ronaldo er en madridmo Ronaldo er en fantastik spiller ren faktisk verdens bedste fodbold spiller i verden pg jeg syntes Ronaldo er en madridsmo for han har altid ønskede sig at komme til Madrid han tænker kun på Madrid og en skøn dag vender han tilbage til Manchester

Du skal ikke på nogen måde tage det her som en fornærmelse. Men hvor gammel er du?

Relevans til Barca-fans på en Madrid-side: Jeg savner Storken. Han var sgu en sød dreng, der endda "kun" postede når det havde relevans. Og Senyera, din 9gag-signatur giver mig kræft i hjernen.

Ren faktisk er jeg Real fan jeg har altid elsket Real Madrid side da jeg var lille jeg mente bare at Ronaldo er en madridsmo

Leveret af Kunena Forum