Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 1. spillerunde
Vi brugte kun 4/5 udskiftninger. Må håbe for Brahim han var småskadet.Fondo_Sur post=165977 skrev:
Selv med en diamant og med Ceballos og Güler ude har vi stadig en midtbanespiller i overskud.Ramos4 post=165958 skrev: Mærkeligt at Brahim ikke får minutter.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Han skal maks være en breddespiller hvis Mbappe kommer til klubben.
Hvorfor udstille sig selv på den her måde?Raul7-2880 post=165983 skrev: Verdens suverænt mest overvurderet spiller: Vinicius
Han skal maks være en breddespiller hvis Mbappe kommer til klubben.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Fondo_Sur post=165977 skrev:
Selv med en diamant og med Ceballos og Güler ude har vi stadig en midtbanespiller i overskud.Ramos4 post=165958 skrev: Mærkeligt at Brahim ikke får minutter.
Jeg både tror og håber at Arda bliver spillet på wing. Han er ikke fysisk stærk nok til at dække en midtbane position. Det kræver nok en 4-3-3 opstilling før det giver mening.
Kroos lignede en der var lidt utilfreds med at blive skiftet ind. Det kan være det er en overfortolkning fra min side men jeg tror jeg så lidt surmuleri.
Vores midtbane var verdensklasse! Kææææææææææææææææææmpe fornøjelse at se Camavinga og Bellingham på samme hold.
Bellingham Camavinga Tchouameni
-
- Platin bruger
-
Daniel post=165985 skrev: Hvorfor udstille sig selv på den her måde?
Tal pænt. Det er nok bare en person, der har en anden opfattelse end du og jeg.
The European Super League post=165987 skrev:
Fondo_Sur post=165977 skrev:
Jeg både tror og håber at Arda bliver spillet på wing. Han er ikke fysisk stærk nok til at dække en midtbane position. Det kræver nok en 4-3-3 opstilling før det giver mening.
Kroos lignede en der var lidt utilfreds med at blive skiftet ind. Det kan være det er en overfortolkning fra min side men jeg tror jeg så lidt surmuleri.
Vores midtbane var verdensklasse! Kææææææææææææææææææmpe fornøjelse at se Camavinga og Bellingham på samme hold.
Du må heller ikke glemme Tchouaméni, gal en klippe. Valverde spillede også godt, det er ikke altid lige kønt. Men han arbejder for 2 mand.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det er da ikke grimt, at hentyde til at han udstiller sig selv.The European Super League post=165988 skrev:
Daniel post=165985 skrev: Hvorfor udstille sig selv på den her måde?
Tal pænt. Det er nok bare en person, der har en anden opfattelse end du og jeg.
Jeg savner Pepe :(
-
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Dér er han ikke i nærheden af IMO. Derfor jeg synes han er overvurderet. Hvis Mbappe ankommer og foretrækker at spille VW, så må Vinicius ofre sig. Der er klasseforskel mellem Mbappe og Vinicius.
Det kommer bare aldrig til at ske.Raul7-2880 post=165998 skrev: Vini er bestemt en dygtig spiller, men hans markedspris er blandt top 3 i hele verden (sammen med Haaland og Mbappe).
Dér er han ikke i nærheden af IMO. Derfor jeg synes han er overvurderet. Hvis Mbappe ankommer og foretrækker at spille VW, så må Vinicius ofre sig. Der er klasseforskel mellem Mbappe og Vinicius.
Vini har lige fået nummer 7 og Perez tror fuldt og fast på ham.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men han er trods alt ikke alene med den mening, der er en håndfuld herinde der kommer og vil sælge Vini ("imens vi kan") hver gang han har et par dårlige kampe i træk :)