Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Forestiller mig du tjekker under sengen om aftenen :D9eren post=167799 skrev: Nogen der kan mærke Negreiras hånd på skulderen?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men det er da komplet ligegyldigt hvem man prøver at ramme, det handler om om Rudi er relevant ifht målet og det mener jeg er svært at argumentere for når bolden er sp langt fra ham, der er jo ingen af forsvars spillerne omkring ham der har en chance for at nå den bold i luften, så skal argumentet være at de havde kunne nå at læbe etter bolden hvis Rudi ikke var der, men er det ikke lidt tyndt!madrid2000 post=167797 skrev: Mener ikke vi bliver snydt.
Bellingham slår indlæg efter Rüdiger.
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Du er ret relevant når du fra en offside position trækker 1-2 mand ned i feltet og den derefter ender i lidt kaos derindeDeLaRed post=167803 skrev:
Men det er da komplet ligegyldigt hvem man prøver at ramme, det handler om om Rudi er relevant ifht målet og det mener jeg er svært at argumentere for når bolden er sp langt fra ham, der er jo ingen af forsvars spillerne omkring ham der har en chance for at nå den bold i luften, så skal argumentet være at de havde kunne nå at læbe etter bolden hvis Rudi ikke var der, men er det ikke lidt tyndt!madrid2000 post=167797 skrev: Mener ikke vi bliver snydt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Tror fordi den bliver dømt af dommeren på banen, så tolker VAR det som at Rüdiger har indflydelse på spillet, hvilket der godt kan argumenteres for.DeLaRed post=167803 skrev:
Var meget enig med Bruun der sagde det mindede lidt om da Ancelotti eksperimenterede til Barcelona kampen og spillede med Modric som falsk 9'er. Det her føles som det samme indtil vi fik reduceret. Spil nu bare den 4-4-2 diamant som vi stadig er igang med at lære, i stedet for at finde på noget nyt igen..
Det blev lidt bedre at skifte om på Kroos (som er vores bedste spiller igen, igen) og Camavinga, men altså.. Camavinga har godt nok en tarvelig kamp.
Det her er en kæmpe joke.
Jeg er klar over hans meritter, men denne her opstilling giver jo bare ingen mening? Vi skal spille den mest fysiske kamp i sæsonen, og så vælger vi at bænke vores eneste 6'er, mens vi nærmest for første gang i sæsonen spiller med Kroos/Modric, der de seneste sæsoner er blevet overløbet, hver eneste gang vi har mødt stærk modstand?
Og Joselu? Scorede to kampe i streg og spillede sig frem til 11 chancer i onsdags. Men så skal han pludselig på bænken?
Jeg håber, at vi tager Camavinga + Modric ud og Tchou + Joselu ind.