Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #97 af 9eren
Nogen der kan mærke Negreiras hånd på skulderen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #98 af Ramos4

9eren post=167799 skrev: Nogen der kan mærke Negreiras hånd på skulderen?

​Forestiller mig du tjekker under sengen om aftenen :D

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Kimbo, Madridista02, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 11 måneder siden #99 af Fondo_Sur
Rüdiger er godt nok overvurderet takket være Premier League.

2 år 11 måneder siden #100 af mohbar
​modric ud i halvlegen og ind med tchouameni. Og så giv Brahim mere spilletid end 10 minutter tak
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

2 år 11 måneder siden #101 af DeLaRed

madrid2000 post=167797 skrev: ​Mener ikke vi bliver snydt.

Bellingham slår indlæg efter Rüdiger.

​Men det er da komplet ligegyldigt hvem man prøver at ramme, det handler om om Rudi er relevant ifht målet og det mener jeg er svært at argumentere for når bolden er sp langt fra ham, der er jo ingen af forsvars spillerne omkring ham der har en chance for at nå den bold i luften, så skal argumentet være at de havde kunne nå at læbe etter bolden hvis Rudi ikke var der, men er det ikke lidt tyndt!

Donde está la biblioteca?

2 år 11 måneder siden #102 af Sebberg
​Prøv nu lige at vågn op folkens. Selvfølgelig bliver offsiden dømt, når Rudiger wrestler med en forsvarsspiller, der ellers kunne have fokus på at heade bolden væk. Den er sgu da åbenlys.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #103 af Brylle

DeLaRed post=167803 skrev:

​Men det er da komplet ligegyldigt hvem man prøver at ramme, det handler om om Rudi er relevant ifht målet og det mener jeg er svært at argumentere for når bolden er sp langt fra ham, der er jo ingen af forsvars spillerne omkring ham der har en chance for at nå den bold i luften, så skal argumentet være at de havde kunne nå at læbe etter bolden hvis Rudi ikke var der, men er det ikke lidt tyndt!

​Du er ret relevant når du fra en offside position trækker 1-2 mand ned i feltet og den derefter ender i lidt kaos derinde

2 år 11 måneder siden #104 af madrid2000

DeLaRed post=167803 skrev:

​Tror fordi den bliver dømt af dommeren på banen, så tolker VAR det som at Rüdiger har indflydelse på spillet, hvilket der godt kan argumenteres for. 
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 år 11 måneder siden #105 af Lars1991
​Ja, vi blev godt nok snydt der. Vi kunne have kommet på 2-2, det jo helt vildt egentlig.

Var meget enig med Bruun der sagde det mindede lidt om da Ancelotti eksperimenterede til Barcelona kampen og spillede med Modric som falsk 9'er. Det her føles som det samme indtil vi fik reduceret. Spil nu bare den 4-4-2 diamant som vi stadig er igang med at lære, i stedet for at finde på noget nyt igen..

Det blev lidt bedre at skifte om på Kroos (som er vores bedste spiller igen, igen) og Camavinga, men altså.. Camavinga har godt nok en tarvelig kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 11 måneder siden #106 af longwind
Der er jo allerede tonsvis af præcedens for at man nærmest skal røre bolden før man er en del af spillet. Det her er helt uden for rimelighedens grænser. Det er vel fordi dommeren som udgangspunkt siger offside, hvilket I dette tilfælde er en vurdering af hvorvidt Rüdiger har indflydelse på spillet. Og fordi det ikke er en "klar og tydelig fejl" så kan VAR ikke omstøde det?

Det her er en kæmpe joke.

2 år 11 måneder siden #107 af Real HWL
​Kan godt være jeg er lidt farvet og en ualmindelig dårlig taber. Men jeg sidder med følelsen af vi bliver bortdømt oftere og oftere. 

2 år 11 måneder siden #108 af Sebberg
​Nu kommer vi heldigvis afsted med 1-2, men det her er bare en af de tre-fire kampe på en sæson, hvor jeg bare HADER, at vores træner hedder Carlo Ancelotti.

Jeg er klar over hans meritter, men denne her opstilling giver jo bare ingen mening? Vi skal spille den mest fysiske kamp i sæsonen, og så vælger vi at bænke vores eneste 6'er, mens vi nærmest for første gang i sæsonen spiller med Kroos/Modric, der de seneste sæsoner er blevet overløbet, hver eneste gang vi har mødt stærk modstand? 

Og Joselu? Scorede to kampe i streg og spillede sig frem til 11 chancer i onsdags. Men så skal han pludselig på bænken? 

Jeg håber, at vi tager Camavinga + Modric ud og Tchou + Joselu ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, madrid2000, Lars1991, Siempre fiel, elle44

Leveret af Kunena Forum