Optakt: Atlético Madrid – Real Madrid, LaLiga, 6. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ramos4 post=167745 skrev:
Jeg mener virkelig no offensve med det her, men hvem er det vi skulle spille med ellers? Tchouameni, Joselu?Lars1991 post=167741 skrev: Det godt nok svært at se hvordan vi skal score med den her opstilling...
Jeg er enig i, at opstillingen er lidt defensiv i det, men det er jo det her vi har. Det her er truppen. Det her er træneren.
*minus Vinicius
Ja enten Joselu eller Brahim oppe ved siden af Rodrygo. De har begge vist fine takter. Og så ud med enten Kroos og Modric. Jeg havde rost Ancelotti for endelig at have indset at de ikke skal starte kampe sammen, men så ser vi det her.
Man kan altså ikke starte en kamp med 1 offensiv spiller når man er Real Madrid.
Hvor pinligt kan det blive.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Min pointe er netop at han indtil videre ikke ser ud til at være meget bedre end Lunin imo, han skal naturligvis have mere tid før hovedet skal på blokken, men det er fabdme ikke imponerende indtil videre…vi må ikke glemme at Kepa for få år siden var et af de absolut største målmands talenter i Europa, det ligner han ikke længere!Estadio Santiago Bernabéu post=167739 skrev:
DeLaRed post=167737 skrev: Er der nogen her der bare sidder med helt ro i maven når bolden nærmer sig Kepa?
Nej. Men situationen var umulig. Vi havde verdens med afstand bedste keeper der blev skadet for sæsonen lige inden transfervinduet lukkede. Vi kom ud af det med en OK erstatning.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Cama som 6’er.
Vasquez som back.
Bellingham og Rodrygo på toppen.
Modric der løber forvirret rundt.
Ud med Modric, Vasquez og Cama.
Ind med Brahim, Nacho og Tchou.
Rodryo på venstre og Brahim højre. Bellingham falsk 9’er.
Tak
- Brylle
- Gæst
-
Fordi han er chanceløs på to mål uden opdækking?DeLaRed post=167755 skrev:
Min pointe er netop at han indtil videre ikke ser ud til at være meget bedre end Lunin imo, han skal naturligvis have mere tid før hovedet skal på blokken, men det er fabdme ikke imponerende indtil videre…vi må ikke glemme at Kepa for få år siden var et af de absolut største målmands talenter i Europa, det ligner han ikke længere!Estadio Santiago Bernabéu post=167739 skrev:
DeLaRed post=167737 skrev: Er der nogen her der bare sidder med helt ro i maven når bolden nærmer sig Kepa?
Nej. Men situationen var umulig. Vi havde verdens med afstand bedste keeper der blev skadet for sæsonen lige inden transfervinduet lukkede. Vi kom ud af det med en OK erstatning.