Optakt: Real Madrid - Las Palmas, LaLiga EA Sports, 7. spillerunde
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
men Rodrygo er Brasilianer og gæt hvor Ancelotti skal hen næste sæson ;)DeLaRed post=168012 skrev:
Brahim har været betydeligt bedre i disse 45min end hvad Rodrygo har været hele seasonen. Rodrygo er vires 3. mest brugte spiller, det siger alt om hvor vores trup pt er!mohbar post=167997 skrev:
jeg synes det er mere skræmmende mht Rodrygo han er ikkeeksisterendemadrid2000 post=167995 skrev: Hvor er det tragikomisk det der foregår.
Las Palmas er jo elendige! Men vores angribere er endnu mere elendige.
Joselu Og Brahim mod City eller Bayern :D
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Mon det ikke bliver Brahim som tages ud for Vini?….Kiwes post=168020 skrev: Sådan Brahim...har i det mindste være den bedst af de 3 elendige oppe foran. Lad os få Vini ind og Joselu ud. Bellingham må godt få lidt mere pause. Tchou synes jeg egentlig også har været fuldstændig ligegyldig hverken god i defensiven eller offensive.
Håber Ancelotti tager Rodrygo ud.
Den er faktisk kun på 0,8-#7- post=168021 skrev: Nu giver jeg ikke skidemeget for de avancerede statistikker som xG osv., men lige netop i den her kamp kunne det være sjovt at se hvor Joselu ligger på xG, den må jo være komisk høj.
Og Camavinga som 8'er. Har han overhovedet skabt en eneste chance denne sæson? Camavinga er venstreback og ikke en skid andet.
I samtlige angreb er Valverde involveret. Han er den eneste spiller på banen med offensiv kvalitet.