Optakt: Real Madrid - Las Palmas, LaLiga EA Sports, 7. spillerunde

2 år 10 måneder siden #49 af Lars1991
​Derudover slog det mig.. Ancelotti er virkelig en spøjs træner. Imod Atletico på udebane stiller vi vores to offensive backs, Fran og Lucas plus Kroos på 6'eren. Imod Las Palmas på hjemmebane stiller vi med vores to defensive backs Mendy og Nacho plus Tchouameni på 6'eren. Det er sgu lidt mærkeligt 
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #50 af Real HWL
​18 skud mod mål, 8 indenfor rammen, 1 mål. Det er simpelthen for sløjt!
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 år 10 måneder siden #51 af -#7-

elle44 post=168027 skrev:

-#7- post=168021 skrev: ​Nu giver jeg ikke skidemeget for de avancerede statistikker som xG osv., men lige netop i den her kamp kunne det være sjovt at se hvor Joselu ligger på xG, den må jo være komisk høj. 

​Den er faktisk kun på 0,8 

Nu vil jeg jo nødigt kalde dig en gemen løgner Ell​e. Men… :-D

DC19

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #52 af 9eren
Damn der er mange Pro Licens trænere herinde

2 år 10 måneder siden #53 af elle44

-#7- post=168031 skrev:

-#7- post=168021 skrev: ​Nu giver jeg ikke skidemeget for de avancerede statistikker som xG osv., men lige netop i den her kamp kunne det være sjovt at se hvor Joselu ligger på xG, den må jo være komisk høj. 

​Den er god nok. Jeg tror det er fordi det er Joselu. Havde Benzen haft de chancer vil jeg gætte på xG var på  en 2-3 stykker. 
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 år 10 måneder siden #54 af mohbar

Matamoro post=168028 skrev: Hvad fanden er det sket med vores klub? Brahim, Rodrygo, Joselu, Vazquez, Fran Garcia, Mendy. De hører sgu ikke til i en topklub. Rodrygo kan måske fungere som en reservespiller, men heller ikke mere. Jeg vil skide på om de vinder 5-0 i dag. De hører bare ikke til i Real Madrid

Og Camavinga som 8'er. Har han overhovedet skabt en eneste chance denne sæson? Camavinga er venstreback og ikke en skid andet.

I samtlige angreb er Valverde involveret. Han er den eneste spiller på banen med offensiv kvalitet.

​tror at flere at de nævnte spillere ville have præsteret positivt anderledes var det en anden træner vi havde.

2 år 10 måneder siden #55 af -#7-

elle44 post=168033 skrev:

-#7- post=168031 skrev:

​Den er god nok. Jeg tror det er fordi det er Joselu. Havde Benzen haft de chancer vil jeg gætte på xG var på  en 2-3 stykker. 

​Nå for fanden, men så er han jo undskyldt, hvad brokker folk sig så over… 

DC19

2 år 10 måneder siden #56 af DeLaRed

Kiwes post=168022 skrev: Og Rodrygo kan SLET ikke finde ud af at spille centralt, han SKAL ud på kanten. 4-3-1-2 fuldstændig ​ødelægger Vini og Rodrygo. 

​Rodrygo skal bare på bænken, og det kan kun gå for langsomt. Han har været en skændsel siden season start, er slet ikke sig selv på nogen måde (og det er sku ikke kun formationen der er er problem). Uden gode spillere omkring sig, ser man også hans rette niveau hvilket helt som ventet kun rækker til Reals bredde og ikke længere. Vi ville pt være bedre stillet med Vazquez i front!

Donde está la biblioteca?

2 år 10 måneder siden #57 af mohbar
​vinicius ind istedet for Rodrygo tak

2 år 10 måneder siden #58 af NadaMás

2 år 10 måneder siden #59 af elle44

2 år 10 måneder siden #60 af JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum