- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Napoli – Real Madrid, Champions League-gruppespil, 2. spillerunde
Optakt: Napoli – Real Madrid, Champions League-gruppespil, 2. spillerunde
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad med bare at ignorere de brugere, som, ifølge en selv, ikke bidrager med det store? Det er sgu ikke så svært.The European Super League post=168397 skrev: Send ham en fra mig også. Han skal bare ud herfra! Det er den samme dreng der ødelægger stemningen hver gang med de passive aggressive stol på klubben, I er pro licenstrænere, ti så stille med Rodrygo o.s.v. Kyl ham ud..
Jer, der vælger at gå til angreb på den omtalte bruger, der “skal ud herfra” og “kyles ud”, er heller ikke med til at skabe den bedste stemning.
Se indad. Det er min opfordring.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg tilføjer lige en opfordring mere - har vist sendt den før, men alligevel: Gå efter bolden, aldrig manden.Daniel post=168398 skrev:
Hvad med bare at ignorere de brugere, som, ifølge en selv, ikke bidrager med det store? Det er sgu ikke så svært.The European Super League post=168397 skrev: Send ham en fra mig også. Han skal bare ud herfra! Det er den samme dreng der ødelægger stemningen hver gang med de passive aggressive stol på klubben, I er pro licenstrænere, ti så stille med Rodrygo o.s.v. Kyl ham ud..
Jer, der vælger at gå til angreb på den omtalte bruger, der “skal ud herfra” og “kyles ud”, er heller ikke med til at skabe den bedste stemning.
Se indad. Det er min opfordring.
Som Daniel skriver, så behøver man ikke at kommentere på alle indlæg (eller indlæg fra visse brugere, hvis de fylder en med ubehag). Kig i stedet på egne indlæg, inden I sender dem afsted og overvej, om jeres skriv har interesse for andre også.
Det vil være rigtig kedeligt, hvis vi skal til at udelukke brugerE.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Nu svarede jeg på dit - undtagelsesvist.
Og tilbage til emnet, emnet og kun emnet.
- Brylle
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
I kan jo også lukke forummet helt, da 50% af alle indlæg kommer fra samme person.
Jeg savner de gode debatter, dengang det var OK at have fejl, det er efterhånden længe siden jeg har set andet end en one-liner, eller en skjult provokation.
Som ny bruger skulle jeg aldrig deltage da det ikke er OK at være nybegynder, ikke at være indsat eller have en mening som ikke passer visse individer.
Jeg læser og lytter med i alle kanaler, og har stor respekt for al den tid i ligger ned på vores alle elskede klub.
Men som forummet styres PT, det kan jeg ikke være en del af, og jeg har en fornemmelse af at flere syntes det samme.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Bellingham Camavinga Tchouameni
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Man kan vælge at forlade forum eller undlade at skrive. Man kan vælge at provokere tilbage, bare fordi. Men man kan jo også gå til forum med den holdning, at i dag vil jeg bidrage positivt, hvilket vil sige, at jeg ikke vil debattere med dem, som jeg ved bringer mit pis tæt på kogepunktet, men i stedet finde en af de mange, som har skrevet et rigtig godt indlæg, som jeg ikke nødvendigvis er enig i, men som jeg ved kan blive diskuteret på en god og konstruktiv måde. Undlad at starte en debat med dem, som kommer herind for at få ret og debatér i stedet med dem, som måske kan rykkes i deres holdninger - eller endnu bedre: Rykke ved dine egne.Thomaskjensen post=168406 skrev: Ellers kan man vælge ikke at skrive overhovedet på forummet. Som jeg gør nu - undtagelsesvist.
I kan jo også lukke forummet helt, da 50% af alle indlæg kommer fra samme person.
Jeg savner de gode debatter, dengang det var OK at have fejl, det er efterhånden længe siden jeg har set andet end en one-liner, eller en skjult provokation.
Som ny bruger skulle jeg aldrig deltage da det ikke er OK at være nybegynder, ikke at være indsat eller have en mening som ikke passer visse individer.
Jeg læser og lytter med i alle kanaler, og har stor respekt for al den tid i ligger ned på vores alle elskede klub.
Men som forummet styres PT, det kan jeg ikke være en del af, og jeg har en fornemmelse af at flere syntes det samme.
Det er egentlig opskriften på det perfekte forum. Det håber jeg rigtig meget, at du vil være en del af. Ikke undtagelsesvist.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Stol på forummet :) Jeg gir det en skalle.
- 9eren
- Gæst
-