Optakt: Napoli – Real Madrid, Champions League-gruppespil, 2. spillerunde

2 år 9 måneder siden #121 af The European Super League
​Send ham en fra mig også. Han skal bare ud herfra! Det er den samme dreng der ødelægger stemningen hver gang med de passive aggressive stol på klubben, I er pro licenstrænere, ti så stille med Rodrygo o.s.v. Kyl ham ud..

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #122 af Daniel

The European Super League post=168397 skrev: ​Send ham en fra mig også. Han skal bare ud herfra! Det er den samme dreng der ødelægger stemningen hver gang med de passive aggressive stol på klubben, I er pro licenstrænere, ti så stille med Rodrygo o.s.v. Kyl ham ud..

​Hvad med bare at ignorere de brugere, som, ifølge en selv, ikke bidrager med det store? Det er sgu ikke så svært. 

Jer, der vælger at gå til angreb på den omtalte bruger, der “skal ud herfra” og “kyles ud”, er heller ikke med til at skabe den bedste stemning. 

Se indad. Det er min opfordring. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, nono, Lars1991, Chamartin, El Siete

2 år 9 måneder siden #123 af Siempre Madrid

Daniel post=168398 skrev:

The European Super League post=168397 skrev: ​Send ham en fra mig også. Han skal bare ud herfra! Det er den samme dreng der ødelægger stemningen hver gang med de passive aggressive stol på klubben, I er pro licenstrænere, ti så stille med Rodrygo o.s.v. Kyl ham ud..

​Hvad med bare at ignorere de brugere, som, ifølge en selv, ikke bidrager med det store? Det er sgu ikke så svært. 

Jer, der vælger at gå til angreb på den omtalte bruger, der “skal ud herfra” og “kyles ud”, er heller ikke med til at skabe den bedste stemning. 

Se indad. Det er min opfordring. 

​Jeg tilføjer lige en opfordring mere - har vist sendt den før, men alligevel: Gå efter bolden, aldrig manden.

Som Daniel skriver, så behøver man ikke at kommentere på alle indlæg (eller indlæg fra visse brugere, hvis de fylder en med ubehag). Kig i stedet på egne indlæg, inden I sender dem afsted og overvej, om jeres skriv har interesse for andre også.

Det vil være rigtig kedeligt, hvis vi skal til at udelukke brugerE.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

2 år 9 måneder siden #124 af Estadio Santiago Bernabéu
Vi har fået vores helt egen Jonathan Barnett-Xavi Hernandez hybrid. Hans spam må blive ignoreret i stilhed.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 år 9 måneder siden #125 af Siempre Madrid
​Spam må meget gerne ignoreres i stilhed. Det er jo hele pointen. Så dør det nemlig af sig selv. 

Nu svarede jeg på dit - undtagelsesvist.

Og tilbage til emnet, emnet og kun emnet.

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #126 af Brylle
​Altså vi ved det jo godt. Det har været sådan hver gang han har fået lov at komme tilbage på forum efter udelukkelser. Men det er jo nok rigtigt at det handler om at ignorere det selvom han bliver ved med at svine det generelle forum og den generelle bruger til. Jeg har været aktiv herinde i omkring 10 år og jeg kan nemt huske hvordan udviklingen har været i forhold til om han har været udelukket eller ej. Det er ret tydeligt hvor meget én bruger kan ødelægge.

2 år 9 måneder siden #127 af Thomaskjensen
Ellers kan man vælge ikke at skrive overhovedet på forummet. Som jeg gør nu - undtagelsesvist.

I kan jo også lukke forummet helt, da 50% af alle indlæg kommer fra samme person.

Jeg savner de gode debatter, dengang det var OK at have fejl, det er efterhånden længe siden jeg har set andet end en one-liner, eller en skjult provokation.
Som ny bruger skulle jeg aldrig deltage da det ikke er OK at være nybegynder, ikke at være indsat eller have en mening som ikke passer visse individer.

Jeg læser og lytter med i alle kanaler, og har stor respekt for al den tid i ligger ned på vores alle elskede klub.
Men som forummet styres PT, det kan jeg ikke være en del af, og jeg har en fornemmelse af at flere syntes det samme.

2 år 9 måneder siden #128 af The European Super League

2 år 9 måneder siden #129 af Siempre Madrid

Thomaskjensen post=168406 skrev: Ellers kan man vælge ikke at skrive overhovedet på forummet. Som jeg gør nu - undtagelsesvist.

I kan jo også lukke forummet helt, da 50% af alle indlæg kommer fra samme person.

Jeg savner de gode debatter, dengang det var OK at have fejl, det er efterhånden længe siden jeg har set andet end en one-liner, eller en skjult provokation.
Som ny bruger skulle jeg aldrig deltage da det ikke er OK at være nybegynder, ikke at være indsat eller have en mening som ikke passer visse individer.

Jeg læser og lytter med i alle kanaler, og har stor respekt for al den tid i ligger ned på vores alle elskede klub.
Men som forummet styres PT, det kan jeg ikke være en del af, og jeg har en fornemmelse af at flere syntes det samme.

​Man kan vælge at forlade forum eller undlade at skrive. Man kan vælge at provokere tilbage, bare fordi. Men man kan jo også gå til forum med den holdning, at i dag vil jeg bidrage positivt, hvilket vil sige, at jeg ikke vil debattere med dem, som jeg ved bringer mit pis tæt på kogepunktet, men i stedet finde en af de mange, som har skrevet et rigtig godt indlæg, som jeg ikke nødvendigvis er enig i, men som jeg ved kan blive diskuteret på en god og konstruktiv måde. Undlad at starte en debat med dem, som kommer herind for at få ret og debatér i stedet med dem, som måske kan rykkes i deres holdninger - eller endnu bedre: Rykke ved dine egne.

Det er egentlig opskriften på det perfekte forum. Det håber jeg rigtig meget, at du vil være en del af. Ikke undtagelsesvist.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Sam, Thomaskjensen, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #130 af Estadio Santiago Bernabéu
​Ja. Kom tilbage ThomasKJensen. Jeg tagger dig ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

2 år 9 måneder siden #131 af Thomaskjensen
Ellers kan vi fortsætte med voksenmobning...

Stol på forummet :) Jeg gir det en skalle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #132 af 9eren
Jeg fik aldrig svar fra admins omkring det jeg skrev forleden, og ser at tingene fortsætter. ESB har ikke gjort andet end at jagte mig på forummet og sende stik piller de sidste 2 måneder. Det er ikke altid jeg lige undgår at ignorere

Leveret af Kunena Forum