Optakt: Barcelona – Real Madrid, LaLiga, 11. spillerunde

2 år 9 måneder siden #157 af Modric91
Modric skal spille til han bliver 50 !

Ufatteligt. Jeg har ingen ord.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #158 af Bismo

Raul7-2880 post=169124 skrev: Vini og Rodrygo er ligesom Isco og Asensio. 
Man troede at de ville være verdensklasse spillere, men med tiden finder man ud af, at de ikke har kvalitet til øverste hylde. 

​Under en træner, der kan udvikle talenter og virkelig instruere dem + et mere klart defineret system , ville de udvikle sig langt mere. Deres udvikling går lidt i stå under Ancelotti. En Klopp, Guardiola og måske Xabi type ville få langt mere ud af dem.
​​​​​​

2 år 9 måneder siden #159 af elle44

Bismo post=169150 skrev:

Man troede at de ville være verdensklasse spillere, men med tiden finder man ud af, at de ikke har kvalitet til øverste hylde. 

​Under en træner, der kan udvikle talenter og virkelig instruere dem + et mere klart defineret system , ville de udvikle sig langt mere. Deres udvikling går lidt i stå under Ancelotti. En Klopp, Guardiola og måske Xabi type ville få langt mere ud af dem.
​​​​​​

​Nu har Ancelotti jo udtalt at han ikke er fan af at give klare instrukser til spillerne. Men vi har altså et hav af unge spillere der har brug for lidt mere vejledning end det de får. Vini og Rodry ved simpelthen ikke hvad de laver på den bane for tiden. 

Jeg har brug for en anden type træner næste gang, og det skal være en moderne træner fra øverste hylde. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 år 9 måneder siden #160 af Lars1991

Bismo post=169150 skrev:

​​​​​​

Jeg synes nu en af de ting Ancelotti skal have ros for er, at udvikle vores unge spillere (som er købt, ikke Castilla haha) individuelt. I skal lige huske hvem Vini var inden Ancelotti og hvad han gik ud og sagde om ham. Det samme med Valverde. Bellingham har han også brugt, som ingen andre trænere har brugt ham før. Og vi kan se hvad det har gjort.

Rodrygo har han også virkelig sat lid tid, og vi har også set potentialet. Han er jo blevet bedre og bedre, og lagt på sæson for sæson. Det jo kun nu her, hvor han har taget et skridt tilbage. Men ligesom i denne kamp, så handler det mere om hvordan man slutter end starter. Lad os se hans udvikling i gennem sæsonen. For nu, skal han dog en tur på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, Al-Andaluzz, longwind, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #161 af Estadio Santiago Bernabéu
​Hvis der er to ting man skal give Carlo ros for så er det netop de unge spillere.

Vini er blevet klasse. Det var han ikke under Zidane.

Rodrygo viser klasse engang imellem.

Bellingham er fire niveauer over sit Dortmund niveau.

Og den anden ting er hans resultater i Europa.

2 år 9 måneder siden #162 af Kiwes
Super fedt med 3 point og hvor jeg dog bare elsker Bellingham. Havde aldrig i min vildeste fantasi forstillet mig at han kunne blive så god. ​

Badebolden går selvfølgelig til Vini...han var helt igennem elendig og langt over grænsen for det pinlige med den opførsel. Når det så er sagt...Ancelotti..amen forhelvede. Vi skal simpelthen bare af med ham til sommer. Hans dinosaur og defensive pis tilgang til fodbold, skal bare stoppe. Rodrygo har brugt for en tur på bænken og Mendy har brug for altid at blive på bænken. Hvis man ikke kan se det, er man idiot. 

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #163 af 9eren
I de sidste 30 år i ligaen har Real Madrid fået 2 straffespart mod Barcelona på Camp Nou. I dag slugte dommeren endnu et!

2 år 9 måneder siden #164 af Kiwes
​La Liga have identified incidents of racism at today’s El Clásico & reports are being prepared.
@carrusel

Barça fans racially abused Viní Jr & even threw a banana at him.
@marca

Vini er helt sikkert provokerende i dag.....men sku alligevel utroligt at folk ikke kan ydre sig på andenvis.

2 år 9 måneder siden #165 af Estadio Santiago Bernabéu

Estadio Santiago Bernabéu post=169122 skrev: ​Efter kampen vil Xavi udtale at de dominerede kampen og sagtens kunne have vundet den.

Forudsigeligt

www.fcbarcelona.dk/Nyheder/xavi-vi-var-i...-blev-afgorende.html

Ganske rigtigt.

“Vi dominerede.”
“Vi havde fortjent at vinde.”
“Barca skulle have vundet kampen.”

Manden er enten fuldstændigt tabt for al logik. Eller også er han politiker som Laporta.

2 år 9 måneder siden #166 af elle44
Og Camavinga med to verdensklasse præstationer i træk, en på 6’eren og en som venstre back. Ville ønske han blev spillet på den samme plads hver gang, så han virkelig kan udvikle sig til verdens bedste på den position han nu ender på. Jeg vil gerne have ham på midten, men det er helt urimeligt af mig, at bede Ancelotti om at sætte Mendy og Fran på holdkortet, det kan jeg trods alt godt se.

Camavinga, sammen med Modric, ændrer vores udtryk idag. Bellingham er bare klasse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #167 af Matamoro
Er så træt af Vini. Sælg den klovn og hent Mbappe og Musiala
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JesperThomsen, Al-Andaluzz

2 år 9 måneder siden #168 af longwind

elle44 post=169158 skrev: Og Camavinga med to verdensklasse præstationer i træk, en på 6’eren og en som venstre back. Ville ønske han blev spillet på den samme plads hver gang, så han virkelig kan udvikle sig til verdens bedste på den position han nu ender på. Jeg vil gerne have ham på midten, men det er helt urimeligt af mig, at bede Ancelotti om at sætte Mendy og Fran på holdkortet, det kan jeg trods alt godt se.

Camavinga, sammen med Modric, ændrer vores udtryk idag. Bellingham er bare klasse.

​Jeg synes oprigtigt at Camavinga er bedre på venstre back end på midten lige nu. Jeg tolker Ancelottis tidligere udtalelser som, at Camavinga nok "frygter" at spille backen lidt, fordi han er bange for at blive opfattet som VB i fremtiden. Det forstår jeg dog ikke helt, for i mange spilsystemer er der jo ikke kæmpe forskel mellem backs og defensive midtbanespillere, og han er jo mindst lige så deltagende i spillet på den position. Hvis jeg var Ancelotti, så havde jeg forsøgt at overtale ham til at spille VB, fordi han simpelthen er så stor en opgradering i forhold til vores alternativer. Hans boldsikkerhed og driblinger kombineret med hans gode tacklinger minder mig faktisk en smule om Marcelo, også fordi de begge havde/har høj acceleration men lav topfart.
Følgende bruger(e) sagde tak: SeQueda

Leveret af Kunena Forum