Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 13. spillerunde

1 år 2 måneder siden #25 af Dragam
Hvem fuck er den båtnakke af en "ekspert" på tv2 sport x ?! Han er godt nok enerverende at høre på...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #26 af Kiwes
​Ja hvis man ikke kan scorer med foden så kan man vel med brystet :D!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
1 år 2 måneder siden #27 af Brylle

Dragam post=169720 skrev: Hvem fuck er den båtnakke af en "ekspert" på tv2 sport x ?! Han er godt nok enerverende at høre på...

​David Nielsen. Imo dygtig ekspert. Hudløs ærlig og frisk at høre på. Jeg er fan.

1 år 2 måneder siden #28 af -#7-
​Som Carvajal spiller idag, så er der ikke én højreback i verden som når ham til sokkeholderne. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Fondo_Sur

1 år 2 måneder siden #29 af Dragam

Brylle post=169722 skrev:

Dragam post=169720 skrev: Hvem fuck er den båtnakke af en "ekspert" på tv2 sport x ?! Han er godt nok enerverende at høre på...

​David Nielsen. Imo dygtig ekspert. Hudløs ærlig og frisk at høre på. Jeg er fan.

​Ah, david nielsen... det forklarer det, jeg har aldrig kunne snuppe den mand...

1 år 2 måneder siden #30 af Kiwes
​Camavinga bliver aldrig en god 6'er hvis han forstætter med at give bolden væk på så farlige steder. Han er bare ikke boldsikker nok. For mig er Tchou langt foran ham, hvad angår 6'ere.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Kiwes.

1 år 2 måneder siden #31 af longwind
Særeste afslutning jeg længe har set

1 år 2 måneder siden #32 af Fondo_Sur

Kiwes post=169725 skrev: ​Camavinga bliver aldrig en god 6'er hvis han forstætter med at give bolden væk på så farlige steder. Han er bare ikke boldsikker nok. For mig er Tchou langt foran ham, hvad angår 6'ere.

Han ligner bare ikke en midtbanespiller. Alt for mange upræcise afleveringer, der enten er for lange eller korte, for store bevægelser osv.

Han er til gengæld en meget god venstre back. Måske den bedste. Det er lidt som at se Marcelo, når han fordeler boldene fra venstreback, hvor han også får lidt mere plads til at drible.

Derfor hader jeg virkelig rygterne om Davies til Real Madrid. Fordi jeg egenligt foretrækker Camavinga på venstre back, der kan spares penge også undgår vi at skulle presse ham ind i den midtbane, hvor han ikke virker til at passe så godt ind. Måske passede han godt ind på midtbanen i sine ungdomsår, måske ville han gøre det i den franske liga. Men ikke i Real Madrid. I hvert fald ikke nu.
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind

1 år 2 måneder siden #33 af Kiwes
​VINI IS BACK!!!! GODT NOK DEJLIGT AT SE!

1 år 2 måneder siden #34 af 9eren
Rodrygo har også været god i dag. God kamp af Vini

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

1 år 2 måneder siden #35 af Kiwes
​Ja okay Valencia sejler og særligt målmanden :D Men godt nok med nogle selvtillidsmål.

1 år 2 måneder siden #36 af NadaMás
​The boy is back!!!

Leveret af Kunena Forum