Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 13. spillerunde

2 år 8 måneder siden #49 af -#7-
​Lad os nu for fanden se noget mere til Nico Paz. De der tre minutter som talenterne får er til grin i sådan en kamp som er afgjort. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Hamid8210

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 8 måneder siden #50 af Hamid8210

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 8 måneder siden #51 af Madridista02
Jeg troede Nico Paz var et wonderkid, ham som hele trænerstaben havde et rigtig godt øje til. Det er det medierne har så travlt med at fortælle os, heeele tiden.
4-0, 20minutter igen, og ingen Nico Paz, så er han vidst heller ikke bedre. Det er nok bare endnu et år, hvor medierne omkring Madrid, har travlt med at tale en random spiller op fra Castilla.

Jeg savner Pepe :(

2 år 8 måneder siden #52 af Kiwes
​Det os typisk nu hvor Vini endelig ligner at have fået gang i den så kan han til at spille landholdsbold igen ;/

2 år 8 måneder siden #53 af Kiwes

Madridista02 post=169746 skrev: Jeg troede Nico Paz var et wonderkid, ham som hele trænerstaben havde et rigtig godt øje til. Det er det medierne har så travlt med at fortælle os, heeele tiden.
4-0, 20minutter igen, og ingen Nico Paz, så er han vidst heller ikke bedre. Det er nok bare endnu et år, hvor medierne omkring Madrid, har travlt med at tale en random spiller op fra Castilla.

​Han er faktisk rigtig god, eller for Castilla er han i hvert fald god. Jeg har set mange kampe med ham. Han har fuldstændig taget over for Arribas for Castilla.
Sidste redigering: 2 år 8 måneder siden ved Kiwes.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 8 måneder siden #54 af Madridista02

Kiwes post=169740 skrev: ​Er det kun mig der tænker at dommeren er flink ved os. Jeg synes vi får alle de små frispark. Eller så er jeg bare blevet vant til at vi ikke får en skid :)

​Ser det samme. Det bliver svært for os (Vini) når vi igen skal spille på udebane, hvor Vini ikke bliver aet med hårene. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 år 8 måneder siden #55 af Madridista02

Kiwes post=169748 skrev:

Madridista02 post=169746 skrev: Jeg troede Nico Paz var et wonderkid, ham som hele trænerstaben havde et rigtig godt øje til. Det er det medierne har så travlt med at fortælle os, heeele tiden.

​Han er faktisk rigtig god, eller for Castilla er han i hvert fald god. Jeg har set mange kampe med ham. Han har fuldstændig taget over for Arribas for Castilla.

​Så er det bare endnu mere frustrerende at vi ikke får lov til at se vores akademi spillere - det er noget af det fedeste, når de unge får chancen. Alle på stadion elsker det også. Hvorfor er det så svært for Real Madrid at give chancen til unge spillere? Og jeg mener ikke 30sekunder af det sidste af kampen, men en reel chance. På fx 20minutter.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

2 år 8 måneder siden #56 af Kiwes
​Sådan Rodrygo....bliv nu forhelvede ved så!

2 år 8 måneder siden #57 af -#7-
​Det er trods alt betryggende at andre kan steppe op når Bellingham er skadet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Madridista02

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 år 8 måneder siden #58 af Madridista02
Lækkert Rodrygol og lækkert Fran Garcia. Man kan sige meget om Garcia, men han bidrager sgu dejligt til offensiven! Et godt kort at have for Ancelotti

2 år 8 måneder siden #59 af Kiwes
​Jeg er virkelig også overrasket over hvor dårlige Valencia er. Måske var det fordi vi scorede så hurtigt, men hvorfor er de så åbne...det er jo det dummeste du kan gøre mod os. Bare stil det ned, så får vi problemer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 8 måneder siden #60 af Fondo_Sur
Dejligt med 5-0 mod den ulækreste klub.

Leveret af Kunena Forum