Cristiano Ronaldo: Jeg vil tale på tirsdag
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Cristiano Ronaldo var en af de få spillere, som kunne være sin indsats bekendt i gårsdagens kamp mod Dortmund.
Her scorede han sit 12. mål i Champions League i denne sæson, som giver en lille livline til den ekstremt svære hjemmekamp i den kommende uge og det glæder portugiseren sig til. Efter kampen i går sagde han kort og kontant:
- Jeg snakker ikke nu, jeg vil snakke på tirsdag.
Og her henviste han naturligvis til, at han nok en gang vil gå forrest i kampen for at lave en af de legendariske Noches Inolvidables, hvor Real Madrid skal score mindst 3 mål og her kommer man nok ikke uden om, at Cristiano Ronaldo får en afgørende rolle, for han er i forrygende form i øjeblikket.
Således har han alene i 2013 lavet ikke mindre end 29 mål, mens han er kommet på måltavlen i de sidste seks CL-kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Senyera
- Gæst
-
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Senyera skrev: Der var ikke lige tid til at rose Dortmund for deres præstation?
Du skal til at overveje dine indlæg herinde.
Jaken skrev: Jeg kan lide det! Bernabeu er et fort, og det skal udnyttes. Æren skal genvindes!
Det er jeg 100% enig i, og vil bestemt også støtte holdet lige til sidste slutfløjt uanset hvordan resulatet end måtte se ud. Dog så går det ikke at det kun er de første 20 minutter vi presser på, hvilket det har været i mange omgange. Det skal være i samtlige 90 minutter, hvilket jeg har svært ved at tro holdet kan hele vejen igennem. Det er netop ikke vist endnu at vi kan dette.
Har valgt at takke af på forum!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Senyera skrev: Der var ikke lige tid til at rose Dortmund for deres præstation?
Nej det var der ikke. Ikke når manden hedder Cristiano. Manden kæmper og kæmper, og 4-1 er langt fra iorden.
Det er så simpelt som han siger det, han taler først tirsdag.
Og som Madrid fan vil jeg hellere høre om revanche end at høre om hvor godt Dortmund spillede. Vi har andre spillere til at fortælle det åbenlyse, Ronaldo er ikke en af dem.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- kavver
- Gæst
-
Raul7777 skrev: Siempre det er mig en gåde at du er admin herinde med den attitude og tilgang til et debatforum. Må man ikke ytre sig som man vil herind? Selvom det er provokerende så må der være plads til andre så længe tonen er iorden. Det er helt vildt irriterende at du selv må komme med forskellige ytringer, der er langt være end ovenstående, men så snart en anden gør så begynder du at lege politibetjent. Det er virkelig dobbeltmoralsk af dig.
Bare fordi han er 'Administrator' betyder det vel ikke, at han IKKE må give sin holdning til kende?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Raul7777 skrev: Siempre det er mig en gåde at du er admin herinde med den attitude og tilgang til et debatforum. Må man ikke ytre sig som man vil herind? Selvom det er provokerende så må der være plads til andre så længe tonen er iorden. Det er helt vildt irriterende at du selv må komme med forskellige ytringer, der er langt være end ovenstående, men så snart en anden gør så begynder du at lege politibetjent. Det er virkelig dobbeltmoralsk af dig.
Når man kommer som fan af en anden klub og laver et indlæg, som udelukkende har til formål at provokere, så er man på gyngende grund. Indlægget havde absolut ingen relevans i forhold til nyheden.
Du glemmer her at det er et debatforum for Real Madrid. Alene det at du får lov til at stille spørgsmålstegn ved Siempre som admin, viser at der er plads til at alle kan ytre sig, men når en person fra rivalerne gang på gang kommer med stikpiller, så er det trættende efterhånden.
Personen har ved flere lejligheder udtrykket sig uheldigt. Trods mange hentydninger forstår han ikke hans rolle her på siden. I stedet for at komme med noget konstruktivt, som vi alle ønsker, smider han benzin på en i forvejen antændt bål.