Cristiano Ronaldo: Jeg vil tale på tirsdag
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Jeg ved ikke om det er en konstatering? Bayern er på nuværende tidspunkt, langt bedre end Dortmund, sidste år var det omvendt. Jeg kan bl.a. huske at Dortmund vandt med hele 4-1 over Bayern. Jeg er ikke i tvivl om at Real Madrid kan vende dette resultat. Dortmund var ikke så fandens gode, tror mere det var Real Madrid, der spillede så fandens dårligt. Sidste år mod Bayern, scorede Real Madrid 2 mål i løbet af 14 minutter, dette kan sagtens gøres igen.Hugol skrev: Men Bayern var ik bedre end det dortmund hold vi møder i år.
Har valgt at takke af på forum!
HALA MADRID!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Men Ronaldo har ikke faldet i niveau. Han er en målmaskine på det sidste. Især i CL, hvor han jo også er topscorer. Hvor vi på sammetid har mødt svære hold end dem vi mødte sidste år.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Se hvor ringe benzema, higuain og di maria har været i denne sæson, Özil har også svinget en del.
Xabi er heller ikke blevet bedre.
Men jeg mener, at når det er SÅ mange spillere som spiller dårligt gennem en hel sæson, så kan man ikke pege på den enkelte spiller. Et så kollektivt "kollaps" har rødder uden for banen. Træneren er jo altid den nemmeste at beskylde, men det kan også være, at samarbejdet simpelthen bare ikke fungere.
Men det er ikke tilfældigt, at så mange verdensklassespillere spiller dårligt samtidig.
ElMadrid skrev:
Raul7777 skrev: Siempre det er mig en gåde at du er admin herinde med den attitude og tilgang til et debatforum. Må man ikke ytre sig som man vil herind? Selvom det er provokerende så må der være plads til andre så længe tonen er iorden. Det er helt vildt irriterende at du selv må komme med forskellige ytringer, der er langt være end ovenstående, men så snart en anden gør så begynder du at lege politibetjent. Det er virkelig dobbeltmoralsk af dig.
Du glemmer her at det er et debatforum for Real Madrid. Alene det at du får lov til at stille spørgsmålstegn ved Siempre som admin, viser at der er plads til at alle kan ytre sig, men når en person fra rivalerne gang på gang kommer med stikpiller, så er det trættende efterhånden.
Personen har ved flere lejligheder udtrykket sig uheldigt. Trods mange hentydninger forstår han ikke hans rolle her på siden. I stedet for at komme med noget konstruktivt, som vi alle ønsker, smider han benzin på en i forvejen antændt bål.
Men han har da fuldstændig ret! Men man må åbenbart ikke stille spørgsmålstegn ved Ronaldos opførsel her på siden.
- Rubæk
- Gæst
-
Raul7777 skrev: Men han har da fuldstændig ret! Men man må åbenbart ikke stille spørgsmålstegn ved Ronaldos opførsel her på siden.
Måske kunne man også se Ronaldo's udtalelser som et udtryk for hans person, idet han kræver allermest af netop sig selv, og sikkert ikke har været tilfreds med sin præstation. Jeg ved ikke om vi så også skal forvente at manden udtaler i interviews at han ønsker fred i verden og at han er allerbedste venner med alle sine modstandere.
Kampen taget i betragtning er hans udtalelse vel rimelig nok, når det ikke bare var Dortmund der var gode, men Real Madrid der var ringe.
Generelt synes jeg det er at spilde tiden at granske spilleres udtalelser efter et meget dårligt resultat.
Rubæk skrev:
Raul7777 skrev: Men han har da fuldstændig ret! Men man må åbenbart ikke stille spørgsmålstegn ved Ronaldos opførsel her på siden.
Måske kunne man også se Ronaldo's udtalelser som et udtryk for hans person, idet han kræver allermest af netop sig selv, og sikkert ikke har været tilfreds med sin præstation. Jeg ved ikke om vi så også skal forvente at manden udtaler i interviews at han ønsker fred i verden og at han er allerbedste venner med alle sine modstandere.
Kampen taget i betragtning er hans udtalelse vel rimelig nok, når det ikke bare var Dortmund der var gode, men Real Madrid der var ringe.
Generelt synes jeg det er at spilde tiden at granske spilleres udtalelser efter et meget dårligt resultat.
Ikke fordi jeg vil forlænge denne diskussion, og det skal være min sidste kommentar vedrørende denne diskussion. Men hvis det er din mening så synes jeg virkelig at du er med i en tegnefilm. Vi har åbenbart ikke set den samme kamp. Den kamp jeg så blev vi nemlig udspillet rimelig meget. 5-0 nederlaget til Barca er nok det tætteste nederlag jeg kan sammenligne med. Du skulle måske se kampen igen..
- Rubæk
- Gæst
-
Okay.. Du får det sidste ord. Men når du er så vag i dine formuleringer må jeg indrømme at jeg overhovedet ikke forstår hvad du mener.