Cristiano Ronaldo: Jeg vil tale på tirsdag
13 år 3 måneder siden #25
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Cristiano Ronaldo: Jeg vil tale på tirsdag
Sikke en kamp af Nuri Sahin i går, et fantastisk langskudsmål, og en genial assist. Det vil være en mærkelig fornemmelse hvis han er med tirsdag, det minder mig om dengang El Moro var udlejet til Monaco, og blev vores bøddel i CL.
Dommeren til kampen er i øvrigt Howard Webb, hvilket jeg finder meget positivt, han er i mine øjne den mest kompetente dommer til sådan et opgør.
Dommeren til kampen er i øvrigt Howard Webb, hvilket jeg finder meget positivt, han er i mine øjne den mest kompetente dommer til sådan et opgør.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 3 måneder siden #26
af anes
Besvaret af anes på emne Cristiano Ronaldo: Jeg vil tale på tirsdag
Taktikken i Dortmund fejlede, vi skal tilbage til det udgangspunkt vi har spillet med under Mourinho. Ikke den her 3-mands midtbane for at komme med et taktisk modspil til at Dortmund eliminerer Xabi Alonsos indflydelse, for det krydret med en ringe kamp af Pepe kostede os dyrt i onsdags.
Arbeloa - Ramos - Varane - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - C. Ronaldo
Benzema
Ser helst Essien på højreback hvis han er klar, men Arbeloa skal derind hvis han ikke er så Pepe kan komme tilbage på bænken.
Higuain ser jeg som en spydspids i form, men han er alt for let og løbe offside for et forsvar og han kom slet ikke til sin ret selvom han løb godt for holdet. Derfor håber jeg man tager den mere opsspilsaktive Benzema i returkampen, og sætter sin lid til at Ronaldo rammer kassen den dag.
Arbeloa - Ramos - Varane - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - C. Ronaldo
Benzema
Ser helst Essien på højreback hvis han er klar, men Arbeloa skal derind hvis han ikke er så Pepe kan komme tilbage på bænken.
Higuain ser jeg som en spydspids i form, men han er alt for let og løbe offside for et forsvar og han kom slet ikke til sin ret selvom han løb godt for holdet. Derfor håber jeg man tager den mere opsspilsaktive Benzema i returkampen, og sætter sin lid til at Ronaldo rammer kassen den dag.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved anes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen