Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga EA Sports, 19. spillerunde
Utroligt nok i en kamp med en ultradefensiv modstander. Men det siger mere om vores taktiske oplæg
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Den dommer er da ihvertfald på ingen måde det man kan kalde en hjemmebane dommer...
Til gengæld mangler vi både noget fra Bellingham og Modric, efter min mening. Ville nok også hellere have Brahim inde end Modric lige nu.
Og så det også vildt at vi står med 2 gule kort for brok, og Mallorca står med 1 gult kort efter alle deres små svinestreger.
- 9eren
- Gæst
-
Vini spiller som Vini nu spiller, han har mange aktioner fordi han prøver hele tiden, men blikket for spillet og sine medspillere mangler han altså, og det er ok at kritisere og sætte spørgsmålstegn ved den del af hans spil. Han er alt for kaotisk imo.Lars1991 post=171131 skrev: Vini har altså været en del bedre end Rodrygo i den her kamp :D Mærkelig holdninger herinde omkring Vini tbh.
Til gengæld mangler vi både noget fra Bellingham og Modric, efter min mening. Ville nok også hellere have Brahim inde end Modric lige nu.
Og så det også vildt at vi står med 2 gule kort for brok, og Mallorca står med 1 gult kort efter alle deres små svinestreger.
elle44 post=171133 skrev:
Vini spiller som Vini nu spiller, han har mange aktioner fordi han prøver hele tiden, men blikket for spillet og sine medspillere mangler han altså, og det er ok at kritisere og sætte spørgsmålstegn ved den del af hans spil. Han er alt for kaotisk imo.Lars1991 post=171131 skrev: Vini har altså været en del bedre end Rodrygo i den her kamp :D Mærkelig holdninger herinde omkring Vini tbh.
Rodrygo har næsten ikke lykkedes med noget som helst - både mistet bolden uprovokeret flere gange og mislykkedes i nøglesituationer.. f.eks. da Vini lobber bolden over forsvaret til ham. Derudover, som jeg skrev, synes jeg ikke Bellingham og Modric har været specielt gode i dag. Især Bellingham ifht det man forventer af ham, har virkelig ikke bidraget med meget. Men alligevel er kritikken nærmest kun rettet imod Vini herinde. Sjovt som det har ændret sig efterhånden.