Optakt: Real Madrid - Mallorca, LaLiga EA Sports, 19. spillerunde

2 år 7 måneder siden #73 af elle44

Lars1991 post=171174 skrev: ​Jeg synes egentlig det jeg har skrevet indtil videre er nok til at udstille det negative bias, men en sidste ting vil jeg dog nævne. Jeg ser ikke denne enorme kritik af Vini andre steder end herinde. Så jeg ved faktisk ikke, hvor mange der egentligt har denne holdning om Vini som et problem for Real Madrid. Men du har ret, jeg er i undertal herinde!

​Det må sgu være fedt bare at kunne sætte flueben ved egne argumenter, og så smide modargumenterne ned i en lille fin skraldespand med mærkatet "negativ bias". Måske du kunne overveje om du havde en bias i den anden retning?

Min opfattelse af fanbasen inden sæsonstart var helt klart en enighed om, at Vini (og Rodrygo) skulle tage det næste skridt op. Især i liga sammenhæng. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #74 af Kiwes
Vini skal droppe hans brokkeri, det gør intet godt for hans spil..tværtimod. Det jo helt seriøst hver kamp han gør det. Ift. hans spil er det tydligt at han kæmper med at ramme formen og derfor er det også kun fair at Brahim starter indtil han er der. ​
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Dragam

2 år 7 måneder siden #75 af Estadio Santiago Bernabéu

Lars1991 post=171171 skrev: Haha jamen altså, case in point. De længder og krumspring man prøver at tage for at underkende Vini :D

Jeg har nu altid forsvaret Vini. Selv dengang han havde det hårdt og Steen altid var efter vores unge gut.

Jeg synes bare godt man kan gå lidt mere nuanceret til debatten end din tilgang.

Rodrygo har stort set aldrig spillet på den plads han helst vil spille. Tror du ikke han ville have haft en lidt stærkere Real Madrid karriere hvis han fik lov til at få Vini mængder af spilletid på sin yndlingsposition i stedet for næsten altid at spille på hans 2. og 3. valg?

På samme tid tror jeg heller ikke Vinis kvaliteter ville give helt samme pote hvis han skulle spille 9er eller 11er i stedet for 7er.

Bare lidt stof til eftertanke så det ikke behøver være så sort/hvidt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 7 måneder siden #76 af Dragam

Kiwes post=171178 skrev: Vini skal droppe hans brokkeri, det gør intet godt for hans spil..tværtimod. Det jo helt seriøst hver kamp han gør det. Ift. hans spil er det tydligt at han kæmper med at ramme formen og derfor er det også kun fair at Brahim starter indtil han er der. ​

​En ting er vini's form, noget andet er at han ikke ser nær så hurtig ud nu - han blev hentet i løbedueller flere gange igår. 

Det kan være at den kommer gradvist igen, hvis han undgår skader fremadrettet, men hvis ikke, så bliver det svært for ham, da det jo ikke ligefrem er hans store fodbold intelligens der præger hans spil.

Og helt enig, Brahim bør starte fremfor Vini - han er et langt positiv for vores spil.
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved Dragam.

Leveret af Kunena Forum