Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- 9eren
- Gæst
-
og ti så stille om Oblak :)-#7- post=171637 skrev: Hvad fanden laver Oblak også.
Vi burde ha ført med et eller to mål.
tror sagtens de kan begå sig på det niveau. Især DiazKiwes post=171639 skrev: Håber vi senest efter 60min får Diaz og Guller at se...ATM eller ej det er stadig copa del rey.
Men er du vimmer, jeg har ikke set et hold prøve at påvirke dommerne så ihærdigt siden Barca under Pep.
Men ellers en fin nok kamp, vi har haft et par mega chancer. Både til Bellingham, Vini og Rodrygo..
Er faktisk enig, selvom jeg er træt af Vinis attitude. Det hører ikke nogen steder hjemme at den samme bolddreng kaster bolde ind. Synes at dommere burde have gået ud til bolddrengen og givet ham en påtale. Men dommeren virker lidt til at have tabt kontrollen, og derfor frygter jeg også et dumt rødt kort.Lars1991 post=171643 skrev: Det jo dommeren der er håbløs. Vini fortæller at der er en bolddreng der kaster en bold efter en Real Madrid spiller, men han vælger bare at ignorere det. Det altså noget der er værd at svare på, men han vælger at give et gult i stedet. Sådan kan man vel også håndtere det...
Ja, eller fortælle Vini at han ikke kan gøre noget - eller at fjerde dommeren tager sig af det. Eller hvad man nu gør/kan gøre i sådan en situation. Men ja, man kan også bare ignorere at det skete og give et gult :D
Jeg synes ikke der er noget i vejen med hans attitude i denne kamp. Der er jo bare fokus på lige netop ham. Hvis Vini gjorde hvad Bellingham gjorde, da Lino opførte sit lille teaterstykke, så havde der jo også været fokus på det.