Optakt: Atlético Madrid - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
RM TV er ekstremt objektive, så rigtig interessant de går ud og brokker sig. Den her sag lugter langt væk!!9eren post=171792 skrev:
Glemte også at nævne at RM tv har været ude og brokke sig og flere har sat spørgsmålstegn omkring dommerens præstation.Siempre Madrid post=171787 skrev:
Dommerne skal klandres, når de skal klandres.9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira
Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.
Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det sker, det er ærgerligt, ikke verdens undergang. Videre.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Jaa, helt klart!Madridista02 post=171794 skrev:
RM TV er ekstremt objektive, så rigtig interessant de går ud og brokker sig. Den her sag lugter langt væk!!9eren post=171792 skrev:
Glemte også at nævne at RM tv har været ude og brokke sig og flere har sat spørgsmålstegn omkring dommerens præstation.Siempre Madrid post=171787 skrev:
Dommerne skal klandres, når de skal klandres.9eren post=171786 skrev: LDen kamp i går var en Negreira kamp
Negreira
Men Cuadra Fernández kan dårligt klandres for, at Rüdiger forlænger et indlæg til Lino. Han kan slet ikke gøre for, at Lunin dropper fatalt og elendigt. Han kan heller ikke rigtig gøre for, at Vinícius mister bolden på egen banehalvdel og ikke får stoppet Griezmann.
Gårsdagens nederlag har én ansvarlig: Real Madrid selv.
Dommeren har modtaget en stor sum penge + Rolex-ure dagen før kampen :-)
Godt at vi har vores kære 9eren til at påminde os om det én enkelt eller to gange
- 9eren
- Gæst
-
Jeg kan ikke tage den holdning seriøst om at vi bare skulle ha spillet bedre. Vi soillede i flere perioder Atletico ud af banen. Vi rammer overliggeren 2 gange og scorer måske et legalt mål og bliver snydt for et klokkeklart straffe og et rødt til Atleti. Igennem det meste af kampen får Atletis spillere lov til at gøre alt.
Når dommeren får så stor inflydelse på kampen så kan jeg kun tænke at det stadig bobler og syder med penge under bordet i spansk fodbold
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
“Corrupción tecnológica“ el nuevo método para influir la competición.
- Los frames en los fueras de juego
- Las imágenes sesgadas del VAR
- La sala anexa
- Realización/VAR
- Conflicto de intereses Mediapro/FCB
- Los mensajes de Negreira 2.0
👉 futbolgate.com/investigaci%C3…
- 9eren
- Gæst
-