Optakt: Real Madrid – Almería, LaLiga, 21. spillerunde
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Hans ansigts udtryk var lidt specielt efter det blev dømt som hånd til at starte med
longwind post=171959 skrev:
Ingen husker det ved enden af sæsonen alligevel. I 2020 var der en kamp mod Valencia hvor vi fik dømt tre straffespark imod os der var nøjagtig lige så latterlige som det vi fik dømt for os i dag (shoutout til dem der også kan huske den kamp). Den sæson tabte vi titlen med 2 point. Ingen husker det i dag.Dragam post=171953 skrev: Vi kommer til at høre så meget for dommerhjælp efter denne kamp (hvilket man vel også kan argumentere for at vi fik).
Jeg tror du har helt ret i, at ingen husker denne specifikke kamp, men det taler ind i narrative om, at vi altid får dommerhjælp.
Må indrømme jeg synes den er på vippen, men samtidig tænker jeg det er svært at få kræft i den uden at den rammer skulderen.Brylle post=171973 skrev: Hvor er det egentlig helt vildt sat ind af Vinicius med 2 mand på ryggen af ham og så kunne dirigere den ind med skulderen. Ærgerligt der går fnidder i den i stedet for at hylde så flot en aktion
Nogen der har link til situationen i høj kvalitet?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg synes deres mål til 3-1 var hårdt dømt, det må jeg sige. Den kan selvfølgelig dømmes, altså… det er sgu lidt noget piveri. Straffesparket er selvfølgelig åndsvagt, men hvor mange af den slags straffe er ikke dømt imod os de seneste år, det er åbenbart reglerne.