Optakt: Real Madrid – Almería, LaLiga, 21. spillerunde
Jeg har også set det argument, omkring Vini, at han ikke ville kunne have fået den fart i bolden med overarmen. Det skal jeg ikke kunne sige 100% sikkert er sandt, men umiddelbart tænker jeg at det er rigtigt, virker utrolig svært at skulle kunne det? Men til gengæld ret let med skulderen?
x.com/SeputarMadrid/status/1749240019104195059?s=20
Derudover synes jeg også bare det ligner siden af skulderen, som skulle være legalt nok.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Almeria forsøgte at snyde i hele kampen. De tog sig til hovedet, når de fik en berøring på skulderen for at spilde tid og frustrere Real Madrid. De var uheldige, og der er ikke noget de kan gøre udover at snakke nonsens.Lars1991 post=172003 skrev: Har i set situationen igen? Jeg kan godt nok ikke se noget frispark. Rudiger og Joselu hopper bare højere end de to Almeria-spillere.
Jeg har også set det argument, omkring Vini, at han ikke ville kunne have fået den fart i bolden med overarmen. Det skal jeg ikke kunne sige 100% sikkert er sandt, men umiddelbart tænker jeg at det er rigtigt, virker utrolig svært at skulle kunne det? Men til gengæld ret let med skulderen?
x.com/SeputarMadrid/status/1749240019104195059?s=20
Derudover synes jeg også bare det ligner siden af skulderen, som skulle være legalt nok.
Xavis udtalelse efter kampen er godt nok ækel. Desværre føles det bare som om, at La Liga bare en skraldespand hvad angår sportsmanship.
Alle kendelserne, omend tætte, var korrekte. Den eneste jeg synes er på vippen var da Arribas scorede. Men man skal se det i sin kontekst. Almeria fik mange lignende frispark i kampen, og hvis dommeren skal følge sin linje, så skal Bellingham også have frispark der. Almeria blev ironisk nok ofre for deres egen teatralskhed, da de igennem hele kampen pivede over det mindste.
Føler sgu nogen gange man lever i en alternativ virkelighed. At der kan kom så meget hysteri over kendelserne igår.. man føler jo det en episode af Black Mirror or something :D
Ja, på nettet bliver det hele meget ‘out there’.Lars1991 post=172006 skrev: Jaja og så bliver de to første jo alle dage dømt med VAR, det har vi jo set tusind gange før. Det jo kun Vinis mål, der er en mere ny situation, som kræver en mere individuel bedømmelse. De andre er jo bare rutine arbejde.
Føler sgu nogen gange man lever i en alternativ virkelighed. At der kan kom så meget hysteri over kendelserne igår.. man føler jo det en episode af Black Mirror or something :D
Real- og Barca-fans kan af en eller anden årsag ikke eksistere på samme internetforums. På bold.dk er det i hvert fald en børnehave.
Det resulterer jo så i, at der sidder en masse mennesker, med samme biaser og holdninger, og gejler hinanden op.
Jeg så en enkelt på fcbarcelona.dk-forummet, der havde en rationel og logisk vinkel - Altså bedømte kendelserne en for en, med samme udfald, at eneste tvivlsomme var Vini. Resten råber og skriger om korruption og Franco. Det er så fjernt ..
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det svarer vel lidt til at have et forum fyldt med "9eren". En masse brugere der altid råber efter korruption, så snart der er en tvivlsom kendelse.NadaMás post=172008 skrev:
Ja, på nettet bliver det hele meget ‘out there’.Lars1991 post=172006 skrev: Jaja og så bliver de to første jo alle dage dømt med VAR, det har vi jo set tusind gange før. Det jo kun Vinis mål, der er en mere ny situation, som kræver en mere individuel bedømmelse. De andre er jo bare rutine arbejde.
Real- og Barca-fans kan af en eller anden årsag ikke eksistere på samme internetforums. På bold.dk er det i hvert fald en børnehave.
Det resulterer jo så i, at der sidder en masse mennesker, med samme biaser og holdninger, og gejler hinanden op.
Jeg så en enkelt på fcbarcelona.dk-forummet, der havde en rationel og logisk vinkel - Altså bedømte kendelserne en for en, med samme udfald, at eneste tvivlsomme var Vini. Resten råber og skriger om korruption og Franco. Det er så fjernt ..
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Du har givetvis ret, Kiwes, men omhandler det antallet af VAR-kendelser, så bliver det jo bare endnu mere grotesk. VAR er jo netop sat i verden for at tage sig af situationer, som ikke i første omgang er set af dommeren. Så hvorfor skulle Real Madrid ikke kunne få 25 VAR-kendelser i løbet af en kamp? Og hvorfor skulle Barcelona ikke kunne få 50?Kiwes post=172007 skrev: Jeg er ret overbevist om at det er antallet af VAR kendelser der gik vores vej end de enkelte situationer der gør at folk tuder. Hvis man kigger på dem individuelt er der reelt kun en der kan diskuteres og det er om Vini har hånd på bolden. Lad dem tude alt det de vil, vi havde sikkert også haft det stramt hvis Barca stod i samme situation.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvor er den klub lav. Xavi og Laporta gør absolut intet for at opretholde et billede af Barca som en mesterlig klub. Mes Que Un Club .. Det eneste de er mere end en klub er Luksusfælden-deltagere der giver skylden til alle andre ..
Barca bliver jo på ingen måde bortdømt ift. Real, hvis man kigger på de sidste mange år.
Men godt for dem, nu har de sikret deres forklaringsgrundlag på at de ikke vinder noget i år. Det tager selvfølgelig lidt pres fra dem. Så skal de ikke længere funderer over hvordan de til for ganske nylig formåede at gå over to måneder uden at vinde med mere end én. Det er dommernes skyld al sammen.
Ej at forglemme deres første triple, hvor Chelsea bliver snydt for 2-3 straffespark i en ChL-semifinale - Bare for at nævne det mest klare eksempel på, hvor de har haft heldet med sig.
Vi skal sgu prise os lykkelige for at have Perez og Carlo til sammenligning.
Prøv at forestille jer at Bayern München udtale sig på den måde. Eller Manchester United. Eller Atletico Madrid for den sags skyld. Det har man nemlig meget svært ved at forestille sig.