- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: RB Leipzig – Real Madrid, Champions League-ottendedelsfinale, 1. kamp
Optakt: RB Leipzig – Real Madrid, Champions League-ottendedelsfinale, 1. kamp
Det er en af grundende til at Jude har scoret væsentligt mindre i de seneste måneder - Joselu har stortset ikke spillet. Når det kun er jude i feltet, så kan forsvarene langt nemmere fokusere på ham, men når han kommer ind i feltet som ekstra mand, hvor forsvarst i forvejen holder øje med 9eren, så er det han bliver farlig !Kiwes post=172577 skrev:
Jude kan gå, da han kommer meget i feltet. Men det duer ikke med de 3 i dag, ingen i feltet.Dragam post=172576 skrev:
Og så må Carlo snart indse, at det ikke fungerer uden en 9er !Kiwes post=172573 skrev: Vores angreb er ikke eksisterende og bliver derfor alt for let at dække op for. Enig med mange af jer andre. Rodrygo ud og Joselu ind.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sikke en opgrade fra Asensio.
I august måned syntes jeg det var en kæmpe downgrade fra Asensio. Det kan være dejligt at tage fejl nogle gange!
så længe han får tillid og spilletid tror jeg han er glad for at være her.Real HWL post=172587 skrev: Jeg elsker Brahim, sikke en spiller. Håber han bliver i Real i mange år. Selvom han desværre nok altid vil være 2. violin.
Men en spiler som Rodrygo bør gås nærmere i trådene. Synes slet ikke han egner sig som fast starter