- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: RB Leipzig – Real Madrid, Champions League-ottendedelsfinale, 1. kamp
Optakt: RB Leipzig – Real Madrid, Champions League-ottendedelsfinale, 1. kamp
Brahim også er spanier (mor spanier og far marokkaner og spiller med sikkerhed for spanien hvis ikke landstræneren får en alvorlig hjernebløsning)Petroleum post=172625 skrev: Jeg har længe tænkt, at Rodrygo må afsted til sommer. Som flere skriver, så er han meget bedre på venstre kant. men han får aldrig startpladsen der. naturligvis. og brahim spiller immervæk bedre på højre end rodrygo gør. så sælg rodrygo for en pæn sum.
Derudover, Nacho.... what to do? Hold kæft han er faldet i niveau i denne sæson - men for mig betyder det virkelig noget at have en "home grown" spanier i truppen, med stor stor erfaring. Hvis vi skiller os af med ham, så har vi jo nærmest kun Carvajal, Vasquez og Joselu (som kun er leje pt) tilbage, som er spaniere fra eget akademi? Generelt vil jeg gerne se flere spaniere i truppen, dog ikke på bekostning af kvalitet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Det er helt sikkert også det Carlo kommer til at gøre - Han har jo et klart hierarki han følger.
Det er selvfølgelig ikke fair over for Lunin, der har gjort alt man kunne bede om og mere til, men Courtois kan være den definitive forskel mod et hold som City.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Courtios er verdens bedste målmand, hvorfor han naturligvis skal starte inde. Det andet kommer ikke til at ske - altså overhovedet ikke :-)9eren post=172627 skrev: Lunin står så godt at selv Thibaut skal sidde på bænken når han kommer tilbage i mine øjne
- 9eren
- Gæst
-
Lunin skal danha resten af sæson på pladsen
Jeg synes han i denne sæson har vist han har hvad der skal til. Jeg er fuldstændig på røven over hvor dygtig han er. Det er for mig hjerteskærende at tænke på hvor langt under raderen han vil gå når vi vinder La Liga denne sæson men jeg glemmer det aldrig - han har været en af sæsons bedste i en rigtig god sæson.
Jeg synes allerede nu han ser ud til at være bedre med fødderne end TiBo og han har den her spidskompetence som Ederson i City har, hvor han kan skyde projektiler langt langt op i banen og starte kontra angreb helt nede fra sit eget lille felt. Han er stor, ekstremt reaktionsstærk (her ligner han TiBo helt vildt meget), fantastisk (!!) i luftspillet, virkelig god i 1 mod 1ere og så har han den her ukuelighed og fatning der bare ser ud til at blive printet i vores unge spillere i Madrid disse år.
Jamen jeg er helt forelsket i ham. Det er næsten ærgerligt TiBo vender tilbage.. Det er det selvfølgelig ikke, for alle ved hvor god han er, men hold nu kæft hvor er Lunin også bare god og det er en ubarmhjertig sport, for selvom han lige nu meget vel kan spille den bedste sæson i hele sin karriere, så er han nummer 2 fra næste sæson igen. Og det er han bare alt for god til.
Bellingham har vist sig at være verdens bedste spiller (sammen med Mbappé)
Camavinga har taget skridtet op som en af verdens bedste midtbanespillere. Det
er vel kun Valverde og De Bruyne som er bedre.
Brahim har udviklet sig så meget at han faktisk er god nok til Real Madrid.
Lunin er blevet en topklasse-målmand der kan spille i hvilken som helst storklub.
Tchouameni som forsvarspiller er den nye Desailly. Ham og Militao kommer til at eje det midterforsvar i mange år.
Hvis Real Madrid henter Miguel Gutierrez og ung talentfuld højreback sammen med Mbappé, behøver man ikke tænke på transfers de næste 10 transfervinduer.
Kan man forlænge med ham skal man selvfølgelig bare gøre det, og så har man ham i baghånden hvis Courtois (mod forventning) har tabt så meget niveau, at han ikke længere er en holdbar løsning. Ellers vil jeg sige at den klub som henter Lunin får sig en overordentlig dygtig målmand de næste mange år. Det er sådan lidt en Emiliano Martinez karriere han er ved at bygge op synes jeg.
DC19