Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLaiga, 29. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Et godt indhop. Det skal nok blive til mere
- Brylle
- Gæst
-
Nevermind. Lucas på top! :DBrylle post=173615 skrev: Puha en sløj bænk vi kommer med. Modric og Guler som de offensive esser. Underligt at der ikke er fyldt på nedefra med Nico Paz og Rodriguez. Lad os håbe, at der ikke sker noget i dag.
Frisk omgang af Guler igen
Men rigtig stærk kamp i dag, det blev aldrig særlig spændende. Brahim tog meget ansvar med bolden. Valverde overalt. Vini konstant farlig. Rodrygo er Rodrygo.
- 9eren
- Gæst
-
Det var jo heller ikke fordi han var ødelæggende for det offensive spil.9eren post=173681 skrev: Jeg synes slet ikke Rodrygo spillede en skidt kamp
Men tålmodigheden bliver jo testet, når han er så uskarp. Syntes @Lars1991 siger det meget godt.
Han var da centimeter fra at score et mål.Lars1991 post=173678 skrev: Altså vi kan godt blive enige om at det er den forkerte beslutning, han kunne have sendt Valverde i himlen. Men frækt er det sgu, han er en ret sjov type! Generelt ikke et særlig godt indhop dog, det ligner han ville lidt for meget hver gang han fik bolden.
9eren post=173681 skrev: Jeg synes slet ikke Rodrygo spillede en skidt kamp
Han var heller ikke decideret skidt i dag, men det er helheds billedet. Han bidrager med for lidt i forhold til den rolle han har på holdet.
Jeg har egentlig været på hans side det meste af sæsonen, og været enig med Ancelotti i at vælge ham gang på gang, fordi han netop har det top-niveau som han viste i de 5 liga kampe (plus lidt CL kampe omkring). Det jo et niveau som jeg aldrig har set Brahim Diaz på f.eks., selvom han har været god. Så det giver mening at prøve at spille ham i top form, når vi skal til at spille de afgørende kampe i foråret... men der er vi så ved at være nu, og han er ikke i nærheden af sit top-niveau. En spiller der har været bedre end ham i det meste af sæsonen er netop Brahim Diaz og håber han får hans plads imod City, hvis der ikke sker noget vildt inden.
Kiwes post=173683 skrev:
Han var da centimeter fra at score et mål.Lars1991 post=173678 skrev: Altså vi kan godt blive enige om at det er den forkerte beslutning, han kunne have sendt Valverde i himlen. Men frækt er det sgu, han er en ret sjov type! Generelt ikke et særlig godt indhop dog, det ligner han ville lidt for meget hver gang han fik bolden.
Det underordnet i forhold til beslutningen. Den er langt svære at score på end en friløber, så beslutningen skulle have været at spille Valverde. At han så er tæt på at score viser tilgengæld en eminent skudteknik! Og det var heldigvis ligegyldigt i forhold til resultatet, og det vidste han jo nok også. Hvis der havde været noget på spil, håber og tror jeg han havde spillet Valverde.
- 9eren
- Gæst
-