Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLaiga, 29. spillerunde
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
hvis han var spanier og ikke brasilianer var han forlængst hevet ud på bænkenelle44 post=173689 skrev: Rodrygos spil er vel egentlig ok som andre siger, men de slatne afslutninger han kommer med i flere måneder i streg holder simpelthen ikke. Han er alt for utilregnelig.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Valverdes mål og assists denne sæson har ikke været super høje, men der er en grund til at han har spillet alle kampe indtil videre. Han er enhver træners drøm. Arbejder stenhårdt, pålidelig, og så river han modstandernes kæder fuldstændig fra hinanden, med alle sine løb. Han er fantastisk og skulle selvfølgelig have været kåret som kampens spiller i går, desværre tæller mål ofte bare mest, i fodbold.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Ja, 10 point foran med 9 kampe tilbage. Den smider vi ikke.Real HWL post=173697 skrev: Sindssyg vigtig sejr idag. Taber Barca imorgen, betegner jeg os som mestre.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men Super league, det skal de satme ikke have noget af i Spanien.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Tebas er jo bare en kæmpe joke.El Siete post=173701 skrev: Osasunas fans råbte "Vinicius Dø" under kampen igår, hvilket er tredje episode på blot en uge, og der bliver gjort absolut INTET. Jeg fatter ikke at La Liga har det helt fint med et ry som en liga hvor spillere bliver mobbet ud af bla. racistiske tilråb
Men Super league, det skal de satme ikke have noget af i Spanien.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024