Optakt: Osasuna – Real Madrid, LaLaiga, 29. spillerunde

2 år 4 måneder siden #73 af -#7-
​Hvis nu Arda fik en reel chance, istedet for 4-5 minutter her og der, så kunne det være at han ikke følte han var nødt til at score fra midtbanen, for at overbevise Ancelotti om at han skal have mere spilletid.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #74 af elle44
Rodrygos spil er vel egentlig ok som andre siger, men de slatne afslutninger han kommer med i flere måneder i streg holder simpelthen ikke. Han er alt for utilregnelig.

2 år 4 måneder siden #75 af mohbar

elle44 post=173689 skrev: Rodrygos spil er vel egentlig ok som andre siger, men de slatne afslutninger han kommer med i flere måneder i streg holder simpelthen ikke. Han er alt for utilregnelig.

​hvis han var spanier og ikke brasilianer var han forlængst hevet ud på bænken
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 4 måneder siden #76 af Madridista02
Valverde med endnu en klasse præstation igår. Tre assists! Især den sidste assist, hvis det er med fuldt overlæg og ikke en tilfældighed, måden han lægger bolden af på, så er det virkelig flot lavet.
Valverdes mål og assists denne sæson har ikke været super høje, men der er en grund til at han har spillet alle kampe indtil videre. Han er enhver træners drøm. Arbejder stenhårdt, pålidelig, og så river han modstandernes kæder fuldstændig fra hinanden, med alle sine løb. Han er fantastisk og skulle selvfølgelig have været kåret som kampens spiller i går, desværre tæller mål ofte bare mest, i fodbold.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Madridista02.

2 år 4 måneder siden #77 af Real HWL
Sindssyg  vigtig sejr idag. Taber Barca imorgen, betegner jeg os som mestre. ​
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #78 af 9eren
Den var sindsyg vigtig og selvfølgelig skulle det ikke være helt uden polemik.

2 år 4 måneder siden #79 af El Siete

Real HWL post=173697 skrev: Sindssyg  vigtig sejr idag. Taber Barca imorgen, betegner jeg os som mestre. ​

​Ja, 10 point foran med 9 kampe tilbage. Den smider vi ikke. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 4 måneder siden #80 af Ramos4
Girona er gået helt i stå. Vi har 11 point til Barca hvis de taber i dag. Ligaen er done and dusted.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 4 måneder siden #81 af El Siete
​Osasunas fans råbte "Vinicius Dø" under kampen igår, hvilket er tredje episode på blot en uge, og der bliver gjort absolut INTET. Jeg fatter ikke at La Liga har det helt fint med et ry som en liga hvor spillere bliver mobbet ud af bla. racistiske tilråb

Men Super league, det skal de satme ikke have noget af i Spanien.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 4 måneder siden #82 af Ramos4

El Siete post=173701 skrev: ​Osasunas fans råbte "Vinicius Dø" under kampen igår, hvilket er tredje episode på blot en uge, og der bliver gjort absolut INTET. Jeg fatter ikke at La Liga har det helt fint med et ry som en liga hvor spillere bliver mobbet ud af bla. racistiske tilråb

Men Super league, det skal de satme ikke have noget af i Spanien.

​Tebas er jo bare en kæmpe joke. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum