Optakt: Real Madrid - Athletic Club, LaLiga, 30. spillerunde

2 år 2 måneder siden #13 af Dragam

-#7- post=173864 skrev: ​Rodrygo kan jo være nok så god på venstrekanten, men den plads bliver bare aldrig hans i Real Madrid. Han må tage sig sammen og spille bedre på den højrekant istedet. 

​Ja det var da nogle hårdtslående argumenter du kommer med der...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #14 af -#7-
​Så lad mig sige det sådan her, jeg vil langt hellere have at Vinicius spiller den plads, fordi vi ved hvor god han er netop der, end begynde at omskole ham til en højrekant, fordi Rodrygo POTENTIELT kunne være bedre til venstre end han er til højre.

At skulle til at rykke rundt på Vinicius, fordi Rodrygo langt om længe finder målet i den her kamp, er simpelthen noget af det dummeste og reaktionære jeg har læst. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 år 2 måneder siden #15 af Dragam

-#7- post=173866 skrev: ​Så lad mig sige det sådan her, jeg vil langt hellere have at Vinicius spiller den plads, fordi vi ved hvor god han er netop der, end begynde at omskole ham til en højrekant, fordi Rodrygo POTENTIELT kunne være bedre til venstre end han er til højre.

At skulle til at rykke rundt på Vinicius, fordi Rodrygo langt om længe finder målet i den her kamp, er simpelthen noget af det dummeste og reaktionære jeg har læst. 

​Apropo det dummeste jeg har læst...

Rodrygo har alle dage været langt bedre på venstre kant, end højre. Hvis du ikke er klarover dette faktum, så kan jeg godt være i tvivl om hvor mange real madrid kampe du egentlig ser... 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

2 år 2 måneder siden #16 af mohbar
​bortset fra målet så spiller vi ret dårligt

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #17 af Brylle
​Desværre har vi intet set til Rodrygo siden målet og vi lider bare under al den gemmeleg… Vinicius er bare for god og langt mere aktiv. Desværre for Rodrygo

Men noget mere flow og bytten positioner mellem de to ville være spændende hvis det får Rodrygo mere med i spillet 

Vi mangler stadig at få det maksimale ud af de fantastiske kvaliteter som han har! 

2 år 2 måneder siden #18 af -#7-
​Jeg tror sgu godt nok du misforstår pointen i mit indlæg Dragam. Pointen er jo ikke om Rodrygo er bedre på den ene eller den anden plads, men at han skulle være så meget bedre til venstre, at man ligefrem skal ud i at omskole Vinicius.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 2 måneder siden #19 af mohbar
​Brahim er vigtig for vores kombinationsspil i angrebet og bør absolut starte mod City

2 år 2 måneder siden #20 af Kiwes
​Udover målet så synes jeg godt nok det har været en sløj omgang. Vi er virkelig dårlig på bolden og smider den væk gang på gang. Der skal simpelthen steppes op,
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 2 måneder siden #21 af Dragam

-#7- post=173870 skrev: ​Jeg tror sgu godt nok du misforstår pointen i mit indlæg Dragam. Pointen er jo ikke om Rodrygo er bedre på den ene eller den anden plads, men at han skulle være så meget bedre til venstre, at man ligefrem skal ud i at omskole Vinicius.

​Vinicius er aldrig blevet afprøvet højrekanten, så vi ved jo ret beset ikke om han er ligeså god på højre som venstre. Vinicius spil bygger primært på fart, og hans fart ville også gøre, at han langt nemmere vil kunne gå på ydersiden på højrekanten, end rodrygo kan. Omvendt bygger Rodrygos spil langt mere på teknik, og den stråler i langt højere grad, når han kan trække ind i banen på hans stærke ben.

Men det er som sagt aldrig blevet afprøvet - det kunne være interessant at se det blive.

Men hvis Rodrygo aldrig kommer til at spille venstrekant, specielt når mbappe kommer, så bør man sælge Rodrygo til sommer (som der også er blevet talt om før)... for han er bare ikke højrekant.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #22 af Brylle

Dragam post=173873 skrev:

-#7- post=173870 skrev: ​Jeg tror sgu godt nok du misforstår pointen i mit indlæg Dragam. Pointen er jo ikke om Rodrygo er bedre på den ene eller den anden plads, men at han skulle være så meget bedre til venstre, at man ligefrem skal ud i at omskole Vinicius.

​Vinicius er aldrig blevet afprøvet højrekanten, så vi ved jo ret beset ikke om han er ligeså god på højre som venstre. Vinicius spil bygger primært på fart, og hans fart ville også gøre, at han langt nemmere vil kunne gå på ydersiden på højrekanten, end rodrygo kan. Omvendt bygger Rodrygos spil langt mere på teknik, og den stråler i langt højere grad, når han kan trække ind i banen på hans stærke ben.

Men det er som sagt aldrig blevet afprøvet - det kunne være interessant at se det blive.

Men hvis Rodrygo aldrig kommer til at spille venstrekant, specielt når mbappe kommer, så bør man sælge Rodrygo til sommer (som der også er blevet talt om før)... for han er bare ikke højrekant.

​Har du ikke sagt at Vinis fart er væk efter sin sidste latinske skade som du belærte os om? Eller husker jeg forkert? :)

2 år 2 måneder siden #23 af NadaMás
​Vini er nu på sin tredje sæson, hvor han viser et niveau, Rodrygo endnu har til gode at vise.

Det er da muligt at Rodrygo ville kunne vise noget lignende hvis han spillede til venstre - Og så alligevel ikke.

Jeg vil vove at påstå at Vini er sværere at forsvare end Rodrygo, fordi han bliver ved og ved og ved med de hurtige ryk, over en hel kamp. Han kommer frem til noget hver kamp.

Rodrygo er rigtig dygtig til at løbe med bolden tæt klistret, og er ret beset også en bedre dribler end Vini (Vini er dog bedre til tricks), men han umiddelbart ikke lige så mange forcer som Vini. Rodrygo er virkelig farlig når han trækker ind i banen, hvor Vini i højere grad kan være rigtig farlig begge veje, mod baglinjen og når han trække ind af.

Selv Mbappé kommer ikke til at rykke på Vini. Han er holdets farligste kort, og det fungerer altså. 28 kampe med 18 mål og 8 assist taler vel sit tydelige sprog i Vinis favør.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Brylle

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #24 af 9eren
Fik halvleg. Håber på at se Militao

Leveret af Kunena Forum