- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Bayern München, Champions League, semifinale, 2. kamp
Optakt: Real Madrid - Bayern München, Champions League, semifinale, 2. kamp
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Jeg har undret mig over hvor du har været.DeLaRed post=175407 skrev: Tillykke Drenge og Piger, hvor har det vaeret en fantastisk season!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Men det ingen snakker om er: Der var jo offside. Når man ser billederne er begge Bayern folk klart offside. Rüdigers arm tæller altså ikke med.madrid2000 post=175412 skrev: Hvor er det ærgeligt, at dommeren fjerner fokus fra vores utrolige comeback.
Det er bare folk der har ondt i røven over at Madrid vinder igen-igen.
Og jeg er ellers også enig i at kampen skulle have været fløjtet af, noget før den her situation.
DC19
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Sorry, glemte at skrive “I’m Back” lol ;-)elle44 post=175411 skrev:
Jeg har undret mig over hvor du har været.DeLaRed post=175407 skrev: Tillykke Drenge og Piger, hvor har det vaeret en fantastisk season!
Lang historie kort, flyttede til nyt land sidste år og havde så i 7-8 måneder problemer med at komme på madridista.dk, det var en fejl 40…ved ikke om det er Torben eller min internet udbyder der har fiflet med backenden, men kom igen på for et par måneder siden, men her har været lidt travlt efter vi har fået barn nr2, så har ikke haft tid til at tjekke ind på forummet.
Håber alle herinde har det godt og har nydt den her season så meget som mig :-)
Donde está la biblioteca?
Jeg tænkte egentlige bare at du var gået under jorden efter Lucas havde et par gode præstationer i streg i starten af sæsonen ;)DeLaRed post=175417 skrev:
Sorry, glemte at skrive “I’m Back” lol ;-)elle44 post=175411 skrev:
Lang historie kort, flyttede til nyt land sidste år og havde så i 7-8 måneder problemer med at komme på madridista.dk, det var en fejl 40…ved ikke om det er Torben eller min internet udbyder der har fiflet med backenden, men kom igen på for et par måneder siden, men her har været lidt travlt efter vi har fået barn nr2, så har ikke haft tid til at tjekke ind på forummet.
Håber alle herinde har det godt og har nydt den her season så meget som mig :-)
Tillykke med barn nr. 2