- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Bayern München, Champions League, semifinale, 2. kamp
Optakt: Real Madrid - Bayern München, Champions League, semifinale, 2. kamp
Tror? Kig på et stilbillede. Der er klar offside..-#7- post=175415 skrev: Altså jeg tror simpelthen ikke der er offside. Jeg vil dog sige at Lunin formentlig havde snuppet den hvis han ikke var stoppet op, fordi der bliver fløjtet. Vildt at dommerne ikke har styr på det, i sådan en kamp.
Og jeg er ellers også enig i at kampen skulle have været fløjtet af, noget før den her situation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Preben er virkelig sur over Real Madrid er I finalen igen.Figo-10 post=175416 skrev: Ah NC klap nu kaje. Mateu Lahoz skal jo lave overskrifter. Unuanceret at de siger det en fejldom. Men mærkeligt de ikke lader spiller gå og trist det det der bliver efterspillet.
Lahoz går altid imod Madrid med sine "meninger".Figo-10 post=175416 skrev: Ah NC klap nu kaje. Mateu Lahoz skal jo lave overskrifter. Unuanceret at de siger det en fejldom. Men mærkeligt de ikke lader spiller gå og trist det det der bliver efterspillet.
Jamen samtlige billeder jeg har set på twitter osv. er den godt nok tæt, deraf min tvivl. Som jeg ser den hænger Rüdigers fod, og er mere eller mindre på linje med knæet på Bayerns spiller. Har du et billede eventuelt som kan lukke munden på mig? Det er virkelig ikke for at være på tværs, men shit jeg synes den er uklar.Ramos4 post=175419 skrev:
Tror? Kig på et stilbillede. Der er klar offside..-#7- post=175415 skrev: Altså jeg tror simpelthen ikke der er offside. Jeg vil dog sige at Lunin formentlig havde snuppet den hvis han ikke var stoppet op, fordi der bliver fløjtet. Vildt at dommerne ikke har styr på det, i sådan en kamp.
Og jeg er ellers også enig i at kampen skulle have været fløjtet af, noget før den her situation.
DC19
dubz.co/v/jt32vg
Og bemærk hvordan Real Madrid spillere og målmand stopper efter at dommeren fløjtede.
EDIT: Ved nærmere eftertanke tænker jeg, at dem, der mener, at der ikke er offside måske kommer til denne konklusion, fordi de fejlagtigt tror, at det er Rudigers hånd, der sætter grænsen, når det egentligt er skulderen som afgør om det offside eller ej.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Vini er godt nok blevet et bæst. Vi mangler bare en mand i boksen til at score på chancerne. Kæmpe indsats af hele holdet. Fed energi og kampgejst. God aggressivitet.
Så snart kendelsen er bevist kan de snakke. Inden da er det bare usual Barca-fanboys der råber. Lad dem endelig. Ekkoet af deres gråd gør kun min søvn sødere.
TILLYKKE ALLE SAMMEN!!! ANOTHER ONE
- 9eren
- Gæst
-