Optakt: Granada - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

2 år 2 måneder siden #13 af Kiwes
​Jeg ser ham også langt mere som en midtbane spiller. Jeg synes ikke helt han har farten til at være kantspiller, så skal han i hvert fald udvikle sig som Bernardo Silva.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #14 af 9eren
Det er som regelt de meget tekniske dygtige spillere står med udfordringen manglende fart. Isco var en sublim teknisk spiller men hans fart puha. Derfor er det bedst at han ikke skal ligge som kantspiller i fremtiden

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #15 af Brylle
​Jeg synes egentlig, at Arda Güler er okay rap på fødderne, men selvfølgelig er han ingen sprinter. Jeg kan sagtens se ham slå igennem både på kanten eller som 10'er/mest offensive 8'er. For mig er det allervigtigste ved Güler at han spiller et skridt længere fremme end den centrale midtbane og at han kommer ind i og omkring feltet hvor rummene er små. Nu har vi set flere gange, at han finder ind i farlige positioner og både kan kombinere og sætte en mand. Han kommer aldrig til at være kanten som er klistret til sidelinjen, men heldigvis kan vi vinde meter på mange bedre måder i fodboldkampe. Arda Güler er mega farlig, så han skal helst ikke for langt tilbage. 

Jeg kan slet ikke se hvordan han skulle ligge nede på Kroos' plads som der er foreslået. Det er jo ikke som sådan kreativitet, som Kroos byder ind med. Arda Güler styrer ikke en kamp og tager ikke temperaturen som Kroos gør, og det skal han heller ikke, for han er slet ikke den spiller. For min skyld kan han sagtens spille både højrekanten og en 10'er. Jeg tror nok han skal slå igennem.

2 år 2 måneder siden #16 af Kiwes
​Brahim er simpelthen for god! Kæmpe tab af spanien.
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, NadaMás, JesperThomsen, Cristiano7

2 år 2 måneder siden #17 af JesperThomsen
​først wow over modric hvor tilskuerne klapper, og så wow over Brahim :)

2 år 2 måneder siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg synes stadig Fran ser svag ud til trods for han spiller en virkelig god kamp mod et hold, der allerede er rykket ned fire runder før tid.

Den billige løsning er selvfølgelig at beholde ham. Og det må være OK hvis man ikke finder € til Davies.

2 år 2 måneder siden #19 af Estadio Santiago Bernabéu

Kiwes post=175547 skrev: ​Brahim er simpelthen for god! Kæmpe tab af spanien.

Ja der dummede landstræneren sig godt nok.

2 år 2 måneder siden #20 af Kiwes

Estadio Santiago Bernabéu post=175549 skrev: ​Jeg synes stadig Fran ser svag ud til trods for han spiller en virkelig god kamp mod et hold, der allerede er rykket ned fire runder før tid.

Den billige løsning er selvfølgelig at beholde ham. Og det må være OK hvis man ikke finder € til Davies.

​Han er ALT for svag defensivt og netop derfor har han ikke fået mere spilletid. 

2 år 2 måneder siden #21 af -#7-
​Alt respekt for hvad Asensio opnåede med klubben, men det har bare været en overordentligt stor opgradering at skifte ham ud med Brahim Diaz op til den her sæson.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Raul7-2880, NadaMás, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 2 måneder siden #22 af Kiwes
​Hvad gør vi næste sæson....fuck brahim!

2 år 2 måneder siden #23 af Estadio Santiago Bernabéu

Kiwes post=175553 skrev: ​Hvad gør vi næste sæson....fuck brahim!

Masser af kampe. Super mange skader.

2 år 2 måneder siden #24 af Raul7-2880
​F. Garcia er god som 3. valg. Mao. er hans niveau passende til en midter/bundklub i La Liga. Minder om dengang vi havde Vallejo

Leveret af Kunena Forum