Optakt: Granada - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

2 år 2 måneder siden #37 af Ramos4
Så vi skal sætte finalesejren på spil fordi Lunin har stået det meste af sæsonen? Altså minus alle de kampe Kepa har stået.

Vi vandt udelukkende i 2002 fordi Iker kom ind og lavede flere feberredninger, som Cesar aldrig ville have lavet. Var Cesar ikke gået ud, havde vi tabt den kamp.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #38 af 9eren
Hvordan kan det være at sætte finale sejren på spil at spille med en målmand der har sikret os videre advancement på straffespark mod City og har stået det meste af 2024. Den må du gerne lige sætte ord på!!!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #39 af Brylle
​Jeg mangler også lidt argumentet for ikke at stille med den, der er bedst på det givne tidspunkt. Selvom det kan føles sådan for os, så spiller vi ikke om en Champions League titel hver dag. Heller ikke hvert år. Vi har før gået i lang titel tørke i CL. Vi skal gå 100% efter sejren og det gælder vel som sådan også i teorien hvis Militao nu er bedste mand ved siden af Rudiger. Den tror jeg dog slet ikke på.

Bedste hold spiller CL-finalen.

2 år 2 måneder siden #40 af Ramos4

9eren post=175569 skrev: Hvordan kan det være at sætte finale sejren på spil at spille med en målmand der har sikret os videre advancement på straffespark mod City og har stået det meste af 2024. Den må du gerne lige sætte ord på!!!

​Det er dig der bruger 2002 som eksempel. I 2002 havde vi vores bedste keeper på bænken og det var ved at gå galt. Det bruger du som argument for at gøre det igen.
Lunin har stået over al forventning, men Courtois er bedre.
Vi kan sagtens vinde med Lunin på mål, men kan Courtois nå i form, er han verdens bedste målmand og kan alene afgøre en kamp, som i finalen for to år siden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #41 af 9eren
Lunin har stået 30 kampe i denne her sæson i alle turneringer. Courtois har stået 2

Så det er pga af den formæssige del også at jeg ønsker at Lunin tager finalen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #42 af 9eren

Ramos4 post=175571 skrev:

9eren post=175569 skrev: Hvordan kan det være at sætte finale sejren på spil at spille med en målmand der har sikret os videre advancement på straffespark mod City og har stået det meste af 2024. Den må du gerne lige sætte ord på!!!

​Det er dig der bruger 2002 som eksempel. I 2002 havde vi vores bedste keeper på bænken og det var ved at gå galt. Det bruger du som argument for at gøre det igen.
Lunin har stået over al forventning, men Courtois er bedre.
Vi kan sagtens vinde med Lunin på mål, men kan Courtois nå i form, er han verdens bedste målmand og kan alene afgøre en kamp, som i finalen for to år siden.

​Nej jeg brugte det som argument for at forsvare at Cesar stod finalen og ikke Iker. Selvom Iker var en bedre målmand i mine øjne.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #43 af Brylle

9eren post=175572 skrev: Lunin har stået 30 kampe i denne her sæson i alle turneringer. Courtois har stået 2

Så det er pga af den formæssige del også at jeg ønsker at Lunin tager finalen.

​Hvad hvis Courtois er den bedste når holdet udtages?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #44 af 9eren
Vi må se hvad Carlo vælger.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #45 af Brylle
​@9'eren

Jeg spørger udelukkende af interesse for hvad du tænker. For jeg forstår ikke, hvorfor det er vigtigere hvem der har stået mest kontra hvem der måske er bedst, hvis Courtois viser sig at være det, men jeg vil gerne forstå det. 

Hvis du ikke vil svare, så er det helt i orden! Jeg kan ikke helt selv finde ud af hvem jeg håber står, men "hjertet" vil nok have det bedst med Lunin.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #46 af 9eren
Jeg tænker her på hvem der er i bedst form. Der er ingen tvivl om at Courtois uden skader i denne her sæson, bør stå everytime. Men Lunin er i bedst kamp form. Han bør stå

2 år 2 måneder siden #47 af Estadio Santiago Bernabéu
​Som skrevet i går: Carlo træffer den beslutning om nogle uger. Lunin kommer ikke til at stå medmindre han er i bedst form på det tidspunkt. Det er CL finalen.

2 år 2 måneder siden #48 af Ramos4
Men er det et sats at give Courtois resten af La Liga kampene? Hvis man så ikke finder ham klar, så har Lunin ikke stået en lille måneds tid, når vi når CL-finalen.

Leveret af Kunena Forum