Optakt: Granada - Real Madrid, LaLiga, 35. spillerunde

2 år 2 måneder siden #25 af Estadio Santiago Bernabéu
​Man er godt nok blevet tryg ved Courtois på rekordtid. Ingen slinger i valsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #26 af 9eren
Bør han stå finalen?

2 år 2 måneder siden #27 af NadaMás

9eren post=175557 skrev: Bør han stå finalen?

​Carlo skal snart vælge i hvert fald.
Det giver ingen mening at give Courtois de resterende ligakampe, for så at spille Lunin i finalen.

Den han satser på skal holdes varm. 

Hvem af dem det skal være, har jeg svært ved at vurdere. Der er fordele og ulemper.

2 år 2 måneder siden #28 af Estadio Santiago Bernabéu

Godt spørgsmål!

Jeg tror Carlo træffer den beslutning om et par uger.

2 år 2 måneder siden #29 af Estadio Santiago Bernabéu
​Endnu en dommer der lukker kampen af før tid i en Real Madrid kamp.

89:55

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #30 af Brylle

NadaMás post=175558 skrev:

​Carlo skal snart vælge i hvert fald.
Det giver ingen mening at give Courtois de resterende ligakampe, for så at spille Lunin i finalen.

Den han satser på skal holdes varm. 

Hvem af dem det skal være, har jeg svært ved at vurdere. Der er fordele og ulemper.

​Kan godt forstå grunden til at holde lidt igen. Så meget har Courtois ikke stået siden han kom tilbage, 3 uger er godt med tid for en spiller, der er på vej tilbage. Medmindre man af de "sentimentale" grunde vælger Lunin (please lad mig leve på det ordvalg, ESB/Kassow, det er virkelig i mangel på bedre), så kan jeg sagtens forstå, hvis man gerne vil se Courtois mere an. Det hjælper bare ikke, hvis Lunin så skal se på i samtlige kampe. 
Jeg tænker at alle er enige om, at Courtois i form er klart bedste mand, men at Lunin bestemt er god nok. Den er ikke nem, men jeg havde også trukket den og fulgt lidt med i Courtois formkurve.

2 år 2 måneder siden #31 af Ramos4
Jeg ville 100% gå efter at få Courtois i form til finalen, hvis jeg var manager. 5 ligakampe bør være nogenlunde for at få en målmand i form tænker jeg. Men jeg kan jo tage grueligt fejl.

Dortmund er gode på dødbolde, de scorede hvert fald på hjørne mod PSG. Tænker umiddelbart det er et af vores svagere punkter, specielt hvis Nacho starter, der ikke er for høj af en CB at være. Lunin har også vist usikkerhed i feltet.

Lunin har gjort det over al forventning denne sæson, men der er ikke plads til at tage nogen chancer. Courtois kan være forskellen på sejr og nederlag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #32 af 9eren
Uanset hvad om det så betyder at vi taber finalen, så kan Carlo altså kun vælge Lunin til den kamp. Ja, hvis Courtois er 100% klar, så er han en bedre målmand, men det handler også om meget andet end det. Som træner ville jeg aldrig vælge Courtois over Lunin efter de ting der er sket denne sæson.

2 år 2 måneder siden #33 af schreiber77

9eren post=175563 skrev: Uanset hvad om det så betyder at vi taber finalen, så kan Carlo altså kun vælge Lunin til den kamp. Ja, hvis Courtois er 100% klar, så er han en bedre målmand, men det handler også om meget andet end det. Som træner ville jeg aldrig vælge Courtois over Lunin efter de ting der er sket denne sæson.

​Jeg kan godt følge dig i forhold til det moralske.
Men det handler om det største trofæ i fodbold. Vi skal stille med den bedste målmand, vi spiller for at vinde. Vi spiller ikke for at Lunin skal være glad. 
Klubben står langt over spillernes individuelle glæde og karriere. 
Derfor skal vi uden tvivl stille med de bedste 11 mand. 
Hvis Lunin, bliver valgt stoler jeg på at Carlo har taget en vurdering, men personligt hælder jeg mest til at Courtois skal spille fra nu, og til vi har smadret Dortmund 4-0! 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #34 af 9eren
Husker du finalen mod Leverkusen, hvor Iker starter ude og var vores bedste målmand?

2 år 2 måneder siden #35 af Ramos4

9eren post=175565 skrev: Husker du finalen mod Leverkusen, hvor Iker starter ude og var vores bedste målmand?

​Ja, så hvorfor vil du lade vores bedste målmand starte ude denne gang?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #36 af 9eren
Fordi Cesar havde stået hele sæsonen og havde spillet en fin sæson og derfor skulle han da også have pladsen. Han blev desværre skadet og Iker tog herefter pladsen tilbage med en super præstation. Lunin skal selvfølgelig stå finalen 100%

Leveret af Kunena Forum