Optakt: Las Palmas – Real Madrid, LaLiga, 3. Spillerunde
Men jeg fatter stadigvæk ikke Ancelotti. Vini har spillet af lort i 85 minutter. Skift nu forhelved Endrick ind noget før. Han er jo vild den lille lort.
Op med hovede venner, det skal nok blive morsomt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
....Og Fran viser endnu engang at han er den med afstand bedste offensive back vi har, med ham er det langt nemmere at skubbe spillet laengere frem paa banen!
Donde está la biblioteca?
Jeg kommenterer på emnet som tråden handler om, så flet næbet, og lad vær med at læs mine posts hvis du har et problem med dem.Lars1991 post=177573 skrev:
Dragam post=177568 skrev:
Udluftning af frustrationer.Lars1991 post=177566 skrev:
Dragam post=177563 skrev:
Ja, tænk engang at det ikke fungerer kun at spille med venstrekanter i front, og uden nogen spilfordelene midtbane spillere (som ikke er 40 år)Kiwes post=177561 skrev: Vi spiller som en sæk kartofler. Det vi alle frygtede ligner en virkelighed. Ja måske bliver det bedre hen ad vejen...men vi har allerede smidt 4.
Hvad er det du synes der er givende ved at gentage dig selv hele tiden? Jeg er oprigtigt talt nysgerrig. Det virker underligt.
Måske skulle du finde en anden ventil end et forum påtænkt diskussion? Der er ikke særlig med ved at se det samme herinde igen og igen og igen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
-#7- post=177572 skrev: Vinicius og Mbappe må på et godt gammeldags mellemleder-teambuilding kursus. Ud at skyde med paintballs eller løse escape room sammen. Man savner virkelig også Bellingham i den her type kampe, jeg er overbevist om at han havde fundet en måde at prikke en ind på her til sidst.
Det ligner lidt de begge har svært ved at finde deres plads på holdet, når de begge er vant til at være deres holds ubestridte stjerne, hvor stort set alt spil går igennem dem. Mbappe kommer egentlig til en del muligheder i dag, men kan ikke rigtig få den ind. Vini er slet ikke ligeså involveret i denne sæson som han plejer.
Det kan selvfølgelig også være fordi vi mangler Kroos.. han havde virkelig et blik for Vini, og det mangler vi meget, blandt mange andre ting Kroos kunne.
Synes nu at det er fair at vini bliver korsfæstet for sin attitude og konstant selvkøre mentalitet, som fejler 90% af tiden, og hæmmer vores spil ENORMT meget.DeLaRed post=177575 skrev: Inden vi kaster Mbappe og Vini for porten (selvom de begge var ufatteligt ringe idag) saa bliver vi noed til at kigge paa det 3-mands angreb, det fungere ikke med Brahim, men det blev saa sandeligt ikke bedre da Rodrygo kom paa banen. Den opstilling og taktik, fungere helt simpelthen ikke, uden en aegte 9er, og det bliver Ancelotti noed til at goere op med. Den eneste halvej hvor det har set nogenlunde brugbart ud, var da Bellingham ramte sit absolutte top-niveau, ovg det holder simpelhen bare ikke at hele taktikken falder fra hinanden naar en enkelt spiller ikke er med eller ikke rammer sit ypperste niveau!
....Og Fran viser endnu engang at han er den med afstand bedste offensive back vi har, med ham er det langt nemmere at skubbe spillet laengere frem paa banen!
Men som jeg skrev i en post før, så er jeg enig med dig. Drop 3 mands angrebet når vi ikke har en rigtig 9er.
Start med :
Mbappe...... Endrick
............Brahim..........
Dragam post=177576 skrev:
Jeg kommenterer på emnet som tråden handler om, så flet næbet, og lad vær med at læs mine posts hvis du har et problem med dem.Lars1991 post=177573 skrev:
Ja, tænk engang at det ikke fungerer kun at spille med venstrekanter i front, og uden nogen spilfordelene midtbane spillere (som ikke er 40 år)Kiwes post=177561 skrev: Vi spiller som en sæk kartofler. Det vi alle frygtede ligner en virkelighed. Ja måske bliver det bedre hen ad vejen...men vi har allerede smidt 4.
Hvad er det du synes der er givende ved at gentage dig selv hele tiden? Jeg er oprigtigt talt nysgerrig. Det virker underligt.
Måske skulle du finde en anden ventil end et forum påtænkt diskussion? Der er ikke særlig med ved at se det samme herinde igen og igen og igen.
Det jo nærmest et stretch at sige du kommenterer på kampen. Du siger bare "3 venstrekanter! Mbappe er ikke angriber! Sælg Vini!" Men ja okay, du kan jo bare blive ved med det, det går jo åbenbart ikke imod nogle regler. Men det godt nok hulemandsagtigt.
Vi prøver alle sammen at undgå at læse dine posts, så vidt muligt, men det er svært når du kommenterer så meget - og når dit niveau er så lavt.Dragam post=177576 skrev:
Præcis. Mbappe er venstrekant, uanset hvor meget folk prøver at lege han er 9er.NickyMad post=177577 skrev: Måske man kan vende den i ligaen, men vi får aldrig nogensinde det bedste ud af Mbappe hvis han ikke får Vinicius’s plads. Skulle der komme et vanvittigt bud på Vini, ville det være tosset at afvise det.
Og 3 milliarder for vini til saudi, så kunne vi købe hver en 9er det skulle være. Gerne lauturo martinez.
Men vi har jo intet spil, ingen små kombinationer, ingen smarte afleveringer i små rum, ingen fart overhovedet. Vi kan slet ikke lægge et systematisk pres på vores modstandere.