Optakt: Las Palmas – Real Madrid, LaLiga, 3. Spillerunde
At en spiller med hans "boldevner" kan være fast starter hos real madrid, det er mig totalt ubegribeligt...Kiwes post=177509 skrev: Mendy er seriøst også en 0 faktor idag.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er fordi der er ingen på midtbanen eller i forsvaret der kan holde i bolden udover modric, og han er tydeligt blevet gammel...Kiwes post=177514 skrev: Det her er altså virkelig bekymrende. Vi ser VIRKELIG dårlige ud!
DC19
Naevn bare en spiller fra Real der har det i de foerste 45min?Hamid8210 post=177512 skrev: Brahim har ikke ramt en medspiller endnu
Donde está la biblioteca?
Det plejer da ikke stoppe dig i at kritisere dine udseteDeLaRed post=177517 skrev:
Naevn bare en spiller fra Real der har det i de foerste 45min?Hamid8210 post=177512 skrev: Brahim har ikke ramt en medspiller endnu
Måske også Vinicius' ringeste kamp-#7- post=177516 skrev: Jeg kan godt lide Brahim, men jeg tror det her har været hans ringeste kamp i Real Madrid til dato, det har været helt vildt de bolde han har smidt væk.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Det har virkelig været en frustrerende start på sæsonen. Vigtigst af alt mangler der tempo og boldsikkerhed på midtbanen. Tydeligt at Vini og Mbappé endnu ikke er in-sync. Det kan sgu godt være man skulle prøve Mbappé til højre og Endrick på toppen fra anden halvlegs start. Camavinga bliver god at få tilbage.