Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Super ærgerligt at Vini ikke får en pause netop i dag efter en (kan jeg forstå) rigtig dårlig landsholdsindsats.Kiwes post=177899 skrev: Vini ligner en superliga spiller....hvordan er det muligt. Det er SERIØST skræmmende det bundniveau han STADIG har.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er ikke første gang det sker mod os.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
han skal have en langt større rolle på holdet og få lov til dødbolde også. Og hans plads er helt klart på midtbanen med arvtager til ModricRamos4 post=177898 skrev: Ej lad nu Arda tage indadskruede hjørnespark...
El Siete post=177904 skrev: En måned inde i sæsonen og der er ikke meget fremgang at spore.
Det også svært med alle de skader. Nu så det endelig bedre ud på midtbanen i sidste kamp med Tchouameni, og så bliver han også skadet. Jeg synes helt klart det er vores midtbane der er problemet indtil videre i denne sæson, men vi mangler jo også 4 midtbanespillere.. det er sgu lidt svært, når man prøver at opfinde noget lidt nyt uden Kroos.
Skaderne gør det sværere, men offensiven og forsvaret er det samme, og her ser jeg bare ikke nogle forbedringer og svar på de problemer der har været fra start.Lars1991 post=177907 skrev:
El Siete post=177904 skrev: En måned inde i sæsonen og der er ikke meget fremgang at spore.
Det også svært med alle de skader. Nu så det endelig bedre ud på midtbanen i sidste kamp med Tchouameni, og så bliver han også skadet. Jeg synes helt klart det er vores midtbane der er problemet indtil videre i denne sæson, men vi mangler jo også 4 midtbanespillere.. det er sgu lidt svært, når man prøver at opfinde noget lidt nyt uden Kroos.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-