Optakt: Real Sociedad – Real Madrid, LaLiga, 5. spillerunde

1 år 10 måneder siden #13 af Kiwes
​Vini ligner en superliga spiller....hvordan er det muligt. Det er SERIØST skræmmende det bundniveau han STADIG har.

Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #14 af Ramos4

Kiwes post=177899 skrev: ​Vini ligner en superliga spiller....hvordan er det muligt. Det er SERIØST skræmmende det bundniveau han STADIG har.

​Super ærgerligt at Vini ikke får en pause netop i dag efter en (kan jeg forstå) rigtig dårlig landsholdsindsats. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 10 måneder siden #15 af -#7-
​Hvis jeg var fan af Real Sociedad, så ville jeg være meget tilfreds med de første 45. 

DC19

1 år 10 måneder siden #16 af Ramos4
Hold kæft det er ikke kønt, når man spiller fuldstændig uden idé eller plan eller system.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 10 måneder siden #17 af mohbar
Fatter simpelthen ikke at det kun er 3 minutter ekstra når der har været så meget spilstop.

Det er ikke første gang det sker mod os.

1 år 10 måneder siden #18 af El Siete
​En måned inde i sæsonen og der er ikke meget fremgang at spore.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 10 måneder siden #19 af mohbar

Ramos4 post=177898 skrev: Ej lad nu Arda tage indadskruede hjørnespark...

​han skal have en langt større rolle på holdet og få lov til dødbolde også. Og hans plads er helt klart på midtbanen med arvtager til Modric

1 år 10 måneder siden #20 af Real HWL
​Der er seriøst mange spillere der spiller langt under niveau. Rudiger og Vini har jo været helt væk. Midtbanen er også alt for sløj. Modric får slet ikke sat sit aftryk på kampene mere. Arda viser heller ikke særlig meget. Jo han kan spille bolden til siden og bagud. 

1 år 10 måneder siden #21 af Lars1991

El Siete post=177904 skrev: ​En måned inde i sæsonen og der er ikke meget fremgang at spore.

Det også svært med alle de skader. Nu så det endelig bedre ud på midtbanen i sidste kamp med Tchouameni, og så bliver han også skadet. Jeg synes helt klart det er vores midtbane der er problemet indtil videre i denne sæson, men vi mangler jo også 4 midtbanespillere.. det er sgu lidt svært, når man prøver at opfinde noget lidt nyt uden Kroos.

1 år 10 måneder siden #22 af El Siete

Lars1991 post=177907 skrev:

El Siete post=177904 skrev: ​En måned inde i sæsonen og der er ikke meget fremgang at spore.

Det også svært med alle de skader. Nu så det endelig bedre ud på midtbanen i sidste kamp med Tchouameni, og så bliver han også skadet. Jeg synes helt klart det er vores midtbane der er problemet indtil videre i denne sæson, men vi mangler jo også 4 midtbanespillere.. det er sgu lidt svært, når man prøver at opfinde noget lidt nyt uden Kroos.

Skaderne gør det sværere, men offensiven og forsvaret er det samme, og her ser jeg bare ikke nogle forbedringer og svar på de problemer der har været fra start.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 10 måneder siden #23 af Dragam
Og nu står de alle 3 i venstre side igen.... det er simpelthen cancer at se på...

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 10 måneder siden #24 af 9eren
Carlos problem er slet ikke løst med den offensiv vi har

Leveret af Kunena Forum